Spring naar bijdragen

Oxacepam


Sab74

Aanbevolen berichten

Hallo, sinds vier jaar gebruik ik oxacepam , nu ben ik van 3x 10 Mg naar 3x5 Mg afgebouwd.

Wat ik merk sinds ik de oxacepam slik is dat voor dat ik de nieuwe dosis moet innemen , ik al raar in mijn hoofd wordt , alsof mijn lichaam al vraagt naar de oxacepam . Het gevoel is dat mijn hoofd wazig en mistig wordt,,na inname zakt dit gevoel weer af.ik vraag me af dit bekent is, ik krijg namelijk van niemand een bevestiging dat dit idd met de oxacepam te maken heeft.

ook ben ik zo vergeetachtig en lijkt mijn geheugen mij in de steek te laten.

 

klopt het ook dat te lang oxacepam gebruik depressieve gevoelens opwekt?

ik vind het schandalig dat huisartsen je dit middel maar gewoon laten slikken zonder in te grijpen, om B12 heb ik bijna moeten vechten met de huisarts terwijl ik een duidelijk te kort had.En dit totaal geen schade aanricht aan je lichaam. En de oxacepam schrijven ze maar voor alsof het niks is! Ik ben er nu wel van afhankelijk en vind het afbouwen een nachtmerrie !

grtjs Sabine 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Sabine,

Wat een dappere stappen heb je al gezet om af te bouwen met de oxazepam! Je beschrijft dat het voelt dat je lichaam vraagt om de oxazepam en dat is ook zo. Je bent een bepaalde dosis gewend en wanneer je dit afbouwt, kun je ontwenningsverschijnselen krijgen. Je lichaam is gewend een bepaalde dosis te krijgen en dit is nu eerder uitgewerkt, omdat je minder inneemt. Deze verschijnselen heb je niet eerder gehad?

De vergeetachtigheid kan heel goed samenhangen met het gebruik van de medicatie en als je meer somber bent geworden, is het verstandig dit met je huisarts te bespreken. Misschien heb je dit al gedaan? Meer informatie kun je lezen op de website bij 'psychisch'

Ik wens je veel succes Sabine! Wellicht kan steun van de andere forumleden je ook hierbij helpen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...