Spring naar bijdragen

Zaterdag 15 december 2018


MarQ

Aanbevolen berichten

Moguh. Onvrijwillig heel vroeg wakker want dochter moet naar haar zaterdag baantje. En opstaan is niet echt haar ding, dus mijn geduld wordt op de proef gesteld want ik ben ook geen vroege vogel, ze heeft het niet van een vreemde;):blush:

Maar ook al dit gaat een stuk beter, zonder kater! 

Dagpact:

MarQ

Moosje

Lars 

IJsvogel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haaaalo :) 

Tis precies nul buiten en ik sjouw de hele ochtend buiten rond. Ben laagjes aan het bij elkaar rapen voor straks na de douche...

Las net de zaterdagbijlage vd krant, niet te geloven joh ik geloof dat er wel 20 pagina’s alcoholreclame instaan. Wijn, whiskey, wijn, wijn, wijn, whiskey, bier en ga maar door. Krijg al koppijn bij het zien. Wel een leuk artikel over thee bij het eten ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Lekker koud buiten... 
Maar binnen is het lekker warm. 
En staat een bakje klaar 
 

1122248.jpg                     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster                  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies   Gerelateerde afbeelding

Vandaag de hele dag op pad, familiefeest.. 
En ik vind het vrééééselijk... 
Afijn, het wordt vanzelf weer 16 december moet ik maar denken... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar ik zit hier met Le Monde das waarschijnlijk het verschil. Overigens wou ik dat geheim houden, das dan bij deze mislukt :( Iedereen probeert hier wanhopig zn beroerde sulfietwijn aan de man te brengen :D En dan ook nog de champ natuurlijk. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei IJsvogel:

Moguh. Onvrijwillig heel vroeg wakker want dochter moet naar haar zaterdag baantje. En opstaan is niet echt haar ding, dus mijn geduld wordt op de proef gesteld want ik ben ook geen vroege vogel, ze heeft het niet van een vreemde;):blush:

Maar ook al dit gaat een stuk beter, zonder kater! 

Dagpact:

MarQ

Moosje

Lars 

IJsvogel

Rosee

Goedemorgen

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rosee:

@Pippin succes vandaag!!!

Ook voor mij wordt t vandaag weer een uitdaging. Zo ontbijten, eens even stiekem  kijken wie er allemaal een kater hebben.:Pflauw haha.

Morgen pas weer naar huis. Vandaag precies 11 maanden alcoholvrij. Yes!

Goedemorgen allemaal!

@Rosee gefeliciteerd met 11 maanden nuchterheid.gisteren voor mij 11 dagen.

Ik heb me voorgenomen om in contact te blijven vanavond hier op de dagdraad.

Kan zeker steun gebruiken. Maar ik ga wel genieten. Het feest is van het bedrijf van mijn zoon en zijn zakenpartner. Ik werk een paar uurtjes per week bij hem, vandaar de uitnodiging. Ben super trots op mijn zoon. Maar man man, zeker in dat wereltje gaat er zo veel drank doorheen. De flessen champagne kunnen niet op zeg maar.

Aan de andere kant kan ik laten zien dat het ook zonder drank gezellig kan zijn. Niemand zal kunnen zeggen ...heb je die moeder van....gezien, en zeggen ze dat wel, dan is dat uit respect.

Fijne dag en tot laters 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedzo Pippin. 

Ik voel me gesterkt door draadje van gisteren. Denk dat ik even genoeg had van die onzekerheid van mij en daarom langzaamaan weer ging denken dat een drankje toch wel prettig zou zijn in bepaalde situaties.

Maar er zijn zo veel bepaalde situaties! Haha!! Want dat basis gevoel van tekort schieten is er altijd! En wordt groter als er spannende situaties zijn. Dus: geeft niets, mag best. 1 drankje is geen optie. 

Hoeft ook helemaal niet. Ik heb al twee jaar een rijker leven dan daarvoor. Meer aspecten, meer gevoel, meer van alles. Een soort verdiepingslaag eigenlijk. Die basis wil ik nooit meer kwijt!

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

en een mooie goeiemorgen
 

eerst dochter aanmoedigen en dan meteen door naar Rotjeknor
voor een mooi afscheidsfeest van onze regio directeur in het
mooie Boymans van Beuningen museum. Met etentje na afloop.
Sensoor is nu omgedoopt tot Landelijke Luisterlijn.
met weemoed starten aan een nieuwe fase dan maar weer.

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@GewoonDoen, ook al aan de Emma's? Wij zijn ook al jaren (!?) toe aan een andere matras en door de verhalen van @lady jane en nu jij dus ook,
zijn we ook serieus zo'n Emma matras en eventueel kussens aan het overwegen. Niet goedkoop, maar tien jaar garantie klinkt wel zelfverzekerd.
En beknibbelen op een goede nachtrust is op een bepaalde leeftijd gewoon niet meer zo verstandig. En als je het geld er voor hebt dan vind ik
in dit geval zuinigheid een verkeerde zuinigheid. Dus.... wie weet hoef ik op een tijdje niet eens meer op het dagpact, ben ik écht 'genezen' van
m'n alcoholisme.. dronk ik alleen maar omdat ik slecht sliep... :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

MarQ

Moosje

Lars

IJsvogel

Rosee

Pippin

Kohtje

Quinn

Spirit

Hannahs

 

Goedemiddag, na weken niet op het forum geweest te zijn toch de laatste dagen weer aan het meelezen èn vandaag de ondersteuning nodig van het dagpact. Ook van mij vanavond een droge afmelding. 4,5 maand geen druppel en dat wil ik graag zo houden. Pfff dat is er weer uit... Helpt meteen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...