Spring naar bijdragen

Arrensleepact 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Lars heeft zich vanmorgen op het dagpact gemeld. Niks aan de hand, en we moeten hem ook even de gelegenheid geven goede afspraken te maken met de eigenaar en de bemanning van ons cruiseschip. 

Zelf heb ik inmiddels besloten dat ik mijn vleugelpiano ook maar meeneem. Ik moet dus een hut hebben met voldoende ruimte daarvoor.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, neem je gitaar mee, Quinn, graag! We gaan lekker jammen aan boord. Voorwaarde van Lars was alleen dat er doorgespeeld wordt als het schip zinkt. Ik preciseer de voorwaarde graag tot: zolang het schik zinkende is. Als het eenmaal gezonken is mogen musici ook in de reddingsboten klimmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Cleo66:

Chaise longue  of canapé , of is dat weer iets anders . 

Prachtig nachtkleed Reacher,  zie dat je me al aardig kent , zo wil ik er in ieder geval graag uitzien , haha . Het atistrocatische gedrag daarentegen,  laat nogal te wensen over en om eerlijk te zijn ben ik ook een ontzettende kou kleum dus grijp ik al snel naar mijn thermo kleren 

Emma matras , wat is daar zo bijzonder aan @lady jane, toch niet ook met spijkers,  brrrr

9200000082987065_2.jpgjuist niet Cleo, verschillende lagen, goed ademend en niet erg hard maar toch stevig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is iedereen er klaar voor? Vanmiddag om 2 uur verzamelen op schiphol. We vliegen om 5 uur via dubai naar perth. We komen in Perth aan om 3 uur morgenmiddag. Maar het is daar 8 uur later dus al 11 uur in de avond. Kunnen we meteen ons bed op zoeken want maandag beginnen we met de rondreis. Ik heb een leuk programma voor jullie. We gaan van alles zien en beleven. We gaan in ieder geval abseilen krokodillen zien en snorkelen. Neem niet teveel bagage mee je moet het alleen maar mee sjouwen en ik ga geen koffers of tassen dragen. Denk om je paspoort en neem een goed humeur mee. Dit word een mooie reis 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...