Spring naar bijdragen

Merry Christmas 25-12-2018


204yha

Aanbevolen berichten

Fijne Feestdagen!

@Sannie Slapen gaat tot op heden goed, wel kort om daar nu al over te oordelen. Ik heb wel last gekregen van mijn ademhaling en mijn hart bonst door heel me lijf. 

Nu even wachten tot het weer iets gestabiliseerd is voordat de ochtend inname eraf gaat :)

Groetjes Tim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Deligaf1:

Fijne Feestdagen!

@Sannie Slapen gaat tot op heden goed, wel kort om daar nu al over te oordelen. Ik heb wel last gekregen van mijn ademhaling en mijn hart bonst door heel me lijf. 

Nu even wachten tot het weer iets gestabiliseerd is voordat de ochtend inname eraf gaat :)

Groetjes Tim

Dat bonzen is voor mij helaas herkenbaar...super vervelend en best eng ook, ik word er altijd erg onrustig door. Ook al weet je dat het geen kwaad kan, prettig is anders. Hoe bedoel je last van je ademhaling? Wat een pokke weg, maar het is het uiteindelijk allemaal waard. Respect hoe jij je er doorheen slaat hoor!

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Sannie:

Dat bonzen is voor mij helaas herkenbaar...super vervelend en best eng ook, ik word er altijd erg onrustig door. Ook al weet je dat het geen kwaad kan, prettig is anders. Hoe bedoel je last van je ademhaling? Wat een pokke weg, maar het is het uiteindelijk allemaal waard. Respect hoe jij je er doorheen slaat hoor!

Mijn ademhaling gaat wat onregelmatig heel kort dan weer diep er zit niet echt een synchroon ritme me in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...