Spring naar bijdragen

Woensdag 21 november 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Zo, vandaag bandendag. Vanavond ga ik met m'n vrouw naar de bioscoop. Voor het eerst sinds zo'n twaalf jaar. De laatste keer
dat ik een bioscoop van binnen zag was tijdens een door de groepsleden georganiseerd avondje uit in de kliniek waar ik in 2006 zat.
Dus dat was niet eens met mijn vrouw. En er staat hier in de stad al enkele jaren een nieuw bioscoopcomplex.... nog nooit geweest.
Films kijken we meestal gewoon thuis, gedownload of op dvd of netflix.. maar nu kwam 't ineens in ons op om maar weer eens naar de
bioscoop te gaan. Ha... best leuk spannend. Ben benieuwd.

Maar ja, ik begon met dat het vandaag bandendag is. Zo eerst even een fietsband plakken (óók al jaren niet gedaan... goeie banden i.c.m. niet zoveel fietsen) om
vanavond op de fiets naar de bioscoop te kunnen. En daarna de zomerbanden onder de auto vervangen door winterbanden.
En nu ik dit zo zit te schrijven bedenk ik me dat die film vanavond ook een band heeft met bandendag.. Bohemian Rhapsody van de band Queen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Brrrr, guur en koud buiten. 
Binnen is het lekker warm en staat inmiddels een bakje klaar. 
 

1122248.jpg            Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster    Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding              Gerelateerde afbeelding


Sober succes bij de reva straks 
Koh succes met band plakken, brr.. naar werkje vind/vond ik het altijd. 
En dan naar de bios... schijnt heel goede film te zijn. 
Ook ik ben in geen honderd jaar naar de film geweest. Laatste keer naar een humoristische film :wacko:
met een stel collega's, een jaar of 15 geleden en daar voor....... dat is meer dan 30 jaar geleden, 
een erbarmelijk nederlandse film, zijn we halverwege maar weg gegaan... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha.. Tja, die film waar ik toen met die mensen uit m'n groep in de kliniek heen was was ook niet zo'n geweldige film.
Iets met een ramp met een cruiseschip waarbij zowat de hele bups verdronk op een groepje van een man of tien na dat in die film
gevolgd werd op z'n weg naar buiten.. van dat groepje kwamen er ook nog een paar om, maar uiteindelijk hebben, zeg maar, zes personen
die ramp overleefd.. doordat je dat groepje zo volgde en de rest van de passagiers en bemanning niet meer terugzag kreeg je de indruk
dat het, ondanks dat er meer dan duizend mensen verdronken, tóch een film met een happy end was... :blush:

Queen heb ik leren kennen door m'n eerste echte verkering zo rond 1974 en tot op de dag van vandaag ben ik nog altijd wel fan.
Tja, zo'n eerste verkering hakt er meestal wel in.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen!

Ik zat gisteren een beetje in zak en as. Grote beurt met distributieriem en alles, 800 patatten bij de garage. Natuurlijk, onderhoud dat hoort erbij als je een auto hebt, maar als het ding maar 800 euro of zo waard is dan was tie dus feitelijk total loss. En 800 roepie blijft 800 roepie en dus een hoop geld. En koop je een andere auto voor dat bedrag dan moet je er meestal NOG voor 800 euro of meer aan verspijkeren.

Enfin tot zover het zielige gesnotter van bumperjim :P nog niet failliet gelukkig. Ik had nog 800 euro in mn zak van alle alcohol die ik niet gedronken heb :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja winterbanden moet ik ook nog laten plaatsen. Had indertijd geen zin om 4 extra velgen te kopen. Had ik wel moeten doen dan had ik ze er zelf om kunnen leggen. Nu moet ik er mee naar de garage. Alsnog 4 velgen kopen nu heeft niet zoveel zin meer na zoveel jaar nu er al bijna 3 ton op de teller staan.

Pff al die keuzes de hele tijd, je kan beter met de tram gaan, maar hier rijden helaas geen trams :( 

 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...