Spring naar bijdragen

Onze h. Kamer 12-06-18


Aanbevolen berichten

@doorbijter het is helaas nog niet stabiel, gisteren heb ik denk ik wel 3 keer overdag geslapen, en nog ben ik helemaal uitgeput. Ontwenningsverschijnselen komen en gaan en weet eigelijk ook niet echt meer wat verstandig is om te doen. Stapje terug of even nog vol houden tot de 30ste. Dan zit er een maand tussen de laaste reductie.

Straks krijg ik nog telefoon van de spver, hopelijk kunnen die nog iets betekenen voor mij.

Een Fijne dag!

Groetjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dis We zitten denk ik op de zelfde ontwenningsfase. Dat overdag slapen merk ik ook steeds meer op als ik dan wakker word dat ik dan meer last krijg van de ontwenningsverschijnselen. Ik heb ook last van z’n brandende/tintelende huid vooral in mijn gezicht. Het doet me veel denken aan antidepressiva die geven die klachten ook maar ik slik die niet. Aangezien een depressie waar ik last van heb ook deze klachten kunnen veroorzaken, wellicht ligt het aan het serotine niveau in de hersenen. Ik slik magnesium tabletten voor wat verlichting. Ik voel me verder wel rustig. Alleen alles zie ik trillen en bewegen (hallucinaties). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Dis Wij hebben wel een echt vliegende start gemaakt met afbouwen. Ik kwam van 30 jij volgens mij van 40 toch? In een maand of 2/3 zitten we al onder de 10mg. Jammer dat het nu niet meer zo gemakkelijk gaat netzoals op het begin. Hopelijk stabiliseerd het nog ipv dat we een stapje terug moeten doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dag lieverds, 

Ik heb besloten hier wat minder vaak aan te schuiven. Merk dat door de vele verhalen, vooral van de genen waar het niet goed mee gaat, ik er angstig van word. Ik moet de afbouw immers nog starten. (Behalve dat ik op eigen houtje de oxa heb afgebouwd wat eigenlijk moeiteloos ging) En als ik al dat geworstel zie dan krijg ik op voorhand al de kriebels :( 

Terwijl ik dat vroeger nooit had met medicatie. Ik had nooit last van bijwerkingen of ontwenning van wat dan ook.... En dat is nu heel anders. Mijn lijf trekt het zwaarder. Door weer met mirtazapine begonnen te zijn, vliegen de kilo's er aan. Terwijl ik juist 17 kilo kwijt was... zitten er al weer bijna 10 bij :( Hoop dat dat zich snel stabiliseert. Ben er nu 3 weken geleden aan begonnen. Op mijn slaap merk ik het helaas niet (wat de eerste keer op mirta wel super werkte!) maar ik droom wel heel veel en heel bizar. Mijn vriend zei dat mijn hersenen nieuwe verbindingen aan het maken zijn en het daardoor komt. Ik geloof daar wel in. Net zoals de slaap moet herstellen en er in ons koppie dan ook het een en ander moet herstellen.

Zit er over te denken om Dia via internet te kopen, maar behalve dat het duur is, weet ik niet hoe ik het aan moet pakken. Dus dat schiet ook niet op. Argh, mijn hoofd is weer te druk bezig met obsessief zoeken naar oplossingen en ik struin heel internet af. Vast herkenbaar voor velen van jullie ;) 

Ik ga maar eens bedenken wat ik het met warm eten zal doen. Mijn jongste zou pannenkoeken bakken, maar heeft buikpijn. Dus planning in de war en even een plan B bedenken. Zelfs dat is al een hele opgave. Zo stom! :( 

Hoop dat jullie een rustige dag hebben zonder al teveel klachten! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Kaida74

Ik kan het wel begrijpen dat al deze berichten van ons je afschrikken. De reden dat wij zo heftig reageren is ook bekend we zijn veelste fanatiek en te snel begonnen met grote stappen. De artsen gaan uit van een 6 weeks afbouw schema dit gaat even goed tot dat je erin vast loopt. Nu blijf ik en hoop ik dat we op de dosis waar we op vastgelopen zijn kunnen stabiliseren en verder kunnen afbouwen op de manier van ervaringsdeskundige hier op het forum doormiddel van microtapering wellicht haalt dit wel de scherpe kantjes ervan af en leid dit tot een succesvolle afbouw.

Laat je aub niet ontmoedigen door de berichten.

Groetjes.

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve  @Kaida74,

Laat je inderdaad niet ontmoedigen door de berichtjes. Ze kunnen ook steun geven. 
Zelf ervaar ik nu ook een heel slechte dag na een bijna slapeloze nacht, maar de laatste 3 weken gingen erg goed. Het slapen ging prima, het functioneren op het werk ook. en ik voelde me nagenoeg als herboren, op nog wat lichte spiertrekkingen na. 

Na een half jaar vrij van Lorazepam merk ik wel dat het steeds beter gaat en soms zit er weer een terugvalletje in. Dat is bij velen de realiteit. De genezing begint zodra je stopt, maar het gaat geleidelijk en het duurt bij een aantal wat langer voordat alle klachten verdwenen zijn. Tijdens het afbouwen moest ik eerst stabiliseren alvorens ik verder kon. Dat proces vergt tijd, maar het is echt de moeite waard.

 

Sterkte en knuffel! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie wel voor de lieve woorden! Ik lees graag de succesverhalen, maar besef me ook dat de afbouw geen pretje kan zijn. (uitzonderingen daargelaten...) Dus bedankt nogmaals voor jullie steunde woorden. 

@Cyclad58 knuf terug!

 

Heb me trouwens op facebook bij de besloten groep aangesloten. Zal me er straks voorstellen :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...