Spring naar bijdragen

Alcohol maakt me bang


Lili1975

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal ,ik wou heel graag mijn verhaal willen kwijt en even bij jullie steun kunnen krijgen.Mijn verhaal met alcohol is vreselijk, ik drink niet elke dag maar elke 10 of 14 dagen maar als ik drink dan drink ik heel veel(2 of 3 flessen wijn)volgende dag ben ik angstig en verdrietig maar ook heel depressief.Mensen die me kennen als ik  drink zeggen dat ik totaal andere persoon ben dan wanneer ik niet drink.Ik ben van zelf heel vrolijk mens maar als ik wijn drink zoals ik boven zei ben ik heel anders.Sporten en werk helpen mij maar ,maar blijkbaar niet genoeg want ik ga toch naar supermarkt om 2,3 flessen wijn halen.Stopen met alcohol helemaal dat is mijn wens ,graag hoor ik van jullie wat er beste voor mij is en hoe kan ik helemaal stopen met alcohol, bedankt en groetjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hoi Lilly, 

Mijn alcoholprobleem lijkt ook op de jouwe. Daarom heb ik tot een jaar terug wel last ondervonden maar niet genoeg en dacht ik ach kwaaie dronk, slechte dag etc etc. Maar het werd er niet minder op. Steeds erger en excessief gedrag, grensverleggend. Misschien ook steeds vaker. Bij de 4de dag kriebelt het al. Nare of blije gebeurtenissen worden weggezopen! En na een blessure verder afgegleden. Nee het kunnen functioneren is geen reden meer voor mij om mijn probleem niet meer onder ogen te zien. Ik ben voor mezelf van mening dat professionele hulp nodig is om op lange termijn vol te kunnen houden en meer inzicht in je problemen te krijgen  succes en gewoon doen!!! Ik doe mee! Basta 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi jongens,mijn excuses, ik zie de berichten nu pas,bezig met stage ,opleiding en met veel dingen.Bumperjim klopt wat Bor zegt,ik drink niet elke dag en eerlijk te zijn ik kan het goed zonder ,maar het wordt me soms allemaal een beetje te veel waardoor ik me wil ontspannen.Bolletje het is erg lief van u ,als u zo iets zegt dan ben ik toch wel positief,ik blijf zeker op dit forum en hopelijk kunnen we elkaar helpen.Benerklaarmee geloof me dat ik er ook klaar mee ben , ik ben inderdaad net zo als jou ,vroeger dronk ik  1 keer per jaar maar laatste jaar  steeds vaker  we gaan er voor ,elkaar steunen is heel belangrijk ,groetjes aan jullie allemaal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...