Spring naar bijdragen

Onze Huiskamer 24-12-18


Deligaf1

Aanbevolen berichten

Goedemorgen trouwens! Ik heb goed geslapen moet ik zeggen, sliep rond 23.45  werd 5.50 wakker door feestgangers hier die voorbij kwamen en daarnet werd ik om 8.05 wakker...blij!! Moet eerlijk toegeven...zie enorm op tegen de afbouw hoor. Ik start 1 januari omdat ik de feestdagen en oud en nieuw niet wil verpesten voor mijn geliefden (mooi excuus he voor deze angsthaas). Ik heb al een heleboel mooie en treffende citaten opgeslagen om te kunnen lezen in moeilijke momenten. Er is maar 1 weg en dat is er dwars doorheen net als de mooie mensen hier die mij al voor zijn gegaan. Goh dat je zo trots kunt zijn op mensen die je niet kent en dan bedoel ik niet alleen de overwinnaars, maar iedereen hier ❤️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Deligaf1:

Goedemorgen,

Het einde van het jaar is in zicht. Hierbij wil ik iedereen fijne feestdagen toe wensen!

Gisteren mijn laaste tablet in de avond ingenomen vanavond zonder dus, en dan nog 0,2mg te gaan.

Groetjes.

 

Ook voor jou een fijne kerst! Hopelijk zonder al te veel ontwenningsverschijnselen!! Kanjer!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh! 

Sannie ik bouw deze maand ook niet af om dezelfde reden. Dus geen angsthaas, maar verstandig en je grenzen aangeven ;)

Ik heb zoiets raars gehad vannacht.... Ik was zo verschrikkelijk moe na al die gebroken nachten, dat ik gisteren om 21.00u in bed ben gekropen, tv aan, medicatie klaargezet. Ben ik zónder medicatie in slaap gevallen! Ik werd om 1uur wakker, zo duf als een konijn. Niet aan de medicatie gedacht dat ik die nog moest nemen, geplast, weer in bed gedoken. Geslapen tot half 5. En toen kwam ik er pas achter dat ik mijn medicatie niet gehad had...... Ik hoop niet dat ik daar last van ga krijgen, want ik heb om half 5 niet alsnog de pillen genomen. (22,5 mg diazepam, 1mirtazapine, 2 zopiclon) Zelf denk ik dat het wel mee zal vallen,omdat diazepam zich stapelt in je lijf. Is jullie dit wel eens gebeurd en wat was je ervaring?

Fijne feestdagen voor jullie allemaal!! :present:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Sannieen @Kaida74 inderdaad heel verstandig om met de feestdagen niet te gaan afbouwen. Het is zaak om dan zo stabiel mogelijk te zijn. Een week extra maakt bovendien niets uit. Je kunt op 1 januari gewoon de afbouw weer oppakken, kan zelfs onder het mom van een goed voornemen! 

Ik moet zelf nog steeds van een ieniemienie dosering Seroquel af, dat doe ik ook pas vanaf 1 januari. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kaida74 ook wel heel knap eigenlijk dat je het zonder de medicatie hebt gedaan. Of je er nu laat van krijgt...durf het niet te zeggen. Ik neem alleen sochtends de inname...dus ik hief er gelukkig verder in de dag niet over na te denken. Voor jou is het uiteraard anders ivm slaap problematiek. 

Nou @Kaida74 & @Cyclad58 inderdaad mooi voor nemen voor 1 januari de start naar een benzooi vrij leven! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Sannie:

@Kaida74 ook wel heel knap eigenlijk dat je het zonder de medicatie hebt gedaan. Of je er nu laat van krijgt...durf het niet te zeggen. Ik neem alleen sochtends de inname...dus ik hief er gelukkig verder in de dag niet over na te denken. Voor jou is het uiteraard anders ivm slaap problematiek

Ik slik een hoge dosis ook nog eens. Dus dit was wel een rare gewaarwording... Ik was ook echt kapot moe, terwijl ik niks bijzonders gedaan had gisteren.... Raar...

@Kannietmeer of @Cyclad58 of @Deligaf1weten jullie of dit invloed heeft op de komende dagen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Kaida74:

Ik slik een hoge dosis ook nog eens. Dus dit was wel een rare gewaarwording... Ik was ook echt kapot moe, terwijl ik niks bijzonders gedaan had gisteren.... Raar...

@Kannietmeer of @Cyclad58 of @Deligaf1weten jullie of dit invloed heeft op de komende dagen? 

