Spring naar bijdragen

Onze H. kamer 30-4-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeiiiiiiie morgen lieverds,

Dis heel veel sterkte met Ukkeltje. Schrik niet als ze nu constant haar tongetje naar buiten heeft hangen. Het heeft ook iets heel leuks. Plaats maar eens een foto;)

K.N.M. heel fijn te horen dat je lichaam wat beter aanvoelt, dat geeft weer moed hé?

Het is toch logisch dat je je onzeker voelt @MyBattle je kunt je nergens meer achter verschuilen of aan vast klampen. Je moet weer leren om op jezelf te vertrouwen en das moeilijk nu, zeker nu je je zo onstabiel voelt. Het is echt normaal dat je zo reageert, accepteer het maar en houd je maar vast aan het feit dat het een reactie is.  HET GAAT ECHT OVER.

Zo ik ga straks naar het ziekenhuis voor de uitslag. Ben heel benieuwd.:)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei bolletje:

Goeiiiiiiie morgen lieverds,

Dis heel veel sterkte met Ukkeltje. Schrik niet als ze nu constant haar tongetje naar buiten heeft hangen. Het heeft ook iets heel leuks. Plaats maar eens een foto;)

K.N.M. heel fijn te horen dat je lichaam wat beter aanvoelt, dat geeft weer moed hé?

Het is toch logisch dat je je onzeker voelt @MyBattle je kunt je nergens meer achter verschuilen of aan vast klampen. Je moet weer leren om op jezelf te vertrouwen en das moeilijk nu, zeker nu je je zo onstabiel voelt. Het is echt normaal dat je zo reageert, accepteer het maar en houd je maar vast aan het feit dat het een reactie is.  HET GAAT ECHT OVER.

Zo ik ga straks naar het ziekenhuis voor de uitslag. Ben heel benieuwd.:)

Goedemorgen vrolijke bolletje. Hoop dat de uitslag oké is.

Voor iedereen een hele mooie dag, met vallen en opstaan. Weer een dag naderbij, genezing.

Knuffel voor allemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Ikdoeertoe:

Al maanden diarree, of vd afbouw/stoppen, of mn schildklier. 

Hier ook nou ja nog net niet maar er tegenaan. Ook last van m'n schildklier. Je weet niet waar het vandaan komt. Ik eet zoveel mogelijk geroosterd brood. Dat helpt wel.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen dames, jullie zijn er lekker vroeg bij! Succes @bolletje Ik duim voor je!

Vannacht weer een paar uur wat wakker gelegen, maar wel gesoest. Nu lekker naar mijn werk.

Ik heb uitgezocht wanneer ik in de avond vrij kan zwemmen. Di om 20.45 of woe 20.30, dat is dan wel weer laat. Aan de andere kant...zo lang blijf ik ook niet. Ik zit er best mee in mijn maag. Maar misschien is het nog net iets te vroeg voor een poging en kan ik beter nog 2 weken wachten. Zo gek...1 gek moment onder de douche maanden terug zorgde voor die angst en nu zit ik er aan vast, lijkt. Nou niet te veel aan denken want dan komen er traantjes. 

Fijne dag allemaal. Elke dag is een stapje dichterbij herstel!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jesh kan het zijn  dat je die angst verplaatst hebt? Weet dat achter die angst de eigenlijke angst zit. Als je op dat moment in een flat op het balkon zou gestaan hebben, zou je nu misschien last hebben gehad van hoogtevrees;) Dus achter jouw angst zit de eigenlijke angst. Voor water hoef je niet bang te zijn, of als je in reïncarnatie geloofd, zou het kunnen dat je in een vorig leven iets akeligs hebt mee gemaakt. Maar realiseer je dat die angst niet reëel is. Het verlamd je zonder rede.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei bolletje:

