Spring naar bijdragen

Oxazepam


Extranaut

Aanbevolen berichten

Ik heb prijs, bevalt me behoorlijk slecht te stoppen. Dit was maar 1 doosje van 15mg. Hoe lang ga ik daar vanaf zien? 

Dit is waanzin, ik kan niet slapen en mijn maag is binnenstebuiten gedraaid. Angsten overkomen me en ik koud/warm...

Ik moet volgend weekend al fris zijn he, dus binnen 2weken is dat al beter? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fiewwww wat een slechte week gehad.

Mijn vriendin heeft me eens aangesproken op mijn gedrag nadat ze mij van de vloer kon oprapen met kwijl uit mijn bek. Weer liters bier en dat doosje behoorlijk snel opgenomen. Dan ontnuchteren van die cocktail was de trip van mijn leven. Paranoia, angsten, semi hallucinaties.... Dat is nu voorbij maar kan geen slaap meer vatten.

Voor 1 ding was het wel goed, ik heb echt genoeg van gebruik. Dit was pure waanzin, demonisch. Weg ermee en terug normaal doen. Ik zoek ook geen prikkels meer op en dat maakt de noodzaak naar verdoven aanzienlijk minder. Ik volg ook niets meer van politiek op de sociale media en ga die interactie niet meer aan. Ze mogen hun Legioen hebben, ik hoor er niet meer bij, het maakt me tot iemand die ik niet wil zijn. Ik voelde me die nacht echt aangevallen door de duivel , maar het was puur afkicken van die oxapezam. Mijn 2de voorschiftje ervoor is vernietigd en ik gebruik dat nooit meer. Als het echt nog eens nodig blijkt te zijn verdamp ik wel een topje wiet, maar dit was iets sterker dan mezelf.

Dat was DE nacht van mijn leven, wake up call. Maar wel al terug frisser nu. Ik sta weer paraat, maar voel me wel schuldig tegen mijn dierbaren zo afwezig geweest te zijn. Ik moet er gewoon zijn, fris en shizzle bij elkaar.

No more fooling around .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...