Spring naar bijdragen

Woensdag 21 november 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Borrie.....over fitness. Ik heb ervaren dat ik me veel beter in mijn vel ga zitten met dagelijkse beweging (fietsen naar werk, 6 km heen en 6 km terug) en 8 km lopen op een crosstrainer. 

Het maakt het hoofd leeg, Heerlijk. Tegelijk heb ik op de fitness muziek aan van Hardwell on the air (noem een nummer tussen 200 en 400, zie ook youtube) om te helpen om in een walking trance te komen.

bewerkt door Tatum
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mag van de moderator niet meer zeggen dat ik zin in seks heb erg ongepast. Dus dat zal ik dan maar niet meer doen ik zal braaf zijn want ja straks krijgen jullie ook zin en dat mag natuurlijk niet gepromoot worden zou ook een bende worden als we hier allemaal hitsig op het forum zitten daar zijn andere forums voor. Ik ga droog naar bed droog in de zin dat ik vandaag geen druppel alcohol heb gedronken. Welterusten allemaal en denk er om handjes boven de dekens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oh oh Lars:D

humor is veel leuker dan sex, toch?

misschien is zin hebben in alcohol wel ongepaster, hier op het forum alcoholdebaas.
Will zei ooit, we staan zo droog als een ? in de woestijn. Kameel? Ik weet het niet eens meer
denk dat mn hersens ook aan het verdrogen zijn

Nou eens kijken of ik kan slapen met mn handjes boven de dekens
slaapwel,

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Lars:

Ik mag van de moderator niet meer zeggen dat ik zin in seks heb erg ongepast. Dus dat zal ik dan maar niet meer doen ik zal braaf zijn want ja straks krijgen jullie ook zin en dat mag natuurlijk niet gepromoot worden zou ook een bende worden als we hier allemaal hitsig op het forum zitten daar zijn andere forums voor. Ik ga droog naar bed droog in de zin dat ik vandaag geen druppel alcohol heb gedronken. Welterusten allemaal en denk er om handjes boven de dekens

Nee hoor

Daar ben ik voor behandeld ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Lars:

Ik mag van de moderator niet meer zeggen dat ik zin in seks heb erg ongepast. Dus dat zal ik dan maar niet meer doen ik zal braaf zijn want ja straks krijgen jullie ook zin en dat mag natuurlijk niet gepromoot worden zou ook een bende worden als we hier allemaal hitsig op het forum zitten daar zijn andere forums voor. Ik ga droog naar bed droog in de zin dat ik vandaag geen druppel alcohol heb gedronken. Welterusten allemaal en denk er om handjes boven de dekens

Dat lijkt mij een legitieme behoefte om niet te zeggen de normaalste zaak vd wereld, waar onder volwassenen gewoon over gepraat kan worden. 

Maar sinds de 15 jaar dat ik uit NL weg ben lijkt het wel alsof je in NL steeds minder mag zeggen en doen, dus misschien ben ik de connectie kwijt en mag ik bovenstaande ook helemaal niet zeggen :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...