Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 12-8--2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen kanjers,

Ik zag dat er weer wat mensen bij zijn gekomen. Welkom allebei. Ik hoop dat jullie baat hebben bij ons forum.

Hypertjee heb je vannacht een beetje kunnen slapen lieverd? Moeilijk allemaal hé?

Mensen vandaag 9 mnd. Loravrij. Ik dacht dat het al veel langer was.

Gisteren kreeg ik onverwachts bezoek  en omdat ik nogal hard gewerkt had, overviel me dat en voelde me onzeker. Vannacht ook een tijdje wakker gelegen met de gedachten wat ik vandaag allemaal wil doen, Daar heb ik de laatste tijd  wel vaker last van dus eens kijken of het vandaag  wat rustiger kan.

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste @bolletje 

ik ben al sinds half 7 weer wakker , maar heb wel ietsje meer geslapen als vorige nacht , gelukkig ....

verder ben ik weer wakker geworden met een onrustig gevoel en licht gevoel in mijn hoofd, ben benieuwd wanneer dat een keer gaat stoppen , dat ik weer eens wakker kan worden met een lekker gevoel ...

fijne zondag 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, goeie morgen Hypertjee, fijn dat je toch wat hebt kunnen pitten. En dat wordt hoe langer hoe meer, maar het heeft z'n tijd nodig. Ga je vandaag doen?

Roberto inderdaad pillen inruilen voor alc. is lood om oud ijzer. Je stagneert het genezingsproces w.b. medicatie en zet daarvoor iets in de plaats. Maxima zou zeggen " Hij is een beetje dom".:D  Niet meer doen. Ja afbouwen is een hel maar je kan er beter doorheen gaan dan uitstellen met alc. Het verdoofd ook.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen kanjers,

Ik zag dat er weer wat mensen bij zijn gekomen. Welkom allebei. Ik hoop dat jullie baat hebben bij ons forum.

Hypertjee heb je vannacht een beetje kunnen slapen lieverd? Moeilijk allemaal hé?

Mensen vandaag 9 mnd. Loravrij. Ik dacht dat het al veel langer was.

Gisteren kreeg ik onverwachts bezoek  en omdat ik nogal hard gewerkt had, overviel me dat en voelde me onzeker. Vannacht ook een tijdje wakker gelegen met de gedachten wat ik vandaag allemaal wil doen, Daar heb ik de laatste tijd  wel vaker last van dus eens kijken of het vandaag  wat rustiger kan.

 

Goede morgen @bolletje

Gefeliciteerd, 9 maanden Loravrij is een mijlpaal! Ik zit nu op 8 maanden ruim (loop nog steeds iets op je achter, ook in jaren haha) en ik kan met jou zeggen dat het veel beter gaat dan tijdens de afbouw en de eerste maanden na het stoppen. 
Gaat het dan helemaal goed? Nee, nog niet altijd.
Ik heb nog steeds wat last van buik en darmen en 's morgen bij het opstaan soms nog een onbestemd gevoel. Dat trekt  dan later in de dag wel weg. En heel soms een verstoorde nachtrust. 
Sommige klachten zijn snel verdwenen, andere verdwijnen langzamer, maar er is verbetering. 
Als ik teruglees bij andere stoppers lees ik dat het na een aantal maanden gewoon veel beter gaat. Dat herken ik en onderschrijf ik. Laat dat een motivatie zijn voor iedereen die er nog middenin zit, het wordt beter. Langzaam aan meer windows en minder waves. Tot er een dag komt dat de waves weg zijn. En dan nog zitten er wel mindere dagen tussen, maar zeg eens eerlijk, hadden we die voor de benzotijd ook niet? We stonden er toen alleen veel minder of helemaal niet bij stil.

Het wordt een aardige dag, ik ga zo naar het landgoed ergens in het midden van het land om de verjaardag van een zus te vieren. Fijne dag allemaal! 


