Spring naar bijdragen

Woensdag 15 augustus 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

Wat betreft dat vliegen @Lars ik heb in het voorjaar voor het eerst sinds 42 jaar weer een keer gevlogen. 
Heb jaren gezegd dat ik nooooit meer in een vliegtuig zou stappen, maar ja: nood breekt wet, dus wel gedaan. 
Heenweg niks aan de hand, vond het schitterend. 
Terugweg bij het inzetten van de daling knapte er iets en heb ik vervolgens enorme hoofdpijn gekregen, hield aan tot
nog een uur na de landing. 
Achteraf bleek dat dat te maken kon hebben met verstopping van neus / holtes. 
Ik las op internet een tip dat je dan van te voren, ruim van tevoren zo'n neusspray kunt gebruiken. 
Niet die met een zoutoplossing, maar op basis van xylometazoline, gewoon bij het Kruidvat te krijgen hoor. 
Reken maar dat ik dat ruim ga doen als ik nog een keer in het vliegtuig stap. 
Ook zag ik een tip over bekertjes met natte watten die je tegen je oren zou kunnen drukken...
En ook de oordopjes toch. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goodmorning allemaal. Hoe is het met iedereen?

Hier best goed. We hoeven weinig vandaag en het is best lekker weer. Kopje koffie na een groot glas water en ik heb gisteren een tijdschrift gekocht van het uitgespaarde geld van het bier. 

Man gaat super op de refusal. Zijn behoefte is compleet weg. Bizar. Dat hadden we beide niet verwacht. Er is ook al 2 keer een biertje aangeboden. Hij zei gewoon: nee liever cola. Voelde er niets bij! Tegen zijn beste vriend heeft hij gisteren verteld dat hij pillen neemt. Die was heel trots. Fijn dat hij zo lekker gaat. Dat maakt het makkelijker voor mij. Als hij niet drinkt bedoel ik. Ik weet dat ik het zelf moet doen. Maar naast iemand die drinkt vind ik dat toch lastiger dan naast een geheelonthouder. Ik drink liever niet alleen. In gezelschap waar niet gedronken word drink ik ook gemakkelijker niets. 

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Hier weer vroeg wakker met barstende hoofdpijn. Begin te denken dat t iets is met de pluimen in mijn kussen. Of gewoon door mijn kussen. Iets moet de schuld krijgen :angry:

Hier is t moederkesdag. Niet dat ik er veel van gemerkt heb :D. Mijn eigen ontbijt moeten maken ;)

Alle winkels zijn toe vandaag. Er is wel een rommelmarkt in t centrum maar denk niet dat ik mijn luie kont veel ga bewegen vandaag.

@Gypsy, t wordt vast snel beter :(. Ik vergat als eerste te eten bij verdriet. Slapeloze nachten zijn een hel maar je kan maar zoveel nachten zonder slaap dus voor je t weet...dikke :lips:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, 't is voor vandaag wel weer leuk geweest. Eén autolading aan dozen, doosjes en deuskes daar trappen af en hier trappen op gesjouwd. In m'n uppie want
er was vandaag geen hulp beschikbaar. D'r zit zoveel ateliertroep*)  tussen waar ik met geen mogelijkheid afscheid van kan nemen. Alleen de voorraad potjes, flesjes
en bakjes heb ik weggegooid omdat die hier in m'n atelier ook al weer buitenproportionele vormen begint aan te nemen. Ik spaar sneller van die dingen op dan dat
ik ze op maak.
M'n armen vallen zo'n beetje uit hun kommen, nu. Dus vanmiddag weer even kalm aan en dan morgen weer een dag.

*) onder ateliertroep versta ik half volle schetsboeken, halfvolle tubes verf, halfvolle potten verf, stukken geprepareerd linnen in de meest onmogelijke maten,
oude, half of bijna helemaal versleten kwasten en penselen,  stompjes potlood, restjes kneedgum, allerlei half oppe aquarelverfdoosjes en net zulke doosjes
krijt, en zo voort en zo voort... dan tel ik de half affe schilderijen  en tekeningen nog niet mee...
:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag me af hoe je zo'n lijst over het hoofd kan zien... ;)

Zal ik me er dan, om het een nóg langere lijst te laten lijken, voor vandaag ook maar opzetten?
Om de ledigheid wat voller te laten zijn, voor de volledigheid dus..

OK, niet vragen, DOEN!!!

Dagpact:

Lars

Lente.

Kohtje

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag

Het gaat iets beter met me ik ben wat rustiger

Veel naar buiten en lopen even mijn hoofd leegmaken

Ik kan hem toch niet dwingen ik kan niets dus ertegen vechten heeft ook geen nut

Dan maar accepteren het is niet anders

Leuk @spirit ! Misschien moet ik ook even mijn interieur aanpakken

bewerkt door Gypsy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...