Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 28 december ‘18


Sannie

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal! Hoop dat iedereen beetje heeft geslapen, weer beetje de rust in na kerst. Ik zit nog steeds te vol gewoon :huh:!

@Deligaf1 jij had volgens mij vandaag een gesprek met je arts over de laatste afbouw? Benieuwd hoe het met je gaat....

Ik ga vandaag lekker relaxed doen, moet niets, alles mag en beetje in huis rommelen en jullie?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Deligaf1:

Goodmorning,

Yes Sannie, ik ga zo naar de arts en spver toe en ik heb goed geslapen en nog 0,10 te gaan dus over 2 dagen ben ik klaar met afbouwen :)

Ben er wel verbaast over wat z’n kleine dosering nog voor invloed op je kan hebben. 

 

Wauw dat is een feessie waard! Je komt wel echt relaxed over Tim....en ik geloof meteen dat zo’n lage dosering nog steeds rottigheid veroorzaakt, mede door de afhankelijkheid uiteraard. Bizar hoe verschillend het verloopt per persoon! Dat je slaap nog goed gaat is een mooie beloning van alle ellende die je al gehad hebt en de tijd die het nog kost om volledig symptomen vrij te komen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Deligaf1:

Goodmorning,

Yes Sannie, ik ga zo naar de arts en spver toe en ik heb goed geslapen en nog 0,10 te gaan dus over 2 dagen ben ik klaar met afbouwen :)

Ben er wel verbaast over wat z’n kleine dosering nog voor invloed op je kan hebben. 

 

Succes Tim!! Je kunt het!!! Toi toi toi!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Sannie:

Goedemorgen allemaal! Hoop dat iedereen beetje heeft geslapen, weer beetje de rust in na kerst. Ik zit nog steeds te vol gewoon :huh:!

@Deligaf1 jij had volgens mij vandaag een gesprek met je arts over de laatste afbouw? Benieuwd hoe het met je gaat....

Ik ga vandaag lekker relaxed doen, moet niets, alles mag en beetje in huis rommelen en jullie?

 

Hier een redelijke nacht gehad. Wel een "leuk" (not) kerstcadeautje gekregen van onze jongste dochter. Op eerste kerstdag savonds laat: "mam mijn hoofd kriebelt. Wil je ff kijken?" Jawel hoor.... Hoofdluis!!! In eerste instantie beleef het bij 2 van de 3 dames, maar nu vond ik er bij mezelf vanochtend ook één!! :wacko: Neeeeeee! Dus zo maar eens fijn in dat smerige stinkspul :( Beddengoed zit al in de wasmachine... Jeuj...

Verder gaan we straks onze middelste dochter en haar vriend naar Schiphol brengen. Pfffff loslaten..... Voor haar de eerste keer vliegen en zo lang zonder ons. Denk dat ik maar een doos tissues meeneem ;) Waar is dat kleine schattige baby'tje gebleven? 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kaida74:

Hier een redelijke nacht gehad. Wel een "leuk" (not) kerstcadeautje gekregen van onze jongste dochter. Op eerste kerstdag savonds laat: "mam mijn hoofd kriebelt. Wil je ff kijken?" Jawel hoor.... Hoofdluis!!! In eerste instantie beleef het bij 2 van de 3 dames, maar nu vond ik er bij mezelf vanochtend ook één!! :wacko: Neeeeeee! Dus zo maar eens fijn in dat smerige stinkspul :( Beddengoed zit al in de wasmachine... Jeuj...

Verder gaan we straks onze middelste dochter en haar vriend naar Schiphol brengen. Pfffff loslaten..... Voor haar de eerste keer vliegen en zo lang zonder ons. Denk dat ik maar een doos tissues meeneem ;) Waar is dat kleine schattige baby'tje gebleven? 

 

Gatver zo een hekel aan!!! Mijn jongens hebben er gelukkig nog nooit last van gehad, maar de kids van Mn vriend wel....brrrrr krijg er nu al jeuk van!

Erg he, zo liggen ze op je borst en hangen ze aan je been en zo gaan ze met hun vriendje mee! Loslaten is lastig, sterkte wijffie, komt goed :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...