Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 mei 2018


Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei jopie:

.... of mijn uiteraard steeds ouder wordende kop met scheefhangende mondhoek op een plaatje... 

Bah. 

Zo bén je, jopie, probeer het te accepteren..  Je moet wel herkenbaar zijn bij de paspoortcontrole dus die plaatjes mogen niet liegen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kohtje:

..  Je moet wel herkenbaar zijn bij de paspoortcontrole dus die plaatjes mogen niet liegen. ;)

Nou dat doen ze dus wel, want ik mocht weer niet met bril op de foto. Zo jammer ;)

bewerkt door Jannigje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, die pasfoto-eisen zijn soms te idioot voor woorden. Toch weten 'ze' ze onder woorden te brengen.. Knap hoor.
Maar Jannigje, zónder bril ben je toch echt nog echter dan mét bril. Ook al zie je dat dan misschien zelf niet zo goed zonder bril... :mellow:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ik ben al blij dat ik weer een paspoort en rijbewijs heb, voor de komende 10 jaar. Daarna zien we wel weer verder, of niet. Ik vind het overigens niet erg mijzelf zonder bril te zien, dan valt het nog enigszins mee. Mét bril daarentegen, geen ontkomen aan de onverbiddelijke werkelijkheid. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een ontzettend scheve kop. M'n onderkaak is links en rechts niet even lang. Linksonder heb ik ook één kies minder, gewoon minder ruimte..
In de spiegel zie ik dat niet, op foto's wel.
En als ik via een spiegel in een andere spiegel kijk dan zie ik het ook.
Raar hè?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach lieve @jopie als ik klaag over mezelf dan krijg ik hier het antwoord elk mens is uniek. Zo is het ook. de 1 heeft dit de ander dat en we moeten er maar mee dealen of we het leuk vinden of niet. Het word er niet anders van of je moet er al uit willen zien als barbie en operaties willen maar dat lijkt me nu niets voor jou :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Kohtje:

Als ik in de spiegel kijk dan zie ik het juist NIET, Lars.
Maar ik zit er verder niet mee. Ik ben zoals ik ben. Ik ben scheef.
Mijn broer is rechter.

Dan jij juist maar veel in de spiegel kijken Kohtje :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe het met mij is....

Opleiding revalidatie zorg die ik helemaal niet wil moet af en kost al mijn sociale contacten en daar baal ik van

Werk gaat zn gangetje maar weet steeds zeker dat ik psychiatrie en verslavingszorg wil doen. Maar werk dat zo dichtbij mij is voelt enger als revalidatie zorg.... wil hierin toch mijn hart volgen die kant op

Nog steeds bezig met meditatie tantra mantra zingen voel mij steeds meer thuis in spiri wiri land. Mensen waar ik bij pas.

Kennis die mij hielp toen ik het nodig had zat al een jaar in een depressie en heeft suicide gepleegd. Dat weet ik nu een week en komt hard aan. Hij is precies zo'n gevoelige open kwetsbare man als ik in wezen ben en wil zijn. Ik kon er niet voor hem zijn dat doet pijn. En het besef doet pijn dat als je echt jezelf bent de wereld zo hard kan zijn dat je er aan onderdoor kan gaan.

Ik merk dat ik steeds meer mezelf durf te zijn. Minder onzeker en voiral niet meer zo verzuipen in prive leven zoveel psychisch hulpbehoefende mensen tegen te komen en de drang ze te helpen en denken dat ik verliefd ben. Zoek geluk meer in mijzelf dan via een ander en dat lijkt te lukken

Drinken speelt niet meer....

Mijn antwoord op de vraag die ik stelde. Mijn grootste les is dat ik emoties niet meer wil verdoven maar juist alles wil voelen en omarmen. Geleerd dat je niet selectief kan verdoven maar dat ik met drank afgevlakt raakte. Nu beschouw ik mijn gevoeligheid als het mooiste van mij.

 

 

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi om te lezen, @erik. Je bent heel bewust van alles in en om jezelf, al zo lang ik je ken maar uit dit bericht klinkt dat helemaal sterk door. Ik hoop dat je er een pad in vindt dat in heden en toekomst bij je past, maar heb daar wel vertrouwen in. Zelf heb ik begin dit jaar gedurende een aantal maanden iemand bijgestaan in de terminale fase van zijn door longkanker te vroeg eindigende leven. Voor hem een bewust beleefde afronding waar hij vrij open over praatte en mee bezig was; voor mij een sterk relativerende beleving met betrekking tot de kwestie wat men in het leven wenst te bereiken. Daar zaten zeker levenslessen in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...