Spring naar bijdragen

Te ver gegaan


Extranaut

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Patries:

Bij ons zit het ook in de familie. Drie broers hebben een vorm van autisme, een van hen heeft Asperger. Zelf heb ik nog steeds het gevoel dat ik er ook wat van mee heb gekregen, maar ik heb meerdere onderzoeken gehad in mijn leven en daar kwam geen autisme uit. Dat ik prikkels anders (of niet) verwerk is wel geconstateerd. Ook heb ik moeite met het aankijken van volwassenen en van jongs af aan heb ik een soort angst voor mensen terwijl ik gek ben op dieren. Knuffelen vind ik ook lastig al was ik wel heel knuffelig met mijn kinderen toen ze nog klein waren. Omdat ik toch graag zo gewoon mogelijk wil leven leerde ik mezelf al jong aan mensen aan te kijken en me onder de mensen te begeven. Ik val daarin zeker niet op.

Mijn diagnoses zijn chronische, complexe PTSS en ADD. Geen vorm van autisme. Maar ikzelf twijfel daaraan nog wel.

Ik ben gek op knuffelen, maar vreemden en mensen waar ik me niet goed bij voel mogen niet in mijn cirkeltje komen :) Lang wou ik ook gewoon normaal zijn, maar dan moest ik meelopen in iets dat ik niet ben. Ze spotte met mijn overtuigingen, ja zelfs mijn geloof. Toen ben ik even ontspoord maar nu vaar ik mijn schip terug naar de veilige haven van God. Ik heb geen drugs of alcohol nodig, waar ik nu wel enorme nood aan heb is verder groeien in mijn geloof. Ik ben mijn diagnose niet, ik ben een kind van God en er is op dit moment niets effectiever dan dat. Ik ben getuige geweest van Zijn hand en als ik nu val? Dan val ik in Zijn handen. Ik mag falen, fouten maken, maar Hij brengt me telkens terug tot inkeer. 

Die politieke dingen waar ik me zo druk in maak, dat is reeds geregeld daarboven en zal afgehandeld worden zoals God het wil. Kijk zo bv. maar eens in Frankrijk. De president leed aan hoogmoed (superbia); dat is een hoofdzonde. Hoogmoed komt voor de val. Straks staat Parijs en Brussel op zijn kop. Ik hoef daarin niets te doen. Het is al afgeklopt daarboven en de orde zal zich herstellen. Ik voel dit sterk aan. Ook zie ik pro globalisten rond me heen aan het einde van hun Latijn komen en zij zullen bekeken worden zoals SS sympathisanten uit het verleden. De Heer zag dat het goed was :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei GewoonDoen:

Je veranderd al, door niet te roken, niet te drinken.

Misschien stomme vraag, maar Hoe ontlaad je dan? Wandelen, van je afschrijven, sporten, want de hele tijd leren en groeien, info tot je nemen, je hoofd loopt over. Het moet er ook uit. (Ook autisme en asperger, hoog begaafdheid  in de familie)

Die verandering heb ik vrijwillig gekozen en dringt niemand me op. Aan de drank word ik dagelijks aangezet, maar ik vecht dat af.

ik ben enkele dagen geleden mijn geduld verloren en dan heb ik toch kalmeringspillen gevraagd. Ik heb er in totaal nog maar 2 genomen want ik slaap daar gewoon van. Wandelen doe ik wel regelmatig, maar wat mij het meeste rust geeft is een aquarium aquascapen en daar dan uren naar kijken :) Ik stap gemiddeld 12000 stappen per dag. De informatie die ik tot me neem kan wel eens tot ongemakken in mijn relatie leiden. Ik conservatief, zij progressief. Maar ik heb haar eens over mijn twitter laten scrollen en ik merk toch op dat ze meer en meer naar rechts neigt. Ik heb het legioen wel echter losgelaten en kijk vanop afstand. Eens te dichtbij verlies ik mezelf en ga ik domme dingen zeggen die alles behalve christelijk zijn. Het legioen vergeeft en vergeet niet, maar ze doen het evengoed zonder mij. Dus ik vergeef en laat het allemaal los. 

