Spring naar bijdragen

There we go Again.....


Dutchtreat

Aanbevolen berichten

@PanicGirl thnx voor je reactie . Ik voel op dit moment niet dat ik hyperventileer of angstig ben of een paniekaanval heb. Ik zie dan niet het nut van in om door te gaan, uiteindelijk is het een soort gif. Vandaar dat ik nu wil afbouwen. Maar mijn huisarts blijft er bij dat ik cold turkey kan stoppen en als weer ff paniek heb dat ik de alprazolam kan slikken. Maar ga liever afbouwen hoop dat het lukt en snel van de oxazepam af ben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel panic girl. 

3 jaar geleden had ik 2x 1 Mg xanax en dat is na 3 maanden afgebouwd dmv diazepam. In 6 weken tijd is dat afgebouwd, elke week slik je iets minder. Ik had een heel schema gekregen.  Slapen was af en toe wat onrustig of soms later inslapen maar voor de rest geen klachten en geen paniek over het slapen. Ik slik nu dan 3 xanax retard (dus 1 meer) maar verwacht dat psychiater het toch omzet naar diazepam en dan hij wil dat ik in 6-10 weken afbouw. Bij start vertelde hij mij dat ik geen verslavingsverleden heb en het de vorige keer ook goed is gegaan dus ook niet al te bang zijn. De escitalopram begint ook zijn werk te doen dus ik vertrouw er maar op dat afbouwen niet anders zal gaan dan de vorige keer en dat het wel meevalt. 

Als ik eenmaal ga afbouwen laat ik weten op welke manier en hoe het gaat. 

 

Groeten,

 

Dutchtreat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt helemaal gelijk panicgirl. Iedereen is anders, heeft andere klachten, en ook reageert een ieder weer anders op zowel medicatie als afbouwen. Naast psychiater loop ik ook nog 2 dagen in dagbehandeling en heb ik eeen lieve ondersteunende man en ook dat geeft extra steun. Eerst maar eens reactie van psychiater afwachten over 1,5 week en dan kijken wat we gaan doen.  Keep you posted!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...