Spring naar bijdragen

Starten met afkicken


Karin1

Aanbevolen berichten

Hai Francoise, dank voor jouw antwoord. Momenteel zit ik op ca. 12 30cl biertjes per dag, ik heb enorm last van misselijkheid als ik geslapen heb en eten komt er gelijk weer uit dus stoppen is echt noodzakelijk. Gisteren gesprek bij de brijder gehad, die willen mij het liefst 5 dagen opnemen maar ik wil dat dus niet, ik hoop dat ik het langzaam kan afbouwen. Advies was ga naar 6 per dag en stop dan met librium. Hoe lang vroeg je, jaar of 10 maar was anderhalf jaar gestopt en nu weer een jaartje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cold Turky werd mij afgeraden, risico epileptische aanvallen enzo zeiden ze en dat lijkt me niet handig. Laatste keer was makkelijk afkicken, paar dagen in coma gelegen na een val en daarvoor afgekickt na 1 nacht opname en ging prima. Ik ga verder lezen op de site, denk en hoop dat ik er veel aan heb! Hoezo geen expert?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom terug Karin. Hoe ga je het aanpakken om te minderen? Lijkt me een goed idee om met jezelf af te spreken hoeveel je precies per dag 'mag' drinken, anders wordt het wel erg makkelijk om het afbouwen uit te blijven stellen.
Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Karin. Welkom op het forum hier.

Je schrijft dat brijder voorstelt je 5 dagen op te nemen. Waarom wil je dat niet? Het is waarschijnlijk bedoeld om je onder begeleiding te laten afkicken en gezien de hoeveelheden die je gewend bent is dat misschien best wel verstandig. Daarna is er ook nog veel werk te doen en daar kunnen wij je vast bij helpen, maar bij de eerste "terug naar nul" actie is niet iets wat je zo maar even doet, denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...