Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
knakker

Lotgevallen & strapatsen

Aanbevolen berichten

OK @knakker en ook hiermee heb je weer gelijk :) Ik kom hier ook vaak gedachteloos aanwaaien uit gewoonte/verslaving. Om nu helemaal afscheid te nemen is wel een hele stap, maar minderen helpt ook hier niet, dat heb ik ook al eens geprobeerd. 

Enfin have a nice life :) Bedankt voor je constant positieve inbreng. Kom ff langs straks als het 2 jaar is ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Potverdrie, daar schrik ik best van. 
Ik ga je missen, echt. 
Het ga je goed jongen, blijf genieten, met volle teugen... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pfff @knakker. Ik ga je missen. Ik snap het wel. Soms lees ik weleens terug hier op het forum van voor 2006, grotendeels gebruikers die nu niet meer komen. Hoe zou het daarmee zijn vraag ik me dan af. Dood? Of hartstikke gelukkig en alcohol de baas? En was er voor hen een moment dat het niet meer nodig was om (geen) alcohol voortdurend als thema te hebben? 

Ik snap het heel goed. Jij hebt afgelopen jaar een enorme stap gezet naar inderdaad dat alcohol de baas. Zo'n jaar nuchter is een mijlpaal. Neem niet al te rigoureuze beslissingen, even niet over deze. Blijf goed voor jezelf zorgen, blijf genieten van het leven zoals alleen @knakker dat kan, thans zo las ik het. En kom als je ook maar de minste neiging hebt gewoon even langs, om te lezen of om te schrijven. Veel liefs van mij. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jammer Knakker, echt jammer

Maar uiteraard je goed recht

Wens je heel veel geluk in de nabije toekomst

En mocht je je bedenken...altijd welkom terug natuurlijk :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoals al gezegd op dagdraad ga ik je enorm missen! Je gaf zoveel kleur aan het forum met je mooie schrijfsels. Hoop dat je toch af en toe nog een kijkje komt nemen hier.:heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat jammer dat je gaat @knakkergelukkig is de reden om te gaan goed en mooi. Ook ik zal je bijdragen missen. Bedankt voor je schrijfsels en het delen van je pad. Moedig voorwaarts zonder ons, ga je goed! :rose::heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey knakker,

Ik ben hier ook niet meer zo veel, maar ik wip toch nog wel regelmatig even binnen. Ik hoef hier niets meer, maar het is zo bekend. Dus vaak alleen even kijken, maar soms laat ik ook nog wel even wat van me horen. Zo wilde ik jou dit weekend nog even feliciteren, want een jaar geen alcohol is toch een mijlpaal! De wereld ziet er nu toch anders uit dan een jaar geleden. Ik hoop dat je gelukkig verder gaat en de drank laat staan. Dat is geen al te beste vriend gebleken de laatste jaren. En ook zonder alcohol blijkt het leven de moeite waard. Ik moet nog wel eens aan je denken, en dan met name aan de bijzondere ontmoeting aan het strand.
Knakker, het ga je goed! En laat nog eens wat van je horen...

Pelle

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tjonge jonge, ik schrik ook. Dank je wel lieve mede-ezel voor je zijn hier. En voor de dingen die je ook op mijn draad hebt geschreven.
 Ik ga je ook missen, wil je eigenlijk vasthouden,  vanuit behoeftes van mijzelf.  MAar daar gaat het niet om, het gaat erom dat jij jouw weg kiest en loopt, en die weg loopt nu weg van de onze. Goede reis lieve Knakker en Wie weet kruisen onze wegen zich weer eens in de toekomst.

Alle goeds. :heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jee komt toch niet door mij he? Je hielp mij zo goed die rot avond, djw daarvoor. Ga je heel erg missen. Groetjes aan je lieve vrouw en kids. Succes met de verhuizing. Kan niet tegen afscheid, dus zeg ook geen gedag. Tot ooit/snel. Ga goed topper. :heart:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...