Spring naar bijdragen

Dinsdag 15 mei 2018


Yvonne

Aanbevolen berichten

Moggel kanjers,

Heb een ongeluk gehad op de w.c.:angry: Jullie denken natuurlijk "Wat hebben wij daar mee te maken? Zitten we 's ochtends vroeg niet op te wachten". Hebben jullie helemaal gelijk in maar het is echt niet vies of zo. Ik heb een heel klein w.c.tje dus als ik een beetje voorover zit, zit ik vlak bij de muur met m'n hoofd. Nu moest ik toevallig heel hard niezen, en klabats ......zit dus nu met een levensgrote bult op m'n kop.:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei bolletje:

Moggel kanjers,

Heb een ongeluk gehad op de w.c.:angry: Jullie denken natuurlijk "Wat hebben wij daar mee te maken? Zitten we 's ochtends vroeg niet op te wachten". Hebben jullie helemaal gelijk in maar het is echt niet vies of zo. Ik heb een heel klein w.c.tje dus als ik een beetje voorover zit, zit ik vlak bij de muur met m'n hoofd. Nu moest ik toevallig heel hard niezen, en klabats ......zit dus nu met een levensgrote bult op m'n kop.:angry:

Sorry moest eerst lachen maar wel vervelend sterkte ermee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Catharina, ik hoop dat je je snel thuis zult voelen hier. 
Soms is het een beetje een kippenhok, soms lijkt het of er hier hanengevechten plaatsvinden, soms is het heel rustig 
en soms gewoon gezellig, net een echte huiskamer. 
Maar als je hulp of steun nodig hebt is die er eigenlijk altijd wel, moet je soms wel even hard om roepen, maar toch.... 

Lars... heuuuuuuuul veul plezier met je camera straks, leuk man. 

Bolletje Brokkenpiloot... extra bakje voor jou post-1140-0-62145700-1386047491_thumb.jpg

Rosee, nokken met die bende dan meis, gewoon doen, als ik het kon kun jij het zeker!!!! 

Luitjes, ik ga er vandoor, hoop te doen weer... 
Geniet van deze dag, hij komt noooooooooit meer terug... 

                                                                            blij.jpg.e7f93845cbc8f92966681db63b96bb3b.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lars:

net wakker bah

Geen zin in de dag? Of (net als ik) niet op je best 's morgens?

Een ideaal ongeluk voor een tekenfilm @bolletje, ik zie hem voor me :D

Tot m'n verrassing werd ik geraakt door alle moederdagverhalen hier. Ik ben geen moeder en dacht dat ik daar inmiddels wel vrede mee had. Maar nu ik dat zo neertyp stromen de tranen over mijn wangen. Verder hou ik het weer droog vandaag. Gisteren voor 2 weken boodschappen in huis gehaald en daar zit geen drank bij.
Ik ga de kachel maar weer eens aansteken, hartstikke koud hier.

Fijne dag allemaal!

Dagpact
Lars
Antoinnette
Yana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Zonnetje schijnt, maar is nog wel frisjes
Alhoewel..toch al 18 graden buiten zie ik
Nee, dan mag ik eigenlijk niet klagen he

Bananenbrood met dadels en walnoten aan het bakken
Benieuwd, hoe hij er dit keer uitkomt..
Tweede kop koffie al, dus dan "mag "ik voorlopig niet meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Yana:

Tot m'n verrassing werd ik geraakt door alle moederdagverhalen hier. Ik ben geen moeder en dacht dat ik daar inmiddels wel vrede mee had. Maar nu ik dat zo neertyp stromen de tranen over mijn wangen.

Heel herkenbaar Yana :brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Yana:

Geen zin in de dag? Of (net als ik) niet op je best 's morgens?

 

nee ik sta graag op tijd op zodat ik rustig de dag kan beginnen. Een kop koffie even op forum. Niet meteen dat ze in mijn kamer staan van douchen of wassen en aankleden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...