Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 22-11--2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Facebook plaatjes Goedemorgen, Kat, Kitten, Wakker Worden

Sannie als je naar www.animaatjes.nl gaat zie je daar wat je  voor een plaatje je kan kiezen. Als je daar dan op gaat staan met je pijltje en je klikt op je rechtermuisknop zie je in dat rijtje kopiëren staan. Klik dat aan met je linkermuiskn. Dan ga je dus het plaatje vast zetten om ergens anders naar te kopiëren. Dan naar onze h. kamer ga met je pijltje daar staan waar je het plaatje wil hebben en klik dan weer met je rechterm. kn. dan zie je het plaatje. Als je dan weer op links klikt plaats je hem.

Zooooo vandaag een dagje thuis. Beetje poetsen, rusten en dan hobbyen. (Zucht) zwaar heb ik ut.:lol:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal, 

nu 13 Benzo vrij , sommige dingen gaan beter, evenwicht bijv. Maar helaas nog veel waves !

Zoveel  last van nek , schouder en rug spieren . Zwaar moe gevoel in mijn lichaam . Geluid wat nog steeds heel hard binnen komt . Voel me soms zo hopeloos . Ik durf dit bijna niet te melden omdat ik denk dat ik anderen ontmoedig dat het zo lang duurt bij mij , sorry hiervoor, maar moest het toch kwijt.

Heeft iemand ervaring met dry  needling  of acupunctuur ivm spier pijnen in nek etc?Of moet ik ne gewoon rustig houden?ik wert het soms echt even niet meer’!!!!

liefs Eleo

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Eleo31:

Lieve allemaal, 

nu 13 Benzo vrij , sommige dingen gaan beter, evenwicht bijv. Maar helaas nog veel waves !

Zoveel  last van nek , schouder en rug spieren . Zwaar moe gevoel in mijn lichaam . Geluid wat nog steeds heel hard binnen komt . Voel me soms zo hopeloos . Ik durf dit bijna niet te melden omdat ik denk dat ik anderen ontmoedig dat het zo lang duurt bij mij , sorry hiervoor, maar moest het toch kwijt.

Heeft iemand ervaring met dry  needling  of acupunctuur ivm spier pijnen in nek etc?Of moet ik ne gewoon rustig houden?ik wert het soms echt even niet meer’!!!!

liefs Eleo

 

Heb je Cranio Sacraal therapie al eens geprobeerd? Heb er laatst veel over gelezen...overweeg het zelf ook

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

:( Echt balen dat het nog z’n lang duurdt voor dat je wat enige verbetering voelt.

Je had het over accupunctuur, dit kan je ook zelf doen en dit hoeft ook niet met naalden maar aanraken of kloppen kan je het ook doen.

Hier een video speciaal voor benzo withdrawal 

 

https://m.youtube.com/watch?v=qVJHTrlG3XU&t=29s

Het is wel in het engels beter is het als je het wil doen om in het nederlands te doen. 

Succes!

bewerkt door Deligaf1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Deligaf1:

:( Echt balen dat het nog z’n lang duurdt voor dat je wat enige verbetering voelt.

Je had het over accupunctuur, dit kan je ook zelf doen en dit hoeft ook niet met naalden maar aanraken of kloppen kan je het ook doen.

Hier een video speciaal voor benzo withdrawal 

 

https://m.youtube.com/watch?v=qVJHTrlG3XU&t=29s

Het is wel in het engels beter is het als je het wil doen om in het nederlands te doen. 

Succes!

Hoi Tim,

ik ken deze techniek en pas m Soms ook toe om de symptomen te kunnen handelen!  

Ja het duurt allemaal vreselijk lang    Dan ontstaat weer die angst van : gaat het ooit over ?????? 

Maar we lezen genoeg positieve verhalen dus daar maar  aan vast blijven houden , en vertrouwen dat mijn lichaam ooit de draad weer zal oppakken ! Ik focus me nu maar op het voorjaar!!!!!!

Hoe gaat het nu met jou Tim?????

@GUUS en jij Guus , bij jou nu alles. Ibijna weg???? 

Sterkte voor iedereen die nog aan het worstelen is!!!!!!

liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Deligaf1:

@Eleo31

Vandaag sta ik op 1mg, moet even wachten tot de 5e dan heb ik een gesprek bij de psy.

De klachten zijn te hendelen.

 

50 minuten geleden zei Sannie:

Super Tim!!!!!

Knap Eleo31 dat je er überhaupt vanaf ven gekomen...mij lukte het niet meer na 2 pogingen om uiteindelijk van 3x5 oxa af te komen. Ik zit nu sinds 5 dagen op Diazepam om later de definitieve afbouw te kunnen maken

@Sannie

Ja wel knap , vind k ook, masr mijn zenuwgestel heeft een behoorlijke klap gehad volgens mij , hopen maar dat dit goed komt ,maar jij bent ook heel goed bezig Sannie!!!  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Eleo31:

Lieve allemaal, 

nu 13 Benzo vrij , sommige dingen gaan beter, evenwicht bijv. Maar helaas nog veel waves !

Zoveel  last van nek , schouder en rug spieren . Zwaar moe gevoel in mijn lichaam . Geluid wat nog steeds heel hard binnen komt . Voel me soms zo hopeloos . Ik durf dit bijna niet te melden omdat ik denk dat ik anderen ontmoedig dat het zo lang duurt bij mij , sorry hiervoor, maar moest het toch kwijt.

