Spring naar bijdragen

Zijn er hier nog medestoppers?


wendy

Aanbevolen berichten

 

We zijn vrijwel allemaal bezig met vandaag niet te drinken. Ik denk dat je je het beste kan opgeven bij het dagpact op het dagdraadje. Daarbij gaat het erom die dag, vandaag dus, niet te drinken. En als dat gelukt is: olé! morgen weer niet drinken. En zo verder en zo voorts. 

Dan hoef je geen plechtige gelofte voor je hele leven of voor wat voor periode dan ook af te leggen. Das veel te lang en te lastig. T gaat vandaag alleen om vandaag :) En morgen om morgen. En zo blijf je heerlijk fris :) 

Wat is binnenkort voor jou? Morgen of vandaag? :P 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben al bezig, maar nicotine is wel een enorm verslavende drugs zoals heroine he. 

Mijn ene broer is gestopt met lasertherapie en mijn andere door liquids te verdampen en zo de mg nicotine af te bouwen. Voor mezzelf werkt dat het beste. Toch gisteren was ik even boos en rookte ik 3 sigaretten na elkaar, wat niet hielp tot ik me anders afreageerde }-) en neen geen drugs of drank.

Nu heb ik enkel nog liquids en heb maar 1 sigaret gerookt. Zonder elektonisch te roken zou ik wel al veel meer gerookt hebben. Misschien moeten we er gewoon voor gaan en in 2019 al overstappen op 6mg nicotine?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...