Spring naar bijdragen

Maandag 1 oktober 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Ikzelf een luier dagje. Ik heb geen werk meer, 100% afgekeurd. Wel werk ik een paar dagdelen op een boerderij, begeleid werken (die begeleiding heb ik eigenlijk niet nodig, maar het is zo lekker daar). Over 2 weken kan ik weer "op vakantie". Maar het zijn werkvakanties, hoor. Afgelopen half jaar nu 3x gedaan: Belgie en Duitsland. Een maand vrijwilligerswerk tegen kost en inwoning. 1x kok in bio keuken op spiritueel landgoed, 1x paarden verzorgen in Duitsland en.......... 3 weken geleden net afgerond: Helpen op het Klooster van de Hare Krishna in de belgische ardennen. Erg bijzonder :). Mij nu een beetje aan het voorbereiden. Is 6 weken koken in een vega restaurant (onder de hoede van de chef hoor), beetje recepten aan het zoeken. Leuk werk :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je je toch weer wat beter voelt vandaag @Lars, niks aan zo'n dip dus. 

En @Jannigje, wat triest om je zo te lezen. 
Ik ben niet zo snel van de medicatie, maar is er dan niets wat jou wat op kan tillen op dat gebied? 

Luitjes, ik moet er vandoor. 
Ik weet niet of er nog een zonnetje doorheen kan komen vandaag, anders doen we het maar even met deze: 

                                                                          :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun:

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allen. Wat gaaf dat je dat allemaal doet @Sebastiaan, een fantastische manier om inspirerende mensen te ontmoeten en mooie plekken te zien lijkt me.
Heb je toevallig nog een leuk receptje voor een linzenburger? Ik eet vegetarisch en heb niet veel meer in huis maar nog wel 3 kleuren linzen (droog), daar moet toch iets mee te doen zijn?

@Gypsy, hopelijk ben je de dag van gisteren goed doorgekomen? Begreep ik het nou goed dat je trek in drank had om 10 uur 's morgens? Bij mij begon dat gedoe gelukkig nooit zo vroeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Yana:

Goeiemorgen allen. Wat gaaf dat je dat allemaal doet @Sebastiaan, een fantastische manier om inspirerende mensen te ontmoeten en mooie plekken te zien lijkt me.
Heb je toevallig nog een leuk receptje voor een linzenburger? Ik eet vegetarisch en heb niet veel meer in huis maar nog wel 3 kleuren linzen (droog), daar moet toch iets mee te doen zijn?

@Gypsy, hopelijk ben je de dag van gisteren goed doorgekomen? Begreep ik het nou goed dat je trek in drank had om 10 uur 's morgens? Bij mij begon dat gedoe gelukkig nooit zo vroeg.

Ik was ook heel erg helaas. Gelukkig wel droog kunnen houden heb mijn sponsor gebeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, een beetje cynisch noem ik dit altijd "Mijn pogingen om iets van het leven te maken". :).

Linzenburgers dus? Da's ook nieuw voor mij. Eerst de linzen half koken zou ij zo zeggen ;). Daarna heb je een bindmiddel nodig om de linzen aan elkaar te laten plakken. Dit kun je doen met olijfolie + havervlokken of a la de klassieke gehaktbal met ei en paneermeel. (laatste is dus niet veganistisch meer). Kruiden met komijn, peper, zout, wat koriander en een snuf kaneel. Ik ben benieuwd! Verzin dit ook maar ter plekke, ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Yvonne:

En @Jannigje, wat triest om je zo te lezen. 
Ik ben niet zo snel van de medicatie, maar is er dan niets wat jou wat op kan tillen op dat gebied? 

Dank je @Yvonne, ik heb al veel verschillende AD gehad zonder echt goed resultaat. Door het hele gebeuren met mijn lever ben ik vorig jaar gestopt met medicatie. (Ik had toen erg veel last van bijwerkingen). Ik overweeg wel weet te proberen, maar de mogelijkheden zijn beperkt en eerlijk gezegd zie ik ook op tegen weer zo,n periode met bijwerkingen terwijl ik nog niet bekomen ben van de operatie. Ik heb nog geen reserve zeg maar. Ik  weet  niet wat wijsheid is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...