Jesh kan het zijn  dat je die angst verplaatst hebt? Weet dat achter die angst de eigenlijke angst zit. Als je op dat moment in een flat op het balkon zou gestaan hebben, zou je nu misschien last hebben gehad van hoogtevrees;) Dus achter jouw angst zit de eigenlijke angst. Voor water hoef je niet bang te zijn, of als je in reïncarnatie geloofd, zou het kunnen dat je in een vorig leven iets akeligs hebt mee gemaakt. Maar realiseer je dat die angst niet reëel is. Het verlamd je zonder rede.;)

Geen idee @bolletje Ik zag mezelf toen onder de douche verdrinken, vlak nadat ik was gestopt met de lorazepam. Ik heb wel een nichtje gehad dat is verdronken. Heb daar vroeger wel veel aan gedacht. Ben nooit een ster geweest in onderwaterzwemmen, maar bang was ik helemaal niet. Bij de eerste zwangerschap heb ik veel gezwommen. Bij de tweede mocht dit aan het eind niet meer ivm chloor in combinatie met de benauwdheid. Sinds dat douchemoment zit deze angst in mijn hoofd. En ik raakte in paniek toen ik het ging proberen. Ik denk dat goede ervaringen het weer beter moeten maken, maar dan moet ik het wel een keer doen. Of heb jij andere tips?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk ook dat je hier doorheen moet maar niet alleen maar met iemand die je als je gaat zwemmen een beetje rustig kan houden. Want dat is het belangrijkste. Letten op je ademhaling. De eerste keer in het kinderbadje gaan b.v. met je dochtertje en ervaren dat water je niets doet. Je bent toch ook niet bang voor een hond die 4 straten verder loopt? Dus doen en wel zo gauw mogelijk, niet wachten of uitstellen maar er doorheen, want als je twee kindjes gebaard hebt, kan je dit ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieverds, 

Ik heb alle berichtjes weer bij gelezen, maar effe geen tijd om op alles te reageren. Hier werd ik vanochtend luid uit mijn slaap gehaald, omdat ze boven mij (ik woon in een flat) aan het boren begonnen om half 8...... Schrok me kapot. Làg ik net lekker te slapen.... En die renovatie duurt nog een tijdje... Dus dat word voorlopig oordoppen zo lang mogelijk inhouden. 

Ik kom straks misschien nog even verder kletsen :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei bolletje:

Ik denk ook dat je hier doorheen moet maar niet alleen maar met iemand die je als je gaat zwemmen een beetje rustig kan houden. Want dat is het belangrijkste. Letten op je ademhaling. De eerste keer in het kinderbadje gaan b.v. met je dochtertje en ervaren dat water je niets doet. Je bent toch ook niet bang voor een hond die 4 straten verder loopt? Dus doen en wel zo gauw mogelijk, niet wachten of uitstellen maar er doorheen, want als je twee kindjes gebaard hebt, kan je dit ook.

Je hebt gelijk! Maar om eerlijk te zijn had ik minder moeite met baren dan met deze fase..

Wie gaat er mee zwemmen :P

Heb je je uitslag al @bolletje?

bewerkt door Jeshen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Kaida74:

Hoi lieverds, 

Ik heb alle berichtjes weer bij gelezen, maar effe geen tijd om op alles te reageren. Hier werd ik vanochtend luid uit mijn slaap gehaald, omdat ze boven mij (ik woon in een flat) aan het boren begonnen om half 8...... Schrok me kapot. Làg ik net lekker te slapen.... En die renovatie duurt nog een tijdje... Dus dat word voorlopig oordoppen zo lang mogelijk inhouden. 

Ik kom straks misschien nog even verder kletsen :rose:

Ik ken het @Kaida74! Ik woon ook in een flat en ben overigens zelf ook zo'n herrieschopper geweest. Maar niet al om 7.30. 'Keurig' na 09.00 uur. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei bolletje:

Goeiiiiiiie morgen lieverds,

Dis heel veel sterkte met Ukkeltje. Schrik niet als ze nu constant haar tongetje naar buiten heeft hangen. Het heeft ook iets heel leuks. Plaats maar eens een foto;)

K.N.M. heel fijn te horen dat je lichaam wat beter aanvoelt, dat geeft weer moed hé?

