Spring naar bijdragen

Vrijdag 24 augustus 2018


Lika

Aanbevolen berichten

Oohhh ik bak er helemaal niks van :blush:.. kan iemand uitleggen hoe dit werkt?

wel lijdt het lekker af, dit geklungel op mijn Ipad.

@fleurtje, sorry van mijn opmerking net, ik kan me voorstellen dat dit een trigger kan zijn.. was niet zo bedoeld (Was even heel erg aan ‘t stoeien met mezelf)

Aanvulling: huh? Wel LIJDT het lekker af.... zal mijn onderbewuste gemoedstoestand wel zijn..

bewerkt door Hannahs
Spelfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Hannahs, die trigger zit 'm niet in je 'borreltijdprobleem' maar in je nickname 'Hannahs'.
Fleurtje zat net in een flow van sentiment en noemde allemaal nicknames van forumdeelnemers uit het verleden toen jouw berichtje daar
ineens verscheen.
Er was hier een door velen geliefde Hannah die nog niet zo lang geleden is overleden.. daar sloeg fleurtjes hart op dat moment even van over..
 

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kohtje:

Nee Hannahs, die trigger zit 'm niet in je 'borreltijdprobleem' maar in je nickname 'Hannahs'.
Fleurtje zat net in een flow van sentiment en noemde allemaal nicknames van forumdeelnemers uit het verleden toen jouw berichtje daar
ineens verscheen.
Er was hier een door vele geliefde Hannah die nog niet zo lang geleden is overleden.. daar sloeg fleurtjes hart op dat moment even van over..
 

Ohhh jeetje, wat erg!!! Weet even niet zo goed wat ik hier op moet zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kohtje:

Nee Hannahs, die trigger zit 'm niet in je 'borreltijdprobleem' maar in je nickname 'Hannahs'.
Fleurtje zat net in een flow van sentiment en noemde allemaal nicknames van forumdeelnemers uit het verleden toen jouw berichtje daar
ineens verscheen.
Er was hier een door vele geliefde Hannah die nog niet zo lang geleden is overleden.. daar sloeg fleurtjes hart op dat moment even van over..
 

Bedankt koh voor de uitleg, was alles aan het teruglezen en begreep er niks van , maar nu weer wel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, regels zijn belangrijk maar teveel is killing.

2 uur geleden zei jopie:

Ook, zoals iemand hier ooit schreef: het midden tussen twee uitersten is het verst verwijderd van beide uitersten. Of woorden van die strekking. 

Impliciet lijk je hiermee aan te geven dat de uitersten meer gewicht moeten krijgen dan de nuances die in het midden liggen. Maar waarom zou je die uitersten heilig maken? Democratie heeft zijn nadelen, maar de alternatieven zijn nog veel slechter.

bewerkt door Sandro
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei jopie:

Grijns. Denk je dat? Is dat wat je eruit haalt? 

Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt hoor (denk ik). Je had het in ieder geval over variaties, en hoe die bij teveel regeltjes de dupe zijn. Daar ben ik het mee eens. 

Vervolgens geef je aan dat het midden het verst af ligt van beide uitersten. Gegeven het voorgaande verhaal over variaties, lijkt dat 'midden' dan iets wat niet aan te raden is. Maar ik moet natuurlijk vragen: wat had ik er dan wél uit moeten halen? :)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier aan een mok citroenmelissethee, schijnt een goede dagafsluiter te zijn. In elk geval lekker. Ik ben een theeleut. En leer hier van lezen. Bijvoorbeeld jouw kalmte @jopieDe acceptatie. Hoe de dag zich voordoet. Dank.ik probeer het ook in praktijk te brengen.  Hondje rondje. Thee en op bed. Deze dag weer kleine blije dingen gehad. er komt zon aan de horizon, zeg maar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet ik Jopie dat je het niet over politiek had. Ik vind het voor mezelf niet zo erg om in extremen te leven, eigenlijk vind ik de dipjes soms ook wel lekker zolang ik maar weer in het midden uitkom. Niet om afgevlakt in het midden te zitten maar omdat die extremen zoveel energie kosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...