Spring naar bijdragen

Oxazepam


Extranaut

Aanbevolen berichten

Iemand ervaring mee?

Ik lees dat het goed tegen ontwenningsverschijnselen is, maar ik zoek gewoon iets dat me loom maakt en de wereld onzichtbaar.

mijn psyche schreef mij vroeger slappe truut voor wat maar matig werkte en dat werkte pas na enkele dagen/weken. 

Ik zoek iets dat maximum na 1 uur inname werkt. Oxazepam lijkt me the way to go?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een bed :) 

Nee zonder dollen Extranaut je klinkt alsof je een nieuwe drug zoekt. De wereld onzichtbaar, weet je ik word ook niet vrolijk van het nieuws, zet die tv gewoon uit en ga wat doen. Maak een ommetje buiten, stap uit die vicieuze cirkel in je hoofd. 

 

PS slappe truut ik weet niet wat het is maar klinkt weinig sexy :) 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de ganse nacht liggen woelen in bed en uiteindelijk maar enkele uurtjes geslapen. Ik kan wel pogen me er niet druk in te maken, maar dat kan ik niet. Ik leef nu al als halve kluizenaar omdat ik niet om kan met beslissingen van vorige besturen. 

Gisteren stond ik echt op de rand van vallen, maar ik heb het toch kunnen afvechten. Ik kan niet doen alsof er niets aan de hand is door gewoon de tv uit te zetten. Ik weet hoe het vroeger was, nu is en dat het er zeker niet meer beter op gaat worden. 

Als ik geen zware medicatie zou nemen loop ik een overprikkeling tegemoet en ga ik dat wellicht zaterdag in Brussel uitwerken met alle gevolgen van doen. Soms vraag ik me wel eens af wie de zot in dit land is, ik of de politiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer onderscheid te maken tussen dingen waar je wel en waar je geen directe invloed op hebt. Laat die laatste categorie niet ook nog eens je stemming verknallen. Daar bereik je namelijk al helemaal niets mee. Niet voor jezelf en niet voor anderen.

Ik hoop dat je snel weer wat rust kunt terugvinden, en blijdschap in kleine dingen.

Sterkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mindfullness, meditatie, yoga etc zijn niet aan mij besteed. 

Gisteren heb ik naar predikanten geluisterd en dat hielp enigzins. Mijn geloof houdt me weg van de drank. Maar de duivel zijn macht is niet te onderschatten, ik ben een beinvloedbaar wezen. Het moet op off komen te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slapeloosheid, praat me er niet van. Veel mensen krijgen ermee te maken Extranaut. Ik zou me niet op de pammetjes storten, tenzij je zeker van jezelf weet dat je ze heel sporadisch in zult nemen. Ik heb temazepam in huis, maar ik neem het alleen in het uiterste geval, hooguit een keer per maand. Net als jij ben ik ook geen yoga/meditatiemens, ik word er nog nerveuzer van. Omdat je nog maar net gestopt bent zal de onrust nog wel even aanhouden. Om te slapen gebruik ik melatonine (flinke dosis) en L-tryptofaan, allebei gewoon te koop bij de drogist. Als het mij al helpt (chronische slapeloosheid is mijn grote probleem) dan slaat het wellicht bij jou ook aan.

Vergooi nou niet alles door toch weer te gaan gebruiken! Je hebt het geloof en dat helpt je! Wat zou het zonde zijn als je nu zwicht, je bent zo fantastisch ook de goede weg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik mijn geest niet uitschakel ga ik net alles kwijtspelen Patries. Ik ben enorm negatief geladen en dat moet even op off komen te staan. Ik voel het letterlijk drukken in mijn hoofd en krijg maar matig rust.

ik zou er maar maximum 2 per dag nemen. 

Ik zie er geen probleem in. Liever verdoofd dan aan mezelf voorbij gaan. Vriendin zegt dat ik beter een joint rook, maar wil die paadjes liever vermijden en de business is toch verziekt in de illegaliteit. Ik ben gewoon zo moe telkens in strijd te leven met mijn gedachten, het moet even op off. Slapeloosheid is zo erg nog niet, die gedachten vreten me echter op langs binnen. Ik voel enkel haat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei oostwestmijbest:

Wat hebben ze je voorgeschreven als ik mag vragen?

Oxazepam 15mg. 

 

31 minuten geleden zei jopie:

Extranaut.....