En even vlakuit gezegd, ik,moet wel dagelijks seksueel ontladen of ik loop snel gefrustreerd en geprikkeld :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok vandaag mag ik de aantrekkingskracht van de donkere zijde voelen....

ik ben aanstaande dinsdag 2 weken nuchter, lijkt wel 3 weken. Nog maar 3 kalmeringspillen genomen over die hele periode, verder niets. Ik ga wel stand houden (denk ik), maar ik voel me zo onzeker en niet lekker in mijn vel. Ja ik voel me depri denk ik...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Extranaut:

Ok vandaag mag ik de aantrekkingskracht van de donkere zijde voelen....

ik ben aanstaande dinsdag 2 weken nuchter, lijkt wel 3 weken. Nog maar 3 kalmeringspillen genomen over die hele periode, verder niets. Ik ga wel stand houden (denk ik), maar ik voel me zo onzeker en niet lekker in mijn vel. Ja ik voel me depri denk ik...

Het is hier ook een natte, winderige zondag Extranaut, ik denk dat het in Belgie niet veel anders is. Dat werkt allemaal ook niet mee. Hou je haaks hoor!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik kwam kletsnat in de dienst toe :) Dan las ik het nieuws, werd ik thuis geconfronteerd met de invloed van het kapitalisme en materialisme.... ik ben hier de controle tijdens de roesperiode verloren. Mijn vriendin neemt even over. Vanavond keert de rust weer en ik denk dat ik wat vroeger in bed kruip. Nu afwassen en daarna de tijd aftellen... ik zal blij zijn als ze weg zijn en ergens vind ik dat een vreselijke gedachte. Maar ik ben er nu echt niet aan toe. Ik wil gewoon mijn bed inkruipen en met niets meer geconfronteerd worden. Gewoon slapen en niets ervaren even zou me goed doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende week tegen het #Marrakeshpact is het te doen. Beetje te laat, dan is het al getekend. 

Geeft mij maar een pil en wake me up when december ends. Ik vind het een bende slapjanussen die beter een voorbeeld aan Frankrijk nemen. Tot dan geen steun langs mijn kant.

Niet dat ik een stoere boy ben, maar ik kan evengoed water naar de Schelde dragen. 

De politiek krijgt haar weerwoord wel bij de volgende verkiezingen. Maar wellicht wordt dat ook vervalst. Democratie is dood. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik wiet gebruik kan het mij allemaal geen * meer schelen. Maar als ik mijn nuchtere zelf ben voel ik onrecht zeer sterk aan. Tijdens mijn occulte nachten onder de volle maan heb ik een openbaring gezien van Legion, weken later werd die Anonymous bekend met zijn “we do not forget, do not forgive.” Wat uiteindelijk toch zeer onchristelijk is.

er is geen middenweg nu, of wel laat ik me verder vormen of wel ga ik me laten leiden door de zonde “rebellion”.

sorry als dit raar overkomt, maar zo speelt het in mijn hoofd. Ik heb het occulte de rug toegekeerd omdat het te reëel op me afkwam, maar de duivel is listig in zijn “waarheden”. Ik weet dat Legion gelijk heeft, maar tegelijk weet ik dat het laatste oordeel aan God is. Er middenin leven maakt het echter niet gemakkelijk. Mijn vriendin kan bepaalde straten niet meer veilig over, op het openbaar vervoer drukken ze zich veelal tegen haar aan of spreken ze haar aan. Een andere vriendin van me is al tot huis gevolgd. Ze doen nu shortjes onder hun zomerjurk aan omdat ze er anders onder filmen.

C’est la guerre !!! Een de linkerkant de globalisten, aan de rechterkant volgers van de valse profeet en wij daar tussen gesandwicht. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga 2 maandelijks naar een psychiater he. Hij betreurt het enorm mij geen cannabis te kunnen voorschrijven. En eerlijk? 200 euro voor 25g op de zwarte markt is wat veel he. Dat geef ik er niet aan.

zelfs mijn kerk begrijpt dat ik zondag niet kan komen omdat ik ga betogen tegen het Marrakeshpact, dus misschien ligt het probleem bij uw perceptie en niet bij mij? Misschien, wie weet?

edit:

 

bewerkt door Extranaut
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom is autisme ook een probleem? Waarom moet iedereen zijn wat de mainstream media ons dicteert te zijn?

Ik ben anders en loop niet mee. Gezegend zijn zij die anders zijn, anders loopt iedereen weer mee richting het nieuwe fascisme a la Napoleon of Hitler.

Dank U God dat mijn autisme me anders maakt en het onrecht te bespeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben het met Klaas eens, ik denk ook dat je moet praten met een professional.

