Spring naar bijdragen

Zondag 21 oktober


Clean66

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal 

Lika ben je op vakantie? Kinderen hebben natuurlijk ook vrij nu. Geniet ervan:sun:

En clean is erg vroeg vandaag. Vanwege tijdsverschil gok ik? Jij ook een fijne vakantiedag!

Hier wordt het langzaam aan licht. Straks weer aan de slag in mijn nieuwe huisje. Ben gisteren goed opgeschoten en voor het eerst wilde ik eigenlijk niet weg. Goed teken,  het voelt goed en wordt dus al 'thuis'. Heb in mijn huidige woning bijna alle muren wit. Dat was ik zat dus had een hoop kleurtjes uitgezocht. Altijd maar de vraag hoe dat uitpakt,  maar ik ben er zó blij mee. Het wordt helemaal naar míjn zin deze keer:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @Lika heb tot half 4 wakker gelegen. Daarna wel wat geslapen maar ook steeds even wakker. Doen we niet weer zo lang slapen. Verder al discussie gehad ze willen me douchen ik ik niet. Discussie verloren om 10 uur ben ik aan de beurt

Dagpact:

Clean66

MarQ

Lars

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 
Kkkkkouddddd, best wel fijn zo. 
en ik denk dat het zonnetje zich ook nog wel laat zien vandaag. 
Maar eerst een bakje, 

1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster  

 Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij         Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water Gerelateerde afbeelding

Lika en Clean, lekker genieten van de vakantie. 
Nicky genieten van het klussen in je nieuwe huis. 

En Lars, als je straks weer spic en span aan de koffie zit ben je vast wel blij dat ze hebben doorgezet. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Larsheel veel sterkte morgen.

Ik meld me droog af. Ik heb een leuke dag gehad. Wat nieuwe plantjes gekocht voor op het dressoir. Kreeg het daarna even lastig (trek).

Misschien wat te veel gedaan vandaag. Ik voel me nog steeds regelmatig erg moe. Slapen gaan is dan het beste medicijn. Welterusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Goed gedaan allen voor hetgeen je nastreeft.

@Lars succes morgen!

Spirit ben vaak heel blij om jou te lezen en hoe echt je daarin bent. Ik durf dat soms niet eens. Groot compliment voor jou, herken veel, zeker het grenzen stellen aan, lijkt zo makkelijk gezegd hier maar zo lastig daar buiten. 

Was mijn niet drinken dag vandaag, goed bevallen. Nu 1 keer per maand, de volgende maand 2 alcoholvrije dagen. Het is uitdagend en geeft mij geen druk. bij druk explodeer ik de crisis in. 

Slaap lekker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...