Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Pff...bijna afgebouwd!

Vandaag nog 0.3 Mg diazepam, morgen en zondag 0.2 Mg en maandag de laatste tablet van 0.1 Mg. Uiteindelijk ruim 3 maanden over gedaan om van 10 Mg naar 0 te gaan. Van 10 naar 5 in 28 dagen, van 5 naar 2 in 28 dagen en nu van 2 naar 0 in 28 dagen. Van 40 naar 30, 30 naar 20 en van 20 naar 10 is mij gelukkig erg makelijk afgegaan

Ondanks de afbouwstrips toch last gehad van klachten. De echte klachten begonnen van 5 Mg en lager maar het is te doen -:)

Duizeligheid, spieren die trilde, last van mijn darmen, hoofdpijn..

Ik ben 4 jaar geleden begonnen met kalmeringstabletten doordat ik een zware burn-out kreeg gevolgd door een scheiding begin vorig jaar. Ik heb wel mijn achterliggende problemen aangepakt; ADD en angststoornis. Dit heb ik middels Neurofeedback gedaan.

Ik wens iedereen veel sterkte en succes met afbouwen!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Robbiebobbie:

Pff...bijna afgebouwd!

Vandaag nog 0.3 Mg diazepam, morgen en zondag 0.2 Mg en maandag de laatste tablet van 0.1 Mg. Uiteindelijk ruim 3 maanden over gedaan om van 10 Mg naar 0 te gaan. Van 10 naar 5 in 28 dagen, van 5 naar 2 in 28 dagen en nu van 2 naar 0 in 28 dagen. Van 40 naar 30, 30 naar 20 en van 20 naar 10 is mij gelukkig erg makelijk afgegaan

Ondanks de afbouwstrips toch last gehad van klachten. De echte klachten begonnen van 5 Mg en lager maar het is te doen -:)

Duizeligheid, spieren die trilde, last van mijn darmen, hoofdpijn..

Ik ben 4 jaar geleden begonnen met kalmeringstabletten doordat ik een zware burn-out kreeg gevolgd door een scheiding begin vorig jaar. Ik heb wel mijn achterliggende problemen aangepakt; ADD en angststoornis. Dit heb ik middels Neurofeedback gedaan.

Ik wens iedereen veel sterkte en succes met afbouwen!

 

Fijn Rob, dat is je gegund. Ziet er naar uit dat je het gaat redden en dat je niet te heftig reageert. Flink afbouwtempo nog moet ik zeggen, dus geef je zelf ook de komende maanden de tijd te herstellen. De genezing zal nog wat extra tijd vragen.  Maar echt goed gedaan zeg! Gefeliciteerd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...