Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 9-8--2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goooooooooooooooooeie morgen,

Nou hoop ik toch zo dat iedereen wat beter geslapen heeft, of was die plaknacht nu vannacht? Mensen vanavond zwaar weer opkomst dus niet weggaan hé? Bel maar af:)

Dadelijk voor het eerst naar een andere dagbesteding een dagje mee lopen. Ben zo benieuwd. Zo gauw ff alles klaar maken en m'n minikini klaar leggen want vanavond kan ik weer zwemmen in m'n vijver:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

Geen fijne nacht gehad helaas. Te vaak wakker geworden. Ben wel blij dat het is afgekoeld. Nu kun je tenminste wat doen zonder dat het zweet langs je lijf gutst...

Mijn vakantie tas al voor een groot deel ingepakt. (Dat neemt al wat stress weg) Wasje gedraaid, medicijnen bij de apotheek opgehaald voor 2 weken. En zo doe ik elke dag wat.... Steeds wat minder spanning en stress :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Ik kom net terug van de Spver en Psychiater een goed gesprek heb ik gehad. De afbouw wordt door gezet het advies van die psychiater was om de citalopram te verhogen naar 30mg. Van wege het feit dat ik 80kilo weeg en dat het aan de lage kant zit. Daarnaast wilde ze dit ook doen ter ondersteuning van de EMDR. Ik ben hier nogal huiverig voor om dit te verhogen dus hebben we de afspraak gemaakt als het verder niet lukt of meer klachten ervaar om met 5mg verhoging te beginnen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben even in paniek nu ! Hoop dat iemand me kan helpen :( 

dag 3 achter de rug met afbouwen de hele ochtend ging het wel beetje maar nu krijg ik last van wat lijkt of mijn keel aan het opzetten is en dan dat trekt tot achter mijn oren en nek. Of ik zo niet meer kan ademen ? Hoort dit bij afbouwen alsjeblieft ..... @bolletje @Cyclad58 @karin123 @Jeshen @Kannietmeer @Deligaf1 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Hypertjeee:

Ik ben even in paniek nu ! Hoop dat iemand me kan helpen :( 

dag 3 achter de rug met afbouwen de hele ochtend ging het wel beetje maar nu krijg ik last van wat lijkt of mijn keel aan het opzetten is en dan dat trekt tot achter mijn oren en nek. Of ik zo niet meer kan ademen ? Hoort dit bij afbouwen alsjeblieft ..... @bolletje @Cyclad58 @karin123 @Jeshen @Kannietmeer @Deligaf1 

Klinkt als paniek. Ik heb het net iets anders ervaren. Maar het zou een paniekaanval kunnen zijn. Kun je er even uit? Even naar buiten. Winkelcentrum? Afleiding?

Dikke knuffel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ey schrijf eens wat over dat er doorheen zitten, hoe ziet dat er uit. Heb je verdriet, ben je kwaad enz.

Hypertje dit kan bij het afkicken horen hoor, hoewel dit ook verdriet kan zijn, want de gevoelens komen nu weer naar boven. Probeer je keel wat te ontspannen. Ga op bed als dat kan, zonder kussen en druk je kin omhoog zodat je keel wat open kan staan en adem door je neus in en door je mond uit. Probeer het maar eens.  Het komt goed lieverd.:lips:

Zo ben net terug en besloten daar te gaan dagbesteden. Was leuk, maar ben nu moe dus ga lekker bankhangen. Morgen weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Hypertjeee:

Ik ben even in paniek nu ! Hoop dat iemand me kan helpen :( 

dag 3 achter de rug met afbouwen de hele ochtend ging het wel beetje maar nu krijg ik last van wat lijkt of mijn keel aan het opzetten is en dan dat trekt tot achter mijn oren en nek. Of ik zo niet meer kan ademen ? Hoort dit bij afbouwen alsjeblieft ..... @bolletje @Cyclad58 @karin123 @Jeshen @Kannietmeer @Deligaf1 

Just my two cents: ja, dit hoort bij het afbouwen. Je centrale zenuwgestel is wat ontregeld en dat moet herstellen. De keelklachten die jij beschrijft heb ik zelf nooit gehad, maar ik heb gelijke klachten wel van andere afbouwers gelezen en gehoord. Het is daarnaast een vicieuze cirkel: je krijgt de klachten die je voelt, dat voedt je angst en daardoor worden de klachten ook weer versterkt. Het lijkt wat op hyperventilatie maar is het niet. Het gaat weer over. Helpt het je als je beseft dat het door de afbouw komt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Ey schrijf eens wat over dat er doorheen zitten, hoe ziet dat er uit. Heb je verdriet, ben je kwaad enz.

Hypertje dit kan bij het afkicken horen hoor, hoewel dit ook verdriet kan zijn, want de gevoelens komen nu weer naar boven. Probeer je keel wat te ontspannen. Ga op bed als dat kan, zonder kussen en druk je kin omhoog zodat je keel wat open kan staan en adem door je neus in en door je mond uit. Probeer het maar eens.  Het komt goed lieverd.:lips:

Zo ben net terug en besloten daar te gaan dagbesteden. Was leuk, maar ben nu moe dus ga lekker bankhangen. Morgen weer.

Ik heb je een pb gedaan @bolletje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Cyclad58:

Just my two cents: ja, dit hoort bij het afbouwen. Je centrale zenuwgestel is wat ontregeld en dat moet herstellen. De keelklachten die jij beschrijft heb ik zelf nooit gehad, maar ik heb gelijke klachten wel van andere afbouwers gelezen en gehoord. Het is daarnaast een vicieuze cirkel: je krijgt de klachten die je voelt, dat voedt je angst en daardoor worden de klachten ook weer versterkt. Het lijkt wat op hyperventilatie maar is het niet. Het gaat weer over. Helpt het je als je beseft dat het door de afbouw komt? 

Beste @Cyclad58 ja het stelt me ietwat gerust omdat ik besef dat het door de afbouw komt, maar toch is er deels onzekerheid en ongerustheid . Daarom was ik in paniek en wilde ik het graag weten . Ik hoop dat het overgaat, heel erg 

liefs Hyperjeee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Hypertjeee:

Beste @Cyclad58 ja het stelt me ietwat gerust omdat ik besef dat het door de afbouw komt, maar toch is er deels onzekerheid en ongerustheid . Daarom was ik in paniek en wilde ik het graag weten . Ik hoop dat het overgaat, heel erg 

liefs Hyperjeee 

Het gaat over, @Hypertjeee

In het algemeen kun je stellen dat klachten die je nooit eerder hebt ervaren en na benzo afbouwen zich openbaren het gevolg zijn van het afbouwen van de benzo's. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Cyclad58:

Het gaat over, @Hypertjeee

In het algemeen kun je stellen dat klachten die je nooit eerder hebt ervaren en na benzo afbouwen zich openbaren het gevolg zijn van het afbouwen van de benzo's. 

Ja dat heeft @Cyclad58 mij ook steeds verteld. Ik was bang voor van alles. Snapte niet waarom. Hij bleef zeggen dat ik het niet zelf was. Dat heeft zo geholpen. Is dus echt zo @Hypertjeee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...