Spring naar bijdragen

Erizo


Erizo

Aanbevolen berichten

Ja dat snap/begrijp ik wel. Maar ook een goede les om jezelf iets meer weerbaar te gaan opstellen. 

Elk mens zal een andere mening hebben en dat mag gelukkig ook. Net zoals jij de jouwe mag hebben.

Ik had hier voorheen ook veel moeite mee en misschien nog wel steeds. Ik ga/ging dan volledig in de tegen aanval of klapte dicht. Alles of niets. Ook niet goed nee.

Balans erin zien te vinden. Soms slaap ik er een nacht over en dan denk ik er de volgende dag wat genuanceerder over. Soms ook niet en ook dat is goed.

Ben iig blij dat je aan dit forum deel neemt. We zitten niet voor niks hier he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Smaragd:

Waarom moet dit nu zo keihard en geïrriteerd gezegd worden???

Kan ook constructiever sorry.

Niet iedereen is zover als jezelf ws bent. Kom op zeg.

Nee, constructiever kan niet, de waarheid is soms hard. Kom op, Smaragd, zoete broodjes worden hier niet gebakken. 

En wie ins hemelsnaam is Sophie?? Zo'n anoniempie die alleen duimpjes omhoog kan houden?? 

Lieve Erizo, wat zou je nou graag willen, voor jezelf, waar kunnen we jou nu mee helpen? Wat wordt JOUW volgende stap? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @nancy ik weet dat je bedoeling goed is, maar het kwam wat crue over. Dat ligt misschien ook aan mij dan.

Sophie is een lieverd. Geen meehijger.

En ik hou soms best van zoete broodjes, snap je maar elk mens is anders. Ik ging voorheen ook zuipen door/van kritiek. Dat klinkt slap maar was wel zo. Ieder zit in zijn eigen fase/plan whatever. De combi is goed hier. We kunnen er allen iets uitpakken wat wij nodig hebben en dat hoeft niet voor iedereen hetzelfde te zijn

Weet dat jouw intenties goed zijn en ook wat je probeert. 

Je weet dat ik gek op jou ben, daarom durfde ik ook tegen je in te gaan. :heart:

En we mogen het ook met elkaar oneens zijn hier, dat is de kracht van dit forum.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei nancy:

En een schop onder de kont kan soms zo nodig zijn. 

 

Kreeg ik ook de vorige keer tijdens mijn binge en dat was hard nodig!! Nog steeds dankbaar voor. Dus ik snap echt je bedoeling ook wel. Het is ook soms heel frustrerend om te lezen. Maar iedereen gaat in zijn eigen ritme/snelheid etc. Dat moet/mag ook. 

Is goed zo djw!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pfffff zoveel aandacht. Ik geef graag aandacht aan een ander maar als het mij betreft klap ik eigenlijk dicht.

Waarom? Weet ik ook niet. Ik zal ook nooit mijn gevoelens in het openbaar bloot geven. Zelfs niet aan mijn man. Raar maar waar.

 

Ik ben volgens mij een raar wezen. Maar die mogen er ook zijn:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Erizo dat is best heel lastig dan. Zal wel een mechanisme zijn geworden voor jezelf. Als je het al niet aan je man kan zeggen. Best erg om te lezen. 

Daar doelde Nancy ook deels op denk ik, wat is jouw plan? Want jij doet er ook toe. Dat ben je toch ook waard, een plan, groei etc.

Ik laat je nu, best teveel ws nu. Hou je goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Erizo:

Pfffff zoveel aandacht. Ik geef graag aandacht aan een ander maar als het mij betreft klap ik eigenlijk dicht.

Waarom? Weet ik ook niet. Ik zal ook nooit mijn gevoelens in het openbaar bloot geven. Zelfs niet aan mijn man. Raar maar waar.

 

Ik ben volgens mij een raar wezen. Maar die mogen er ook zijn:D.

Een van de boeiende dingen van dit forum is dat je er zo veel van kunt leren. Zo ontzettend veel, als je er open voor staat. Over jezelf en over anderen. En door herkenning van dingen die je bij anderen ziet ook weer meer over jezelf. In dat licht zijn we allemaal raar. En de moeite waard, jazeker, natuurlijk.

Ik denk je dat dichtklappen kunt voorkomen door soms wat afstand te nemen. Van een afstandje ernaar gaan kijken en er ook een beetje om kunnen lachen. Om ons en om jezelf. Dat mag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erizo, je hebt je aangemeld om iets aan je drankmisbruik te doen volgens mij. Hoe vul jij je dagen in? En bovenal: Hoe gaat het? 

Ik lees je, en ik zag dat je voor kort op 2 dagen stond. Heeft het voor jou zin om hier vaker te schrijven? 

Misschien is dat een zoektocht. Maar proberen kan geen kwaad lijkt me. Je bent hier welkom. Vergeet dat niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...