Spring naar bijdragen

Zondag 30 december


MarQ

Aanbevolen berichten

Hoi hoi, ''t is hier zo'n beetje half drie en we gaan maar eens pitten. Prima bed. Met oudjaar gaan we met vrienden van hier feestjes af, dat vind ik behoorlijk spannend, best sneu wel. Doorhalen zonder drank, maar wel open bar. Hurray. Intussen hebben we het prima naar de zin trouwens, vandaag musea (voor mij) en winkels (voor hem) en komende avond musical. Ik ben echt een en al opoffering he. 

Dagpact :

MarQ

Moosje 

Quinn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen piepeltjes gisteren hier een bijeenkomst gehad voor familie. Gezellig maar erg druk allemaal mijn beide dochters waren er. Vandaag rustig dagje voor de boeg. Missschien beginnen met vuurwerk anders krijg ik het niet op ben ik bang

Dagpact:

MarQ

Moosje

Quinn

Gekko

Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!

Haha @Lars ja stel dat je het niet op krijgt :D 

Pff ik had gisteren sinds lange tijd weer een zware craving. Erg vermoeid van heel veel autorijden de laatste dagen plus allerlei andere activiteiten plus honger want we aten laat plus we aten kantonese rijst wat van oudsher een enorme biertrigger is. Ik heb echt een tijdje met mezelf zitten discussieren “ach zal ik gewoon...”’ maar bij twijfel niet inhalen. dus een pot van die rare bruine japanse geroosterde thee gezet, die niet te drinken is als je er niks bij eet en die smaakt juist prima bij chinees. 

Toen het water stond te koken was ik dat hele bier alweer vergeten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Lika:

Goed gedaan @bumperjim: soms is het er gewoon. En gaat het weer. 

 

Ja, en hoe belangrijk en verschrikkelijk het is of niet is, dat bepaal je uiteindelijk zelf. En dat geldt niet alleen voor cravings :) Geloof niet alles wat je denkt, ik geloof dat dat de belangrijkste levensles ooit is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik nu terugkijk dit jaar, dan zie ik enorme bewegingen die hebben geleid tot de plek waar ik al was. Gewoon thuis. 

Maar anders. Bewust gekozen en stormen overleefd. Gelukkiger. 

Volop aan het werk en met zorg voor zieke ouders nu. Binnenkort nieuwe uitdagingen op het werk die ik heel spannend vind. Nieuwsgierigheidsknop aan. Dat vooral.

Door dit jaar bewust en helder te zijn en vooral die nieuwsgierigheidsknop niet te vergeten heb ik geleerd dat stormen gaan liggen, dat verdriet er soms gewoon is, dat niet perfect zijn ook te verdragen is en dat ik een enorm gevoel van plezier en verbondenheid kan aanraken.

Dankbaarheid en acceptatie vooral. En het besef dat alles steeds verandert. 

Mijn angst is beduidend minder. En als het er is (na de reflex van verzet): geeft niets mag best. 

Soms heel veel zin de laatste tijd om ‘gewoon weer mee te doen’. Een glas tijdens Kerst, Oud en Nieuw, weg met vrienden. Zou zo gemakkelijk zijn/lijken.

Maar dat is het niet. De helderheid verdwijnt en het blijft niet bij 1. Nee Lika.

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Goed dat je het bij thee hebt gehouden Jim. 
En Lika: niet doen hoor. Het voegt niets toe....
Een gat in de dag geslapen hier. 
Ik denk alles wat met de verhuizing te maken had er nu pas echt uit komt. 
Afijn, dat zal ook wel weer overgaan.
Bakje eerst maar

1122248.jpg                     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster                  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies   Gerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

Goedemorgen @Yvonne. Ben je met je verhuizing eigenlijk uit Friesland vertrokken of woon je nog steeds in dat hoge noorden?

Jij ook goedemorgen Koh. 
Na heel veel jaren Friesland vonden we het eigenlijk wel tijd om het weer wat verder op te zoeken... 
Dus wij hebben Friesland vaarwel gezegd en hebben de andere noordelijke provincie opgezocht.
 

Asterix, een klein slopertje dus? :o

Pfff, Lars blij dat je geen vuurwerk koopt... 
Ik vind het vreselijk dat het hier gewoon op straat wordt afgestoken.
Waarschijnlijk ook wel ingegeven door het feit dat ik bijna alleen maar huisdieren
heb (gehad) die er bang voor zijn. 
Onze huidige hond was er niet bang voor, wat een luxe ... totdat een lolbroek een miljoenklapper afstak op nog geen tien meter van haar en Kees vandaan.... 
Afijn, nog een dag of twee en dan is het grootste leed weer geleden... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...