Spring naar bijdragen

Zaterdag 18-08-2018


Nietmeer

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Zonnig:

*even tussendoor als dat hier mag* Probeer steeds mijn avatar te veranderen. Vind deze zo ongezellig maar het lukt me niet want de foto's of plaatjes zijn te groot. Wie kan me vertellen hoe ik dat op kan lossen? 

Hier is laatst al een topic over geweest, je kunt hem vinden ergens bij 'ditjes en datjes'. Er zijn twee dingen aan de hand: voor je avatar moet je plaatje 50 kB of kleiner zijn (zeg ik even uit mijn hoofd) als dat niet zo is krijg je de idd de melding dat je plaatje te groot is.
Maar áls je plaatje de juiste grootte heeft, lukt het momenteel nog steeds niet en krijg je een andere foutmelding. Ik kan er niet anders van maken dan dat het een fout in de forumsoftware is. Als ik het goed heb begrepen heeft @SophieS hierover contact opgenomen met de beheerder?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Yana:

Hier is laatst al een topic over geweest, je kunt hem vinden ergens bij 'ditjes en datjes'. Er zijn twee dingen aan de hand: voor je avatar moet je plaatje 50 kB of kleiner zijn (zeg ik even uit mijn hoofd) als dat niet zo is krijg je de idd de melding dat je plaatje te groot is.
Maar áls je plaatje de juiste grootte heeft, lukt het momenteel nog steeds niet en krijg je een andere foutmelding. Ik kan er niet anders van maken dan dat het een fout in de forumsoftware is. Als ik het goed heb begrepen heeft @SophieS hierover contact opgenomen met de beheerder?

 

Oke vandaar. Had nml al plaatjes verkleint maar kreeg alsnog de melding idd. Bedankt! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Lars:

Ik kan hem wel voor je verkleinen @Zonnig stuur maar plaatje in pb dan stuurik hem verkleind naar jou terug. Duurt wel even eerst koffie en taart nu

Helaas kan ik je ook geen foto sturen @Lars. Kreeg net dezelfde foutmelding bij het bericht versturen als bij het uploaden van de avatar. En geniet van je koffie met taart...Kan ik je ergens mee feliciteren? 

bewerkt door Zonnig
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei reboot:

hier nog één, ben er avonden mee bezig geweest maaaaaaar het lukt mij ook niet

Het kan inderdaad niet meer @reboot en @Zonnig, ik heb het een weekje geleden nog eens geprobeerd voor een andere frummer... uren bezig geweest maar het lukte echt niet. 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las ook over de bruggen in Italië en België die niet deugen... 
En dan hoor je op tv dat dat in Nederland niet mogelijk zou zijn... nou, 
dan vraag ik me af of iedereen het item van 11 april van dit jaar  over het hoofd heeft gezien..
https://eenvandaag.avrotros.nl/item/onderhoudsrapporten-onacceptabel-risico-op-instorten-bruggen-en-viaducten-noord-holland/

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lars:

Nog 8 dagen en dan ga ik elke dag zwemmen ha je dan ook in dat poepwater of zwembad? 

Ik ga in een overdekt zwembad hoor Lars. 
Heb wel toen ik heel klein was mijn zwemdiploma in een heel vies openluchtzwembad gehaald waar de schuimkoppen in de hoeken lagen, vieze drab op de bodem lag en waar zelfs visjes in zwommen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Joop... en het wás ook mishandeling: als je niet watertrapte op de manier die de badmeester vond horen dan duwde hij je gewoon met de haak onder water... 
Wowwww, dat was ik helemaal vergeten en bij het woord 'koud'  zag ik het opeens weer voor mij... :blush::D
En de ouders waren gewoon never nooit aanwezig bij die lessen... je werd om 7 uur 's morgens op je fietsie naar het zwembad gestuurd voor de zwemles, ze hadden geen idee van de spartaanse toestanden daar. 
En dan was je precies op tijd op school met je twee vlechten nog een uur druipend van het vieze water... 

 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Buiten het feit dat we dit weekend de elfsteden zwemtocht hebben hier in Friesland lopen er nu ook drie dagen lang reuzen door Leeuwarden... 
    en dat zullen we weten ook: van iedere tien berichten op facebook bevatten er minstens negen een foto van ze. 
    Overigens zijn ze inderdaad schitterend :) 
     
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Yvonne:
  • Buiten het feit dat we dit weekend de elfsteden zwemtocht hebben hier in Friesland lopen er nu ook drie dagen lang reuzen door Leeuwarden... 
    en dat zullen we weten ook: van iedere tien berichten op facebook bevatten er minstens negen een foto van ze. 
    Overigens zijn ze inderdaad schitterend :) 
     

Dat lijkt me echt leuk om te zien! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...