Spring naar bijdragen

On-line maatje gezocht...liefst al ervaren...


Moups

Aanbevolen berichten

Bonsoir!

Ik ben Moeps, en ik ben er weer, helaas!

2 jaar na mijn eerste post, maar al meerdere jaren daarvoor, moet ik helaas constateren dat ik nog altijd bij af ben :(.

Ik begin dus weer een keer van voor af aan. Deze keer vanaf aanstaande maadag 40 dagen 0%. Dus tot 01/12/2018 en wellicht meer... dat is natuurlijk de bedoeling!!! Maar nog eng!

Tot nu toe heb ik het elke keer geprobeerd in mijn eentje. Ben bezig geweest met de online Jellinek, maar dat is toch erg onpersoonlijk.

Ik woon niet in NL. (wel in Frankrijk sinds 20 jaar). Hier is er natuurlijk ook verslavingszorg, maar toch anders. Ik ben nog niet klaar om het traject hier in te gaan. Gewoon omdat er nog teveel een taboe op ligt. 

Ondertussen heb ik wel begrepen dat het in mijn eentje niet lukt. Helaas maar waar. 

Ik zou het erg fijn vinden om een on-line 'maatje' te hebben. Iemand die al verder is in het proces dan ik en met wie ik regelmatig (1x per week?) contact heb per mail of Whatsapp (ofzo) over de voortgang en de valkuilen. Ik verwacht geen crisis-opvang en ook geen 24/24 service. Maar iemand waarmee ik mijn onzekerheden kan delen en die datzelfde of soortgelijk heeft meegemaakt.

Natuurlijk is er ook dit forum, maar ik zou graag een 1 op 1 contact hebben, om het achterste van mijn tong te kunnen laten zien.

Iemand? Stuur een pb, alvast bedankt!

 

Hartelijke groet,:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 months later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...