Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 augustus 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Thee, van harte, wat zul je blij zijn. 
Afbeeldingsresultaat voor veldboeket

Lika...wat een klus.... succes en veel plezier op de volgende plek. 
Hoop dat jullie daar tot het einde kunnen staan? 

Fleur, ellendig van die hoofdpijn, en ik zal duimen voor dochterlief. 
Gerelateerde afbeelding

En dan nu een bakje. 
 

1122248.jpg     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster       
                
Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij         Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water

 

 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal 

Thee, ook hier even een welgemeende felicitatie! Gaat goed hè?

Lika, succes met in en uitpakken vandaag. 

Spannend Fleur, ik duim mee.

Hier de start van een week vakantie. Werd om 6:15 wakker gemaakt door een spinnende knuffelkitten maar heb me toch nog even omgedraaid. Uitgeslapen dus. Soms wel eens lekker. Lekker thuis rommelen vandaag en vanavond bbq ergens. Lekker makkelijk dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen.

@kruidenthee67, gefeliciteerd met je jaar. Als er iemand is die dat jaar niet gehaald heeft door te stoppen met drinken maar door zichzelf
ongenadig en grondig onder de loep te nemen en te veranderen wat ie kan veranderen, te accepteren wat ie maar te accepteren heeft en die
die de durf en energie heeft om daartussen het juiste onderscheid te maken, dan ben jij dat wel.
Dikke proficiat, meis. Hoop je hier nog lang en veel te lezen, niet alleen voor de herkenning, maar vooral ook voor de herinnering en inspiratie om
aan het werk te blijven in m'n herstel. :heart::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dochter denkt t goed te hebben gedaan. Nog twee te gaan.

Mag niet vegeten haar terug in te schrijven en de studietoelage zelf online in te dienen. Vorig schooljaar liet ik t gewoon automatisch gaan en kreeg de toelage pas in juni dit jaar. Dat is wel heel laat. Studeren kost wat en naar wat ik heb begrepen zitten we in België nog goed.

Belastingen hebben gereageerd op mijn mail. Voor zover ik heb begrepen passen ze mijn aangifte aan. Pak van mijn hart en hallo 400 euro.

Zoveel om aan te denken...zo een klein geheugen. Zal alles maar es beginnen opschrijven terug.

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...