Heeft iemand ervaring met dry  needling  of acupunctuur ivm spier pijnen in nek etc?Of moet ik ne gewoon rustig houden?ik wert het soms echt even niet meer’!!!!

liefs Eleo

 

Ik ben er nu een jaar vanaf (van de Lorazepam dan) en ervaar eigenlijk geen klachten meer, maar ik merk wel dat het centrale zenuwgestel overgevoelig is. Ik heb de afgelopen 2 maanden helaas veel privéstress en daardoor slaap ik minder en ben ik veel onrustiger. In die zin hebben de benzo's dan nog wel effect, op normale, menselijke stress (zoals bijv relatiestress of werkstress) reageren wij toch een stuk gevoeliger. Ook dat zal best helen, maar heeft wellicht wat meer tijd nodig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Eleo31, ik lees nog steeds jullie verhalen, ik ben nu 14 mnd verder, niet te vergelijken met wat het was, maar ik ben nog steeds niet wie ik voor de oxza was, mijn zenuwgestel heeft een flinke klap gehad, ik heb nog dagen met een onrust in mijn lijf, erge spierpijn ,onrustige spieren, begin nu ook wel af en toe mij in iets  teverheugen ,ook dat was helemaal weg, , laat niet de moed zakken, want ik herken zoveel in jou proces  ik had, en soms nu nog niet het vertrouwen in mijn lichaam, klopt dit wel??? De lengte van het proces is zo  lang,  maar het gaat met vallen en opstaan, en op een gegeven moment, sta je echt weer rechtop, het is eenmaal  geen griepje  lieve gr voor allemaal Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei GUUS:

Lieve Eleo31, ik lees nog steeds jullie verhalen, ik ben nu 14 mnd verder, niet te vergelijken met wat het was, maar ik ben nog steeds niet wie ik voor de oxza was, mijn zenuwgestel heeft een flinke klap gehad, ik heb nog dagen met een onrust in mijn lijf, erge spierpijn ,onrustige spieren, begin nu ook wel af en toe mij in iets  teverheugen ,ook dat was helemaal weg, , laat niet de moed zakken, want ik herken zoveel in jou proces  ik had, en soms nu nog niet het vertrouwen in mijn lichaam, klopt dit wel??? De lengte van het proces is zo  lang,  maar het gaat met vallen en opstaan, en op een gegeven moment, sta je echt weer rechtop, het is eenmaal  geen griepje  lieve gr voor allemaal Guusje

Ha lieve @GUUS, opvallend dat de ervaringen van @Eleo31 en jou zo parallel lopen. Ook ik herken het wel. Het verheugen in dingen komt bij ook zeker terug (is er al een tijdje, maar nu even minder door privésores), maar het echte ongedwongen genieten van dingen is toch nog wel een stukje weg. 
je hebt helemaal gelijk, het is geen griepje. Het is een lange weg, maar er is licht aan het einde van de tunnel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Cyclad58:

Ha lieve @GUUS, opvallend dat de ervaringen van @Eleo31 en jou zo parallel lopen. Ook ik herken het wel. Het verheugen in dingen komt bij ook zeker terug (is er al een tijdje, maar nu even minder door privésores), maar het echte ongedwongen genieten van dingen is toch nog wel een stukje weg. 
je hebt helemaal gelijk, het is geen griepje. Het is een lange weg, maar er is licht aan het einde van de tunnel. 

 

1 minuut geleden zei Cyclad58:

Ha lieve @GUUS, opvallend dat de ervaringen van @Eleo31 en jou zo parallel lopen. Ook ik herken het wel. Het verheugen in dingen komt bij ook zeker terug (is er al een tijdje, maar nu even minder door privésores), maar het echte ongedwongen genieten van dingen is toch nog wel een stukje weg. 
je hebt helemaal gelijk, het is geen griepje. Het is een lange weg, maar er is licht aan het einde van de tunnel. 

@GUUS   @Cyclad58   Dank jullie voor jullie reactie, wat fijn dat jullie al zover zijn, hoop dat ik de volgende keer een veel positiever bericht kan sturen en anderen dan ook tot steun kan zijn !De factor tijd zal toch zijn werk moeten gaan doen. Ieder lichaam is anders  maar ik vertrouw er maar op dat elk lichaam deze hel kan overwinnenHoop dat voor iedereen dat het lucht aan het einde van de tunnel gaat schijnen.  

Liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Op 22-11-2018 om 19:00 zei GUUS:

Lieve Eleo31, ik lees nog steeds jullie verhalen, ik ben nu 14 mnd verder, niet te vergelijken met wat het was, maar ik ben nog steeds niet wie ik voor de oxza was, mijn zenuwgestel heeft een flinke klap gehad, ik heb nog dagen met een onrust in mijn lijf, erge spierpijn ,onrustige spieren, begin nu ook wel af en toe mij in iets  teverheugen ,ook dat was helemaal weg, , laat niet de moed zakken, want ik herken zoveel in jou proces  ik had, en soms nu nog niet het vertrouwen in mijn lichaam, klopt dit wel??? De lengte van het proces is zo  lang,  maar het gaat met vallen en opstaan, en op een gegeven moment, sta je echt weer rechtop, het is eenmaal  geen griepje  lieve gr voor allemaal Guusje

Hoi Guus,

Hoe gaat het met jou? Met mij is het nog valken en opstaan met alles eigenlijk .veel last van spierpijn , vooral in nek , heel strakke  nekspieren. Was jij ook zo ontiegelijk moe , zo,n zwaar lichaam en zware moeite benen ? Ook al heb ik een nacht goed geslapen.

liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...