Spring naar bijdragen

Zaterdag 29 dec


Gekko

Aanbevolen berichten

Terug van twee dagen boodschappen doen in Calais.
M'n vrouw kan er weer even tegen met haar voorraadje 'Free-style libre' sensoren.
Zomaar vrij te koop in de apotheek/drogisterij voor tweederde van de prijs hier. Hier kan ze er maximaal drie tegelijk bestellen en
dan komen er ook nog verzendkosten bij.
Scheelt haar per dag minstens tien vingerprikken om bloedsuikerwaardes te testen.
Plus dat ze door het makkelijke controleren een veel gelijkmatiger dagbeeld heeft omdat ze tijdig kan 'bijsturen'.
Die baan waar ze het zo naar haar zin heeft plus die sensoren hebben haar heel erg in ons voordeel veranderd.
Was het ritje wel waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je, @spirit, ik kan meestal geen touw meer vastknopen aan wat jij nou wel wilt en wat je niet wilt. De ene keer zeg je dit en doe je zus, de
andere keer zeg je dat en doe je zo, en dat ook nog eens door elkaar heen. Maar waar ik nu net pas achter kom is dat je eigenlijk precies hetzelfde
bent in je doen en laten als dat ik zelf ben. Elke dag kijk je anders tegen bepaalde dingen aan en kan wat je vandaag absoluut niet wilt, morgen ineens
een fluitje van een cent zijn en andersom. Voor mij, en volgens mij dus ook voor jou, is zo'n 'rommelig' leven gewoon het gevolg
van het principe "Dag Voor Dag Leven". Lekker eigenlijk wel, niet muurvast te zitten in allerlei patronen en principes. Niets is zo veranderlijk als een
mens, zeggen ze wel eens. Maar wat nóg veranderlijker is dat is, of zijn de omstandigheden van zo'n mens. En feit is en blijft dat je als mens meestal
makkelijker jezelf of je manier van denken kunt veranderen dan de omstandigheden waar je in terecht komt..
Ik moest dit even aan je kwijt omdat ik een beetje begon te denken: die Spirit weet ook niet wat ze wil, die Spirit is ook niet erg standvastig...
maar nu ik het zo bekijk als ik net beschreef denk ik: Spirit doet er verstandig aan om zich een beetje mee te laten voeren met wat de dag haar brengt.
Een beetje soepeltjes door het leven 'zwabberen' is zo gek nog niet. Alleen het van tevoren in een soort van paniek raken omdat je niet weet wat
de dag van morgen gaat brengen is lastig. Daar zou je wat meer vertrouwen kunnen kweken. Vertrouwen dat het allemaal wel min of meer zal
loslopen. Het verleden heeft dat vaak genoeg aangetoond, dus vertrouw wat meer op jezelf en je 'oplossingsvermogen'.
Je doet het beter dan ik dacht... :):heart::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé, ja @Cleo66. dat heb ik ook al een paar keer gehad. Na een beetje rommelen en/of aanpassen in het bericht kan ik de cursor met geen mogelijkheid
meer achter zo'n blauw blokje krijgen.. weghalen gaat dan ook niet meer omdat ik die cursor er dus niet achter krijg om te 'backspacen'. Dacht dat het
aan mij alleen lag, maar jij hebt dus ook zoiets.

Opluchting alom... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...