 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Hypertjeee:

Goedemorgen beste @bolletje 

ik ben al sinds half 7 weer wakker , maar heb wel ietsje meer geslapen als vorige nacht , gelukkig ....

verder ben ik weer wakker geworden met een onrustig gevoel en licht gevoel in mijn hoofd, ben benieuwd wanneer dat een keer gaat stoppen , dat ik weer eens wakker kan worden met een lekker gevoel ...

fijne zondag 

@Hypertjeee dat wakker worden met een lekker gevoel komt. En dan nog niet elke dag, maar steeds vaker. Geloof er in! Fijne dag! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Cyclad58:

 @Hypertjeee dat wakker worden met een lekker gevoel komt. En dan nog niet elke dag, maar steeds vaker. Geloof er in! Fijne dag! 

Ik hoop het zo lieve @Cyclad58 . Ik heb het nodig en ook mijn man en kinderen 

jullie motiveren me meer en meer , ben blij dat alles gaat goed komen .. 

gefeliciteerd met je zus en veel plezier  liefs hypertjeee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Ey187:

Morgen.

 

Hier vannacht niet goed geslapen.vannacht wakker en niet stil kunnen zitten agressief.

Huisarts wil ook niet mee werken, om diazepam voor te schrijven.

Wat voel ik mij belabberd.

Kan je niet met je apotheek overleggen, die weten het vaak beter.

Wat een &*&*(&* van een huisarts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hypertjee ik heb een vijver van 15-5 mtr. Die ben ik aan het leeghalen. Alle planten en het water eruit. Maar er zit ontzettend veel drab in  pfffftttt. Verder heb ik m'n bed verschoond de was in het wasmachien en m'n comp. verplaatst. Dus meer dan genoeg gedaan voor vandaag. Ga nu lekker kaarten maken:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje lieverd! Gefeliciteerd met je mijlpaal!!!!!! :heart::rose:

 

Zwaaien Plaatjes Dag lieverds!! Ik zwaai jullie even uit. Morgenochtend gaat de wekker om half 5 (AUW!!!!!!) en dan gaan we op VAKANTIEEEEEEEE! Ook al heb ik dikke vette inpak-stress, ik heb er nu wel zin in.Hierbij een filmpje van de plek waar we naartoe gaan. (Nou niet Jaloers worden allemaal ;) ) En mezelf kennende zal ik best af en toe even komen spieken hier ;) 24 aug. zijn we weer terug. Hopelijk opgeladen en uitgerust :) Dag lieffies! Ik ga jullie wel missen hoor, want jullie horen zo bij mijn dagritueel. Voor degenen die het zwaar hebben; heel veel sterkte en kracht gewenst!! 

Dikke kus! Kaida :lips:

 

bewerkt door Kaida74
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Ey187:

Apotheek zit bij de huisarts in.

Ik weet niet meer wat ik moet doen.

Lig nu ook weer nokdown op de grond.

Je kan de apotheek toch de situatie uitleggen en zeggen dat je het niet meer trekt. Die weten vaak meer van Medicatie dan huisartsen. Ik zit bomvol spanning op de bank, bezig met omzetten maar niet wetende hoeveel Diazepam ik nodig heb, ook heel veel woede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Kaida74:

@bolletje lieverd! Gefeliciteerd met je mijlpaal!!!!!! :heart::rose:

 

Zwaaien Plaatjes Dag lieverds!! Ik zwaai jullie even uit. Morgenochtend gaat de wekker om half 5 (AUW!!!!!!) en dan gaan we op VAKANTIEEEEEEEE! Ook al heb ik dikke vette inpak-stress, ik heb er nu wel zin in.Hierbij een filmpje van de plek waar we naartoe gaan. (Nou niet Jaloers worden allemaal ;) ) En mezelf kennende zal ik best af en toe even komen spieken hier ;) 24 aug. zijn we weer terug. Hopelijk opgeladen en uitgerust :) Dag lieffies! Ik ga jullie wel missen hoor, want jullie horen zo bij mijn dagritueel. Voor degenen die het zwaar hebben; heel veel sterkte en kracht gewenst!! 

