Spring naar bijdragen

Gokverslaafd en dan een partner vinden?


fairplay31

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Ik ben begin dit jaar gestopt met gokken. Ik heb 15 jaar gegokt en al mijn geld verloren en nog zo'n 10k schuld over (kom van 50k af)

Ik baal enorm en dat wou ik hier even delen. Ik ben sinds een half jaar bezig met daten. Ik heb een hoop vrouwen ontmoet maar ze haken allemaal af. Niet op mijn uiterlijk. Ik had vroeger een goed lopend bedrijf maar ben nu werkloos en zoekend. Zodra ik de vrouwen vertel dat ik arm ben of vertel over mijn gokverslaving lopen ze allemaal weg. Heb nu een stuk of 20 vrouwen leren kennen en ben er behoorlijk depressief van geworden. Kom de leukste en mooiste vrouwen tegen en na een paar weken loopt het stuk om geld. Ik wil gewoon eerlijk zijn en het niet verzwijgen. Iemand adviezen?

Ik ben behoorlijk eenzaam. Ik heb ook nog eens autisme waardoor ik niet makkelijk contacten leg. Veel vrienden heb ik niet en vriendinnen al helemaal niet. Iemand raad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo FairPlay,

Vreemd verhaal. Of je trekt verkeerde types aan of je weet niet hoe je moet praten. Ik kan me voorstellen dat iemand afhaakt zodra je al je negatieve eigenschappen gaat opsommen. Niemand zegt toch tijdens het daten dat zijn voeten stinken, je natte scheten laat en niks in het huishouden wilt doen bijvoorbeeld? Is allemaal leuk dat je eerlijk wilt zijn maar sommige dingen mag je best voor jezelf houden. Mocht het goed lopen en je je ‘soulmate’ Hebben gevonden, kan je het altijd nog later proberen te brengen. Ik denk dat je het in je hoofd groter maakt dan het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...