@Kaida74

Ik ben ook wel eens een dosis vergeten in te nemen. Als je hogere dosering slikt dan merkte ik daar bijna niks van. Wel met een lage dosering dan voelde ik dat wel. Maar nee als je vandaag gewoon weer alles inneemt dan is et weer zo als het was. Dat is mijn ervaring ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Deligaf1:

@Kaida74

Ik ben ook wel eens een dosis vergeten in te nemen. Als je hogere dosering slikt dan merkte ik daar bijna niks van. Wel met een lage dosering dan voelde ik dat wel. Maar nee als je vandaag gewoon weer alles inneemt dan is et weer zo als het was. Dat is mijn ervaring ermee.

Thanks Tim!  Ik heb voor de zekerheid de apotheek nog even gebeld. En ze zeiden hetzelfde :) (dus als je nog een baan zoekt in de pharmacy ;) ) Door de hoge dosis stapelt het op. Ik kan wel wat last van onrust krijgen, of gekke spiertrekkingen (ik heb nu "last" van een tril oog. Ik mag dan alsnog 10 mg nemen, maar ze zei, als je het kunt volhouden dan gewoon vanavond de normale dosis weer nemen. Dagje overslaan kan met deze dosis geen kwaad. :)

Nou, weten jullie dat ook weer ;) Toch handig, zo'n forum! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi zo! @Kaida74

Nee pharmacy daar probeer ik zo ver mogelijk van weg te blijven als ik klaar ben. 

Ik heb na de benzo’s ook nog 2 andere tabletten te gaan. Maar dat stelt niks voor ten opzichte van benzo’s. Nu wacht ik even tot de 28ste met het afbouwen van de ochtend dosis want ik moet nu wel even er weer aan wennen dat ik geen avond dosis meer slik. 

Misschien voor je trillend oog een magnesium tablet slikken?

greetz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Deligaf1:

Mooi zo! @Kaida74

Nee pharmacy daar probeer ik zo ver mogelijk van weg te blijven als ik klaar ben. 

Ik heb na de benzo’s ook nog 2 andere tabletten te gaan. Maar dat stelt niks voor ten opzichte van benzo’s. Nu wacht ik even tot de 28ste met het afbouwen van de ochtend dosis want ik moet nu wel even er weer aan wennen dat ik geen avond dosis meer slik. 

Misschien voor je trillend oog een magnesium tablet slikken?

greetz

Ik begrijp je ;) was als grapje bedoeld. Heb echt bewondering voor je hoe je je er doorheen slaat! Waar moet je nog meer mee afbouwen? 

Magnesium heb ik toevallig net op :) Ik voel me verder wel prima eigenlijk. Merk wel dat ik een beetje hoogmoedig word, zo van" hmmm misschien kan ik vanavond wel weer zonder die meuk in slaap vallen. Maar dan zou ik CT gaan afkicken. Laten we dat maar niet doen ;)

Groetjes terug! :rose:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kaida74:

Ik slik een hoge dosis ook nog eens. Dus dit was wel een rare gewaarwording... Ik was ook echt kapot moe, terwijl ik niks bijzonders gedaan had gisteren.... Raar...

@Kannietmeer of @Cyclad58 of @Deligaf1weten jullie of dit invloed heeft op de komende dagen? 

Je had ook al aantal dagen echt ruk geslapen he wijffie, mss speelt dit mee. 

Gelukkig het relatief weinig invloed heeft ivm hoge dosis....enige kleine voordeel dan! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Deligaf1:

Goedemorgen,

Het einde van het jaar is in zicht. Hierbij wil ik iedereen fijne feestdagen toe wensen!

Gisteren mijn laaste tablet in de avond ingenomen vanavond zonder dus, en dan nog 0,2mg te gaan.

Groetjes.

 

SUPER knap fijne feestdagen

Xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Sannie:

Goedemorgen trouwens! Ik heb goed geslapen moet ik zeggen, sliep rond 23.45  werd 5.50 wakker door feestgangers hier die voorbij kwamen en daarnet werd ik om 8.05 wakker...blij!! Moet eerlijk toegeven...zie enorm op tegen de afbouw hoor. Ik start 1 januari omdat ik de feestdagen en oud en nieuw niet wil verpesten voor mijn geliefden (mooi excuus he voor deze angsthaas). Ik heb al een heleboel mooie en treffende citaten opgeslagen om te kunnen lezen in moeilijke momenten. Er is maar 1 weg en dat is er dwars doorheen net als de mooie mensen hier die mij al voor zijn gegaan. Goh dat je zo trots kunt zijn op mensen die je niet kent en dan bedoel ik niet alleen de overwinnaars, maar iedereen hier ❤️

Dapper. 

Je kunt het 

Fijne dagen lieverd 

Xxxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste allemaal,

Ik kom niet zo vaak meer op het forum. Sommige van jullie ken ik nog niet en jullie kennen mij niet. Maar jullie zijn stuk voor stuk kanjers!

