Spring naar bijdragen

Zaterdag 26 mei 2018


Lars

Aanbevolen berichten

goedemorgen allemaal,

Straks 2 huishoudadresjes

Zucht...
Vogelkooi al schoongemaakt, bed al afgehaald en in de wasmachine
Hoop, dat ik het nog op kan hangen voor ik weg ga
(Zal wel (net) niet ):angry:

Maar...
Vanavond uit eten, en naar de bios met vriendje
Dat is dan weer leuk he :)
(Dagpact wel nodig dus..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoals het 'voorspelbare' varen van Bor en het 'voorspelbare' strand van lady jane heb ik ook weer een 'voorspelbaar' iets.

Ik heb vandaag een Dyane verkocht. We hebben er twee, dus jullie zijn waarschijnlijk nog steeds niet van m'n Dyaneverhalen verlost.
Ze (de Dyane) gaat emigreren. Naar New York.
Doet wel pijn maar ze komt in een liefdevol nest terecht en hoeft waarschijnlijk niet meer hard te werken. De persoon in kwestie
is Citroën verzamelaar en o.a. een Dyane ontbrak nog in zijn collectie.
Gelukkig hoef ik er niet meer om te drinken. Daar is het me sowieso veel te warm voor, voor alcohol.
Nu aan de icetea.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei NickyLJ80:

Nee Gyps ik wens je geen succes. Ik wens je veel plezier ;)

Kan je koorts krijgen van de hitte? Niet uit te houden hier buiten en dochter met 39 graden koorts op de bank vanmiddag. Lekker hoor. En het moet nog zomer worden:angry:

 

Dank je het was heeeel gezellig! ;) :blush:

Ah zielig van je dochter maar volgens mij kan dat niet van de hitte. Nou veel laten drinken dan maar en misschien even in een koud voetenbad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee ik was alles behalve chagrijnig Bor
integendeel, puur geluk zo'n dag strand met vrienden, mooi weer, water, brood en fruit,

meer heb ik niet nodig heel vaak. En dan heb ik het nog niet over mijn netwerk als ik wel meer nodig heb.
Ik vond denk ik je humor niet leuk, maar ook dat geeft niet. Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een vriendin die me elke twee weken vraagt of ik mee iets ga drinken terwijl ze weet dat ik s avonds niet uit mijn zetel te krijgen ben. 

Ze heeft zelf geen tuin maar ik dus wel. Waarom zou ik dan in godsnaam ergens op een druk terras willen zitten en 2,5 euro betalen voor een colaatje, als ik dat perfect in mijn tuin kan? 

Ik sms t haar elke keer maar blijkbaar kan ze niet lezen :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...