Spring naar bijdragen

Ik ga voor beter


Beter

Aanbevolen berichten

En weer terug van een lange, zware werkdag, gekookt, gegeten, nu een weerspannige boze zoon aan het begeleiden met zijn brugklaswerkstuk geschiedenis. Ik ben zo geïrriteerd, chagrijnig en helemaal klaar met alles dat ik het liefste snel nog naar de supermarkt rijd voor een koele fles witte wijn of rosé. Als een soort boos de kont tegen de krib gooien. Ben zo klaar met alles en voel me zo onmachtig om de dingen in goede banen te leiden. Ook verdrietig, denk ik, ik weet eigenlijk niet precies wat ik voel. Om acht uur gaat de winkel dicht, ik moet twintig minuten niet bezwijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja, alles met dit soort gedoe met kinderen is een enorme trigger. Voor mij ook. Want je wilt ook dat hij een goed cijfer heeft, ontspannen  aan het werk gaat en dat alles gewoon lekker lukt. Maar hé! We zijn in het echte leven. Zijn boosheid geldt niet jou. 

Houd vol. Getting there...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je het volgehouden? Ja toch? Heel herkenbaar!! Mijn jongste zoon van bijna 14 ook heel vaak boos en vreselijk onredelijk. Machteloos gevoel geeft dat. Maar hoe zou je je voelen als je dan idd die fles wijn had gehaald, goed dat je het niet hebt gedaan!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...