Mijn slaapprobleem is helaas nog niet helemaal weg, maar vergeleken met vorige jaar is het al een stuk beter. Als het weer eens niet lukt, word ik wel eens moedeloos. Dat blijft nu toch een zwak puntje.

Verder heb ik wel veel meer rust in mijn donder. En ik kan enorm genieten van mijn twee meiden die net 1 en 4 zijn geworden. Dus vergeleken met een jaar terug toen ik na 4 weken gebruik ct stopte, gaat het super. 

Ik wens jullie allemaal heel veel geluk in 2019. Dat het uiteindelijk een bezovrij jaar mag worden! @Deligaf1 jij bent er bijna zie ik hierboven, wauw. Super Tim.

En @Kaida74 gaat het avontuur aan na de feestdagen. Heel goed meis! Stapje voor stapje. En @Sannie ook lees ik. Top! 

@Lynn86 Hoe gaat het met jou?

@bolletje @Kannietmeer @Cyclad58Bedankt voor alle oppeppers het afgelopen jaar! Jullie bleven in mij geloven als ik dat zelf niet meer deed. 

 

bewerkt door Jeshen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Jeshen:

Beste allemaal,

Ik kom niet zo vaak meer op het forum. Sommige van jullie ken ik nog niet en jullie kennen mij niet. Maar jullie zijn stuk voor stuk kanjers!

Mijn slaapprobleem is helaas nog niet helemaal weg, maar vergeleken met vorige jaar is het al een stuk beter. Als het weer eens niet lukt, word ik wel eens moedeloos. Dat blijft nu toch een zwak puntje.

Verder heb ik wel veel meer rust in mijn donder. En ik kan enorm genieten van mijn twee meiden die net 1 en 4 zijn geworden. Dus vergeleken met een jaar terug toen ik na 4 weken gebruik ct stopte, gaat het super. 

Ik wens jullie allemaal heel veel geluk in 2019. Dat het uiteindelijk een bezovrij jaar mag worden! @Deligaf1 jij bent er bijna zie ik hierboven, wauw. Super Tim.

En @Kaida74 gaat het avontuur aan na de feestdagen. Heel goed meis! Stapje voor stapje. En @Sannie ook lees ik. Top! 

@Lynn86 Hoe gaar het met jou?

@bolletje @Kannietmeer @Cyclad58Bedankt voor alle oppeppers het afgelopen jaar! Jullie bleven in mij geloven als ik dat zelf niet meer deed. 

 

Fijn om te lezen dat ondanks af en toe slaap perikelen, je kunt genieten van je kleine meisjes en je stuk beter voelt. Ook voor ons fijn om te lezen die nog moeten starten. Dank je wel hiervoor en hele fijne dagen gewenst! :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-12-2018 om 20:27 zei Jeshen:

Beste allemaal,

Ik kom niet zo vaak meer op het forum. Sommige van jullie ken ik nog niet en jullie kennen mij niet. Maar jullie zijn stuk voor stuk kanjers!

Mijn slaapprobleem is helaas nog niet helemaal weg, maar vergeleken met vorige jaar is het al een stuk beter. Als het weer eens niet lukt, word ik wel eens moedeloos. Dat blijft nu toch een zwak puntje.

Verder heb ik wel veel meer rust in mijn donder. En ik kan enorm genieten van mijn twee meiden die net 1 en 4 zijn geworden. Dus vergeleken met een jaar terug toen ik na 4 weken gebruik ct stopte, gaat het super. 

Ik wens jullie allemaal heel veel geluk in 2019. Dat het uiteindelijk een bezovrij jaar mag worden! @Deligaf1 jij bent er bijna zie ik hierboven, wauw. Super Tim.

En @Kaida74 gaat het avontuur aan na de feestdagen. Heel goed meis! Stapje voor stapje. En @Sannie ook lees ik. Top! 

@Lynn86 Hoe gaat het met jou?

@bolletje @Kannietmeer @Cyclad58Bedankt voor alle oppeppers het afgelopen jaar! Jullie bleven in mij geloven als ik dat zelf niet meer deed. 

 

Het lieverd 

Hier staat het afbouwen even stil. 

Ik heb zoveel pogingen al gedaan om af te bouwen en iedere keer lukt het niet. 

Mijn angststoornis is te groot en de ontwenning vergroot mijn angst continue waardoor ik in een visuele cirkel terecht kom. 

Wie weet in het nieuwe jaar. 

 

Wat fijn dat je heerlijk kunt genieten van je kindjes ik weet nog wel hoe zwaar je het had toen je jongste net geboren was en ct stoppen. 

Je bent echt sterk gebleven respect voor jou lieverd. 

Liefs Lynn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...