Spring naar bijdragen

Woe 22 aug 2018


fleurtje

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei Lente:

Grap? Oprotten? Beter een tijdje oprotten ? De kreet nivea is van de na , ca en aa..  Afkorting  van niet invullen voor een ander. Maar ik zal even  om met lars te spreken .. ." Oprotten". Mensen alle goeds. Hou je goed en hou het droog. Doe ik t ook. 

Lieve groet. 

Dat was de frustratie van Lars die sprak om Dat jij zo overdreven reageerde . Niet netjes inderdaad ..... kan gebeuren .  Komop lente zand erover 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Lars:

Misshien maar beter dat je dan een tijdje oprot bedoelde niets verkeerds mens met je nivea dat smeer je op je huid ja 

dat ga ik dan dus maar doen. Dank voor steun. "Een tijdje oprotten"zoals jij dat noemt.  ik heb dat van mijn hondje genoemd omdat ik het op dagen als deze naar vind dat ik haar niet voldoende kan bieden wat ze nodig heeft. Ik ben dus alweer druk bezig extra hulp te krijgen qua hondenopvang naast andere hulp. dat terwijl ik veel op bed lig. daarmee waren afgelopen dagen gevuld. 

en dat heeft niets te maken met een slecht gevoel voor humor van mij, maar met een stukje realiteit.  ik schreef vanmiddag in een eerder bericht dat ik blij was met de steun hier. Tja. en dan dit. Jammer dit. doet me enorm zeer. dus ik "rot maar een tijdje op". 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei lady jane:

Lente moet je nu echt alles 3 a 4 x schrijven?
Wat als een grap begon, en al vaker zo,
daar maak jij een drama van
je hoeft niet van Lars zijn humor te houden
maar betrek alles alsjeblieft niet zo vreselijk veel op jouw persoontje

L  J. grapje?????  humor??? 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde alles weg halen maar ik doe het niet. Enigste wat ik wilde laten zien dat je geen schuldgevoel hoeft te hebben naar je hond. Beschreef ik hoe honden NIET denken en ik zeg meerdere malen dat je hond juist vast heel blij met je is. Je begrijpt het totaal niet ondanks dat ik en anderen je het uit leggen. Ben er klaar mee op naar de volgende dag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiendag. Het ging mij niet om de " grap" van lars. Die viel inderdaad  verkeerd omdat ik juist vertelde dat  ik me schuldig voel dat ik op dit moment niet kan bieden wat mijn hond nodig heeft. Ze ligt veel bij mij op bed in plaats van dat ze kan wandelen, rennen, spelen. Dat doet me zeer. Dat verdient ze niet. Vandaar dat ik op zoek ben naar opvang. Dat probeerde ik te zeggen. Het ging me wel om het invullen, en nog meer om de taal later. Dat doet zeer. Verrekte zeer. Daar laat ik het bij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat heb ik dan in godsnaam voor je ingevuld @Lente? HELEMAAL NIETS! JIJ bent degene die invult. Ik probeerde alleen maar met een beetje humor jou te laten zien dat je niet schuldig hoeft te voelen naar je hond toe omdat honden niet zo kunnen denken. En dat verrekte zeer sorry hoor ja ik zei dan rot je maar een tijdje op. Heb ik mijn excuses ook voor aangeboden. Je maakt het 1000 keer groter dan het is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei fleurtje:

Ik heb er een hekel aan als mensen me zeggen dat ik overdramatisch reageer als ik boos ben.

Ik noem dat passie

@Lente, je reageert misschien wat té gepassioneerd...
Er werd volgens mij helemaal niets 'ingevuld', er werd een fantasiebeeld gecreëerd. Dat heeft Lars toch wel duidelijk gemaakt, lijkt me.
Maar als je eenmaal aan het exploderen bent dan expodeer je. Kijk nog eens naar wat Lars zei i.p.v. je eigen reactie steeds te 'verklaren'..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, ik snap jullie. En gypsy, klopt dat ik me te druk maakte. Exploderen is wel wat heftig kohtje,  dat is niet zo. Maar Ik laat het gaan. En sorry voor onrust op het forum. Dat wil ik uiteraard ook niet. Ik zal me even wat terugtrekken. . Rust voor Ieder even. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Lente:

[...] Even geen forum want dit werkt niet goed voor mij.  Dit is domweg niet leuk. [...]

Lente, juist als het niet leuk is kan het forum goed voor je zijn. Leermoment, zeg maar.
De slachtofferrol en isolatie is waar we graag in wegkruipen als we het even niet meer weten, maar als je, zoals jij, veel wilt leren
is wegblijven niet de juiste manier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat schreef ik gister kohtje. Nu schreef ik dat ik me wat terugtrek. Ik blijf niet weg. Ik isoleer me ook niet. . Zo nu maar even wat anders? Ik pak wat rust nu. Letterlijk, want lig op bed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moest staan kopieren, lars. Rapporteren heb ik nooit gedaan, weet niet eens hoe of wat. Ging volgens mij om het  dagpact. Jammer. Pff. 

Ik denk dat het voor iedereen hier goed is, voor mij geldt dat zeker, ons doel van onze  komst hier niet uit het oog te verliezen. Adb Zijn. Goed weekend. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...