Spring naar bijdragen

Iemand uit Belgie stoppen en conditie opbouwen


dapj

Aanbevolen berichten

Hallo.

Ik zoek iemand in de omgeving van de Denderstreek in Oost-Vlaanderen die weet wat verslaving is en al verder staat. Ik heb problemen met pijnmedicatie en benzo's. Grote probleem is dat mijn arts een persoon is waar ik vele benzo's kan van krijgen maar bij een andere arts krijg ik dan niks of gwn te weinig. Conditie helemaal weg en kom mijn deur bijna niet meer uit. Wil terug zoals vroeger zijn en weer van het leven volop genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Op 9-11-2018 om 20:52 zei dapj:

Hallo.

Ik zoek iemand in de omgeving van de Denderstreek in Oost-Vlaanderen die weet wat verslaving is en al verder staat. Ik heb problemen met pijnmedicatie en benzo's. Grote probleem is dat mijn arts een persoon is waar ik vele benzo's kan van krijgen maar bij een andere arts krijg ik dan niks of gwn te weinig. Conditie helemaal weg en kom mijn deur bijna niet meer uit. Wil terug zoals vroeger zijn en weer van het leven volop genieten.

Hi Dapj, 

Ik woon in Nederland en ondersteun als coach mensen die willen stoppen met hun medicatie. Ik ben zelf al 11 maanden klaar met afbouwen en aan het genezen. Mijn conditie is ook nog beroerd, dus ik heb nog geen eigen bedrijf. Maar als je wilt kunnen contact leggen en kan ik je helpen nadenken hoe je dit moet aanpakken en kan ik je steunen tijdens het proces.  Laat maar weten of dat je behoefte aan steun kan vullen. 

liefs, Liz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...