Dikke kus! Kaida :lips:

 

Veel plezier, zou willen dat ik dat allemaal weer kon, haar wassen is al een probleem met zoveel spanning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Hypertjee ik heb een vijver van 15-5 mtr. Die ben ik aan het leeghalen. Alle planten en het water eruit. Maar er zit ontzettend veel drab in  pfffftttt. Verder heb ik m'n bed verschoond de was in het wasmachien en m'n comp. verplaatst. Dus meer dan genoeg gedaan voor vandaag. Ga nu lekker kaarten maken:)

Ow goed bezig @bolletje

Ik wil ook graag dingen doen maar daar ben ik echt te belabberd voor, vanochtend ging het ok met mijn duizeligheid , nu ervaar ik het 3x zo erg :( en heb zelfs pijn op mijn tandvlees , lijkt wel erge zenuwpijn 

Sorry dat ik elke keer zeur over mijn klachten maar ik wil gewoon beetje stoom afblazen. 

Mijn moeder is er weer gelukkig , doet veel voor me maar ze staat er ook op dat ik gewoon CT moet stoppen en kappen met dat afbouwen maar dan ben ik bang dat ik nog onrustiger wordt en nog meer verschijnselen krijg 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kaida74:

@bolletje lieverd! Gefeliciteerd met je mijlpaal!!!!!! :heart::rose:

 

Zwaaien Plaatjes Dag lieverds!! Ik zwaai jullie even uit. Morgenochtend gaat de wekker om half 5 (AUW!!!!!!) en dan gaan we op VAKANTIEEEEEEEE! Ook al heb ik dikke vette inpak-stress, ik heb er nu wel zin in.Hierbij een filmpje van de plek waar we naartoe gaan. (Nou niet Jaloers worden allemaal ;) ) En mezelf kennende zal ik best af en toe even komen spieken hier ;) 24 aug. zijn we weer terug. Hopelijk opgeladen en uitgerust :) Dag lieffies! Ik ga jullie wel missen hoor, want jullie horen zo bij mijn dagritueel. Voor degenen die het zwaar hebben; heel veel sterkte en kracht gewenst!! 

Dikke kus! Kaida :lips:

 

Hele fijne vakantie @Kaida74 geniet er van 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Hyperdepiep,

klaag maar, zeur maar, huil maar, het heeft allemaal een functie. Je raakt toch wat kwijt. Geef je een feestje als je beter voelt?;):lips: En dingen doen dat komt echt weer terug. Ook het plezier erin.

Kijk maar eens  naar Kaida. Die is echt ook door een hel gegaan. Nu gaat ze op vakantie.

Kweet niet Kaat, ik gebruik geen diazepam. Gelukkig want ook daar is weer moeilijk vanaf te komen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei bolletje:

Lieve Hyperdepiep,

klaag maar, zeur maar, huil maar, het heeft allemaal een functie. Je raakt toch wat kwijt. Geef je een feestje als je beter voelt?;):lips: En dingen doen dat komt echt weer terug. Ook het plezier erin.

Kijk maar eens  naar Kaida. Die is echt ook door een hel gegaan. Nu gaat ze op vakantie.

Kweet niet Kaat, ik gebruik geen diazepam. Gelukkig want ook daar is weer moeilijk vanaf te komen.

Wat heb jij gebruikt dan Bolletje? En nu maak je me weer bang. Ze zeggen toch dat het beter is over te stappen naar Diazepam? Makkelijker af te bouwen.

bewerkt door karin123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje ach werd ik maar beter dan nodigde ik iedereen uit hier 

beste mensen op het moment ben ik echt niet lekker , ik weet niet wat ik moet doen

ben super duizelig , maar kan niet zitten , als ik zit krijg ik benauwd of de hyperventilatie weer begint , ik loop ondanks de duizeligheid als een gek door de achtertuin . 

Heb nare ideeen , houdt dit op ? Kennen julli dit ? Jezus na 3 weken 10 Mg per dag, ben al 6 dagen aan het afbouwen vandaag duidelijk een wave, een hele hoge !

Wil al de hele dag naar mijn dosis grijpen , hoe moet dat snachts nou ? 

Stomme Gaba Receptoren :( 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...