Spring naar bijdragen

Arrensleepact 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Nou ik heb een stel plastic broekjes gekocht. OOOOOW ik poep 7 kleuren $$%^.:wacko: Kunnen jullie me ff afzetten  bij de snuffelmarkt daar moet ik vandaag staan. Hoop veel te verkopen dan hoeven we dat niet allemaal mee te slepen.

Wacht, wacht nou  ff %%ooooooooookakken.jpg

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei spirit:

Wat moet ik nu?

Tsja, ik ben de reisleider niet, maar mijn advies zou zijn: zo snel mogelijk een ticket boeken naar Australië en als je daar bent hard roepen, dan horen we je misschien wel.

Of misschien even bij het Harry Potter museum langsgaan en daar zo'n vliegende bezem lenen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dag 1 zit er op was een mooie dag toch. Voor de thuisblijvers dit hebben we gedaan

Vanuit Perth rijdt u in noordelijke richting en stopt u bij Nambung National Park. Hier staan de bekende Pinnacles. In een verlaten maanlandschap van geel zand ziet u duizenden kalkstenen pilaren. Bij Jurien Bay kunt u sand boarden van de enorme zandduinen. Via Geraldton rijdt u naar Kalbarri, waar u overnacht. (L,D)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit gaan we morgen doen maar eens op tijd naar bed quinneman wie doet er morgen mee aan abseilen? 

Kalbarri – Shark Bay

Na een korte rit komt u aan in Kalbarri National Park. Hier ziet u een aantal bijzondere rotsformaties zoals Murchison Gorge, Nature’s Window en de Z-Bend. Optioneel kunt u hier abseilen. Na de lunch rijdt u verder in noordelijke richting en maakt een stop bij Shell Beach voordat u doorrijdt naar Shark Bay voor een overnachting. (O,L,D)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...