Er zit een zeker risico in het onbegrensd spuien van wat er in je hoofd afspeeld.

Het risico is dat anderen daarop reageren en dat deze reacties negatief op je kunnen uitwerken. En het nadeel voor jou is dat je al in gevecht bent met alles en iedereen om je heen.

Het zou er voor kunnen zorgen dat je je nog eenzamer voelt en dat helpt niet in het gevecht tegen verdoving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nogmaals ik praat met een professional die mij wiet aanbeveeld. Maar wiet is hier,illegaal.

ik zou niet zo geprikkeld lopen in een nationalistisch land. Ik wil dit globalisme niet, noch het Marrakeshpact.

laat mij gewoon eens anders zijn.

ik ben niet eenzaam. Ik heb elke dag sex en mijn kinderen dragen me op handen, ik game online met vrienden en wij komen wekelijks samen.

stop met jullie visie op te dringen. Zondag sta ik er in geel hesje. Wat doen jullie behalve het zogezegd beter weten? Typische gutmenschen. Stfu

bewerkt door Extranaut
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Autisme als excuus gebruiken dan wel? Ik ben anders en loop niet mee in het globalisme. 

Kruisridders kwamen ook op voor onze vrijheid, aan hen dank je de vrijheid. Niet aan gutmenschen die capituleerden.

simpel Bor. Ze moeten mij niet kneden tot hun visie, ik ben anders. Zo schiep God me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bor:

Ja je bent wie je bent en je mag er zijn zoals je bent...is er iemand die zegt dat je niet mag zijn wie je bent dan?

Ik lees dat hier nergens hoor.

Ze betrouwen op een systeem dat ons conditioneert. Ik heb 10 psychiaters en 20 psychologen moeten afdanken voor iemand me begreep. Bleep dat professioneel gedoe eens. Gele hesjes en revolutie.

weg met de EU, weg de NWO en weg met hun hulpverleners.

REVOLUTIE! Never again, he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geen online vriendjes nodig, met alle respect. 

Ik heb mijn leven met een bloedmooie vriendin, prachtige dochters en geselecteerde vrienden.

maar waar men autisme als excuus gebruikt omdat ik niet meeloop door mijn anders zijn, gaat men te ver.

zondag betoog ik, ik,sta,aan de juiste zijde van de geschiedenis. Meelopende globalisten niet. Tijd zal ons leren en de spiegel zal bevestigen. Ik,hoef hier geen vrienden, mijn vrienden zijn al geselecteerd en mijn lief is eentje waar vele jaloers op zijn.

 

ook toonde ik mijn dochters films van deze “nieuwkomers” en bewapende ik hen opdat ze een verkrachting kunnen voorkomen. Ik loop niet mee in het verhaal en ben anders. Mijn autisme als excuus gebruiken is dan wel een makkelijk excuus terwijl het gros niet eens de trein op durft een statement te maken. Voor al diegene: stfu! Men leert niet uit geschiedenis, wij wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een narcismestoornis gehad door trauma. Maar loop gewoon overprikkeld door deze staatsgreep. Ik moet zondag gaan, anders heb ik daar mijn hele leven spijt van. Al.mijn stoornissen worden onzichtbaar bij het verdampen van wiet, maar opnieuw: ik kan/wil dat niet betalen.

Het is niet omdat iemand anders denkt dat ze mainstream zijn, maar dan zeggen dat ik professionele hulp nodig heb omdat ik er genoeg van heb en mijn autisme aanwijzen maakte me boos.

ik heb al gepraat met andere mensen en ik, heb hen al gewezen op citaten uit hun boek. Als je mag liegen van je geloof en door bedrog oorlogen wint zijn die gesprekken ook niet serieus te nemen. In België keuren ze tot 150 asielaanvragen van Palestijnen goed, klagen dan dat het antisemitisme stijgt en Joden uit Europa verhuizen. Palestina doet zichzelf de oorlog aan door de tweestatenoplossing te weigeren. Waarom weigeren ze dat? Omdat ze Israël nooit zullen herkennen. Ze schieten raketten af op random burgerdoelwitten. Hoe komen ze aan dat geld? Vraag het de Nederlandse regering eens. Praat zo maar eens zelf met Sigrid Kaag. 

De tijd van praten komt ten einde, revolutie nadert!

bewerkt door Extranaut
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...