Spring naar bijdragen

Nieuw hier, even voorstellen Jacqueline


Jacqueline

Aanbevolen berichten

Vandaag de 9e dag zonder alcohol. Ik ben er ondertussen wel zo'n beetje achter wat mijn triggers zijn om te gaan drinken en welke alternatieven ik in kan zetten. Tot nu toe ging het redelijk. Wel moeilijke momenten gehad, maar niet onoverkoombaar. Als het lastig werd (vaak aan het einde van de middag) zette ik bijvoorbeeld een potje kruidenthee en voor 's avonds zorgde ik voor een lekker frisje, en op tijd naar bed. Dat laatste was niet zo moeilijk want ik ben erg moe (misschien komt dit door het stoppen?) En vooral geen boodschappen meer hoeven doen aan het einde van de middag. Dat is de kat op het spek binden. 

Vandaag wordt het erg moeilijk. Ik zit slecht in m'n vel, heb enorme trek én ik moet nog boodschappen doen. Normaal ga ik het weekend naar mijn vriend waar ik amper of niet drink, maar dit weekend ga ik pas morgen. 

Hoe langer ik de boodschappen uitstel hoe lastiger het wordt. Ik merk al dat ik af en toe tegen mezelf zeg dat het niet zo erg is om af en toe te drinken...... Niet zo mooi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Nietmeer:

He wat dacht je van de boodschappen even laten zitten. Komt morgen wel.

heb je geen eten? Bestel iets of haal een patatje. Probeer het uit te stellen nu als het lukt, je bent al een heel eind!!

Hou je taai en hou vol..

Een toptip vind ik! 

 

Lekker thuisblijven nu Jacqueline. En dan lekker vroeg boodschappen gaan doen morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...