Zot je wel "op de goede plek" als je je eigen werk alleen aan kan (overeind kan blijven) met deze middelen?

Antwoord op je vraag: de politiek is gek. Echt. 

Laat je niet gek maken. Kies!:heart:

Ik ging normaal naar de kust verhuizen maar daar is het nu erger dan hier, en de rijke buurt (Knokke) kan ik niet betalen. 

Ik kan er ook niet aan doen dat ik zo overdreven kan reageren, dat is echt dikwijls sterker dan mezelf. Ik heb liefde gekozen. Als ik geen kalmeringspillen neem sta ik zaterdag in Brussel amok te maken. Ik ken mezelf daarin. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sta er een beetje dubbel in als ik het eerlijk mag zeggen. Ik ben namelijk bang dat de roes van de Oxa je nog wel eens beter kan bevallen dan die van de alcohol. Nadeel is dat Oxa zeker net zo verslavend is maar vaak nog erger verslavend is. De ene roes inruilen voor de andere lijkt mij echt een heel slecht idee. Je speelt echt met vuur. Aan de andere kant. Jij kent jezelf het beste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar vroeger zei een psych al tegen mijn moeder: hij zal altijd achter roesmiddelen jagen. 

Mijn brein komt iets tekort en zelfmedicatie met alcohol en wiet wil ik niet meer. Nu ja ik verdamp wel liever een topje wiet, maar ik ben dat illegaal padje zo beu als iets. Waar anderen loom worden van wiet leef ik op. Ik had toen vast werk en behoorlijk wat sociale interactie. Dat is verdwenen toen ik stopte. 

Ik ben die manische buien ook beu waar prikkels mijn leven domineren. Nu ben ik legaal bezig en het kost maar 5 euro voor 60 pillen die toch lange werking hebben. Wiet is onbetaalbaar en onbetrouwbaar, de verkeerde mensen verhandelen dit dus neen bedankt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp je hoor Extranaut. Oxazepam deed trouwens helemaal niets bij mij. Ik werd er niet rustig van, ik bleef gewoon hoe ik was. Maar het werkt bij iedereen weer anders. Het is wel verslavend als je er gevoelig voor bent. Met pammen moet je enorm oppassen. Als je ze wilt gebruiken doe dat dan alleen in noodsituaties. Niet als dagelijkse dosis, dan kom je van de regen in de drup ben ik bang.

bewerkt door Patries
typfoutje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super, niet aankomen als het ook anders kan! Vaak is het idee dat je het in huis hebt al genoeg om je wat te kalmeren. Die temazepam raak ik ook niet aan, maar het voelt veilig voor mij te weten dat het er is.

Aan de andere kant kan het ook juist gevaarlijk zijn he, om het in huis te hebben. Voor mij is dat niet zo. Alle middelen zijn hier nog: flessen wijn, verpakkingen mirtazapine, een half pakje filtersigaretten dat iemand hier heeft laten liggen, wietolie, sint janskruid, de temazepam dus...

Ik kom er niet aan. Als ik iets perse wil hebben ga ik toch door roeien en ruiten als het er niet is, het maakt totaal niet uit of het er wel is of niet. 

bewerkt door Patries
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh nu bijna een uur later, weinig effect... gewoon wat trager in reactie.

ik zie mij hier niet meteen verslaafd aan worden. Alles kan natuurlijk, maar dit is niet bepaald iets wat ik dagelijks zou nemen. Ik voel me gewoon minder gespannen, verder geen roes of dergelijke. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben daar als een blok van in slaap gevallen en nu wakker geworden door het geluid gan de tv :lol:

maar anders heb ik geen slaapprobleem hoor. Ik zet wat Netflix in bed op en een half uurtje later ben ik in dromenland. Dan moet ik altijd uitzoeken waar ik was de dag erna :) 

al bij al, beter opgestaan dan toen ik wakker was. Ik was een beetje gefrustreerd ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na discussie gisteren via email depakine besproken. Ik ga dat eens proberen.

maar ik begrijp niet waarom er zo een fuzz over oxapezam gemaakt wordt? Ikzelf ervaar dat niet als verslavend.

ach, nu gewoon even nuchter worden, zondag een geel hesje aandoen en dan richting Brussel. :D Volgens mij heb ik wel mentale problemen, maar langs de andere kant geloof ik dat ze getriggerd worden door onrecht. We schrijven geschiedenis en doen wat we kunnen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...