Spring naar bijdragen

Zondag 25 november 2018


Lika

Aanbevolen berichten

Twee jaar vandaag. Alweer. Veel gebeurd. 

Burnout, huwelijkscrisis, fulltime werken, andere baan, oude hond dood, nieuwe hond, huwelijk gered ( niet door hond:-), twee jaar rookvrij, meditatie ontdekt, ouders nu in gezondheidscrisis, speel weer toneel.

Door alles heen voel ik me tevredener en tevredener worden. Vooral meer zelfvertrouwen, rust en  acceptatie zijn daarin de sleutelwoorden. 

Soms zijn er heus onvrede, onrust en boosheid, maar vanuit een andere basis lijkt het.

Zonder jullie had ik me niet zo goed kunnen voelen. Dank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je @Lars. En nee, aan mijn lijf geen polonaise. Ik hou absoluut niet van allerlei versieringen en verfraaiingen aan m'n lijf.
Ook geen sieraden, tatoo's, piercings en al dat soort fratsen. Het enige wat mij "verfraait" zijn m'n trouwring, een simpel HEMA horloge
en kleding zonder al te modieus gedoe. Zo naturel mogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Het is grijs buiten. 
Maar mooi grijs is niet lelijk :) 
Binnen is het lekker warm en staat een bakje klaar. 
 

1122248.jpg            Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster    Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding              Gerelateerde afbeelding

Lika,  gefeliciteerd met jouw 2 jaar, mooi meis. 
Kohtje, gefeliciteerd met de jaardag van jouw moeder, mooi man. 
En ja Lars, ook ik werd schrikbarend laat wakker, voel me wel héél uitgeslapen nu. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel mensen, waaronder ik ook, zouden graag 'gemiste' slaap in willen kunnen halen.. maar ik heb nog nooit een verloren stukje 'wakker'
in willen halen door dan maar extra laat naar bed te gaan, voor zover ik me voor de geest kan halen. Daarvoor verheug ik me 's avonds
altijd veel te veel op m'n bedje. Ik zou eigenlijk best wel weer eens een gat in de dag willen slapen. Maar zonder nu weer een 'dierendraadje'
te willen beginnen moet ik toch zeggen dat m'n honden verhinderen dat ik me 'verslaap'... :(:D
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Kohtje:

Maar zonder nu weer een 'dierendraadje' te willen beginnen moet ik toch zeggen dat m'n honden verhinderen dat ik me 'verslaap'... :(:D

Ooit was ik een echt avondmens... ging als ik vrij had pas halverwege de nacht naar bed en kon gigantisch uitslapen... 
Bij ons waren het niet de honden die ervoor zorgden dan ik op tijd ging opstaan, zij pasten zich naadloos aan aan ons slaapritme, maar de kinderen... 
Langzaam maar zeker veranderde ik van avond- en nachtmens in ochtendmens.. 
En eigenlijk vind ik dat veel fijner. 
Kees is eigenlijk altijd een avond- en nachtmens gebleven, geeft niet, zo hebben wij allebei onze eigen 'eigen uurtjes'... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonder een dierendraadje te willen beginnen of continueren...
Er werd me gevraagd hoe het vannacht ging dus ik moet wel. ;)

We hebben een bench van de buren te leen en een kruik.
Beide niet gebruikt.

Ik ben maar op de bank blijven slapen en Joep heeft geen kik gegeven, alleen trok hij telkens aan mijn dekbed.
So far so good, alleen ff denken hoe nu naar stap 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei lady jane:

en allemachtig prachtig, achentachtig Koh!
Hopelijk een beetje gezond nog?

Ja, best wel. Alleen sinds een jaartje gehoorapparaatjes waar ze constant mee zit te 'knoeien' en piepen.. en in januari staaroperatie. Verder doet ze
nog altijd vrijwilligerswerk (koffie schenken, koersbal leiden, bibliotheek) in het bejaardentehuis waar ze in een aanleunwoning zit en in nog een ander bejaardentehuis.
Ze woont en leeft nog geheel zelfstandig, op één keer per week samen eten na.. dus je hoort niemand klagen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hele middag zitten $&#%€ met de vaatwasser. Hij stopte de laatste tijd al vaak voortijdig met foutcode afvoer verstopt EN een waarschuwing van de wateraanvoer. Ding eruit gesjord en af en aanvoer gecontroleerd, niks aan te zien. Overigens hadden er twee muizen er hun huisje van gemaakt, niet te geloven, twee lijkjes en een vreselijke hoeveelheid keutels onderin de machine. Daar “heerlijk” mee bezig geweest schoon te maken en toegangsgaten gedicht, toen was het probleem nog niet over. Toen ontdekte ik ineens op de linkerwand binnenin een roostertje dat bij nader inzien helemaal dichtgekekt was. Ik heb er ik geloof wel 50 wattenstokjes bij nodig gehad (hij kon niet open of zo) toen was tie schoon. 

En ja hoor nou doet ie het weer. Zal wel een circulatie systeem zijn vandaar dat zowel aan- als afvoer zaten te piepen dat er iets niet goed was. 

Yeah. Geef mij een familiepak wattenstokjes en ik repareer alles wat je wilt ;) 

Nu een beloningsthee!

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...