Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 april


AlJo

Aanbevolen berichten

Ben je er héél erg aan toe, @Francoise? Als je de moed hebt om te veranderen wat je kúnt veranderen -en die heb je wel, dat heb je
de laatste tijd wel bewezen-  verander dan nu je gedrag en wees welkom terug in 'het land der drogen'..
Clean tijd is van minder belang dan clean zijn. Kom op meis. :rose:

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien is dat je redding geweest, dat je  het van te voren al bedacht had. Je werd er dus niet door 'overvallen/overrompeld'..
Gezien wat ik hier al die tijd van je gelezen heb geloof ik je als je zegt dat je denkt dat het gevaar geweken is. Je bent open en eerlijk
in je 'verslaggeving'. Maar of ik je nou wel geloof of niet, jij moet goed op jouzelf passen en weet het best of je vanavond werkelijk veilig
naar een BBQ kunt gaan.
Wát er pijn doet weet ik niet, hoef ik ook niet te weten, maar je weet, en ik zeg dat dan ook nog maar een keertje, Niets Is Het Waard Om
Te Gaan Drinken. Niets. Helemaal Niets. Echt Niets. Niemendal. Noppes en Nada dan ook nog erbij.
Die drankverdoving verdooft alleen even, maar genezen en/of oplossen doet het niks. En dat weet je best, slimmeke.. :heart:
Wens ik je toch veel plezier bij de BBQ. En kalm aan alsjeblieft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe is het @Francoise

@bolletje, tanden Enzo? Jemig, sterkte

@harald, en nu? 

@Lars, waar ben je? 

@Quinn, alles goed, tust na de logeerpartij?

 

Hier dat witbiertje 0.0 niet genomen. Theeglas was lekkerder, en waarom zou ik eigenlijk, bedacht ik mij? Belachelijk eigenlijk. Tja...

ik ga een verlaat toetje doen op mijn balkon. Ik had een fijne dag. Geschilderd in het atelier vanochtend, vanmiddag gewandeld met het hondje en zelfs een mini ritje op de elobike. Tja, haken zit er ff niet in. Maar wat heerlijk deze ervaringen, ik vind het soms nog vreselijk spannend. Die craving geen kans gunnen dus!!! geen super in de buurt. Want dat deed ik zelfs met de bus. Als je drank wilt is het overal te krijgen. 

Ik heb met een theeglas gezeten, en ga straks ook weer een thee opnieuw op mijn balkonnetje doen. Sterkte wie deze avond moet vechten. Nee, we hoeven niet te vechten. Pff. Jullie snappen mij vast wel 

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Kohtje:

Lekker uitslapen zeker?

Ja dat is de bedoeling. Foon gaat nu al op stil. Voordat ik het weet komen er al vroeg allerlei irritante meldingen. Zo vroeg op staan was ik niet meer gewend. Daarbij komt ook nog de ophoging van de dosis ad. De eerste weken op 10 Mg gingen me goed af, geen bijwerkingen. Maar sinds ik op 20 zit, sleep ik me door de dagen heen. Moe, misselijk, hoofdpijn. Maar heb gebeld met de huisarts. Moet even doorzetten, ik zál me beter gaan voelen 

bewerkt door Senna33
Tikfout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Senna33:

Ja dat is de bedoeling. Foon gaat nu al op stil. Voordat ik het weet komen er al vroeg allerlei irritante meldingen. Zo vroeg op staan was ik niet meer gewend. Daarbij komt ook nog de ophoging van de dosis ad. De eerste weken op 10 Mg gingen me goed af, geen bijwerkingen. Maar sinds ik op 20 zit, sleep ik me door de dagen heen. Moe, misselijk, hoofdpijn. Maar heb gebeld met de huisarts. Moet even doorzetten, ik zál me beter gaan voelen 

Balen zeg ik hoop dat het snel beter gaat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ook. Ik rol er vroeg in. Saai op vrijdagavond ik weet het. Maar het is nodig, fijne avond en tot morgen. 

@Gypsy voor jou een betere nacht gewenst 

@bolletje beterschap, het is even op je tandvlees lopen maar straks heb je weer mooie bijtertjes als ik dat goed begrijp ? 

Voor de rest ook welterusten straks 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even een welterusten voor iedereen. @Francoise ben heel blij voor je dat je t bij 1 hebt gelaten. Sterkte met alles. Ik heb vanavond op een terras gezeten aan de cola light. Vond dat nog best lastig en het leek alsof de hele stad aangeschoten was. Overal drank. Nu weer blij dat het gelukt is. Maar t blijft een aparte gewaarwording. Morgen nieuwe, hopelijk weer nuchtere dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Jane,

toevallig dat jij hier ook bent of kom je weer regelmatig? Ik hoorde in Nieuwsuur dat er geen refusal meer is omdat de grondstof niet meer geproduceerd wordt, dus ik kwam eens kijken of dat hier onderwerp van gesprek was. Niet dus.

Het ferritine in mijn bloed is na 5 liter afgetapt te hebben, op een goed niveau, leverwaarden trouwens ook. Nu moet ik half mei weer bloed laten prikken en dan kan worden bekeken hoe vaak ik een aderlating moet laten doen. Kan natuurlijk dat je het vergeten bent, maar ik heb ijzerstapelingsziekte. De erfelijke vorm.

Voel me nu een stuk minder moe en alcohol is "taboe", maar daar houd ik me eerlijk gezegd niet 100% aan. Het bevalt me op deze manier wel.

En, hoe vaar jij? vast nog op de juiste koers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Lars:

Ik ben er wel @Lente heb het moeilijk en niet zoveel toe te voegen hier op het moment. Even pas op de plaats en aan mezelf denken

Doen, man, doen, doe ik nu ook. Trusten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...