Spring naar bijdragen

gestopt


Boedha

Aanbevolen berichten

Heeee Boedha, welkom hier! 

Ik ben niet nieuw hier, maar ik kom van alcoholdebaas af, een ander forum hier. Velen van ons lezen en schrijven ook hier mee. Ikzelf ben sinds anderhalve  week gestopt en hopelijk nu voorgoed. Schrijf gezellig mee, je had de andere draad waar we vaak schrijven ook al gevonden zag ik! Ben benieuwd naar de longarts waar je morgen heen moet. Succes alvast! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Ik ben ook nieuw hier.

Gestopt, microtapering Lorazepam. Lorazepam is ook vloeibaar te verkrijgen en dus makkelijker af te bouwen met behulp van een spuitje. Het LUMC bereidt dit en stuurt dan dan naar jouw apotheek. Wordt vergoed vanuit de basisverzekering. Zo is de afbouw een stuk makkelijker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hello, ik kom me hier ook maar eens melden. Zit ook op adb forum en ben 16 juni 5 maanden gestopt met drinken en een maand en een week met roken. Ik heb af en toe lastige momenten zoals iedereen hier natuurlijk, maar wil echt niet meer roken. Paar keer per jaar bronchitis waardoor ik iedere keer weer dacht: nu moet ik echt kappen. En dan toch doorgaan. Dit keer ga ik ervoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...