Het is toch logisch dat je je onzeker voelt @MyBattle je kunt je nergens meer achter verschuilen of aan vast klampen. Je moet weer leren om op jezelf te vertrouwen en das moeilijk nu, zeker nu je je zo onstabiel voelt. Het is echt normaal dat je zo reageert, accepteer het maar en houd je maar vast aan het feit dat het een reactie is.  HET GAAT ECHT OVER.

Zo ik ga straks naar het ziekenhuis voor de uitslag. Ben heel benieuwd.:)

Heb je al een uitslag, @bolletje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschuwing, klaagpost.

 

Wat zijn de laatste dagen weer zwaar wat angst en depressie betreft, het lijkt ook of de dosis die ik slik weer niks meer doet. Ook trillen,  3 dagen erge nekpijn vooral sochtends heb ik echt chemische angst en ook een beetje grieperig gevoel. Ik wou dat ik kon overschakelen op diazepam maar daar heb ik dus geen goede ervaring mee. Hoe ga ik in godsnaam van dit spul afkomen. Nog 3,5mg te gaan en ik heb zware tussen dosis withdrawals en ik hang nu echt aan een zijden draadje. Ik ben boos op mijn artsen dat ze mij nooit gewaarschuwd hebben voor deze rotzooi en wat ze me aandoen. Mijn hele leven ligt in puin. Ik was hiervoor al in een diep dal en daar heb ik ze hulp voor gevraagd en moet je nu kijken.

1maandje continu gebruik en ik zit al 4 maanden in hel. @bolletje op dit soort momenten heb ik weinig om me aan vast te houden. Ik push mezelf wel om naar buiten te gaan en te doen wat ik moet doen. Naar het gemeente huis geweest vandaag voor aanvraag van een uitkering, ergens een broodje gegeten en net uit eten geweest met mijn ouders. Ik moest tussendoor 2x van tafel om te huilen op de wc en buiten. Ik ben een emotionele rommel, ik zit in een zware wave en ik hoop snel op verbetering maar op dit soort momenten vraag ik me af of ik het ga redden zonder serieuze hulp. Die er kwa benzo's niet is. Ik heb veel vervelende gedachtes, ik was hiervoor ook namelijk best depressief. Ik heb morgen een afspraak bij het GGZ en ik ga alles eruit gooien. Ik ben echt serieus verdrietig en boos en wanhopig, en het is vanaf de dag dat ik het uit heb gemaakt met dat meisje weer veel erger geworden dat heeft er behoorlijk ingehakt. Dat blijft ook maar door mijn hoofd spoken, dat ik dus op dit moment niet goed genoeg was om een relatie aan te gaan en dit is zoals ik eerder zei niet het eerste moment dat ik ergens doorheen ga waardoor ik een hoop moet opgeven en loslaten maar dit spant de kroon toch wel. Ik mag het niet zeggen maar als ik de arts tegenkom die zo onzorgvuldig met mij en die benzo's is omgegaan dan sta ik niet voor mezelf in.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste @MyBattle Nog even snel om je een hart onder de riem te steken voor de nacht. Ik herken je gevoelens en frustraties! Ik heb maar 4 weken 2.5 mg gebruikt. Ik was ook zo boos in het begin. Maar alles wordt rustiger. Na 4.5 maand heb ik nog steeds dat mijn slaap niet optimaal is, dat ik wat onrustig ben en wat angsten heb. Maar niet zo erg als dat het was. Het wordt dus beter. Het duurt alleen lang. En de duur maakt ook mij nu nog onzeker. Maar ik hoor van anderen dat het allemaal over gaat. 3 maanden geleden had ik dat helemaal niet geloofd, maar er komen steeds betere momenten. Houd vol kerel. De liefde komt ook weer op jouw pad zodra je er klaar voor bent. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...