Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
GewoonDoen

GewoonDoen

Aanbevolen berichten

Ik geloof dat ik "leef". Leuke dingen doe. In bet NU leef.

Als ik me maar niet focus op de ellende van mijn man, wat soms erg moeilijk is, want ik zoek ergens iets van verbinding, gaat het goed. 

Dus vandaag ook weer wandelen, sporten, boodschappen doen, werken, knutselen, boek, koken en eten. Het klinkt bijna saai :D en het mag, het moet niet....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goed zeg.Ik herken het lastige in de omgang met je man. Ook de mjne heeft het moeilijk en ik vind dat hij beter voor zichzelf kan zorgen. Moet zorgen eigenlijk.

Maar terwijl ik dit schrijf denk ik al: hé wie ben ik. Wie ben ik om te vinden wat hij zou moeten?

Daarmee omgaan. je eigen leven en in verbinding zijn. Het is een opgave. Maar ook een rijke leerweg vind ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nieuwe dingen doen en leren. Las dat je wat lesjes had genomen om te skieen.  Heel goed. Geeft je weer nieuwe energie en zin. Klopt wat je schrijft, kom je niet aan toe als je de fles weer leeg drinkt en de volgende dag weer brak bent en meer aan het overleven bent dan aan het leven! Je gaat goed!:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

de film 28 days gekeken.Met Sandra Bullock.  LJ had het erover in een draadje.

Mooi en confronterend en zo waar en zo verdrietig en zo.........enz.

ja ik vind het wel een aanrader

Heerlijk nuchter zijn :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar vannacht gedroomd. Amaretto gedronken 1 glaasje maar en wat heb ik me rot gevoelt naar mezelf naar hier. Daarna nog mijn flat van waar ik 30 jaar geleden gewoond heb afgebroken, spullen van mijn moeder nog versleept. Ik werd met een heel zwaar gevoel in mijn lijf wakker en voel me nog vastzitten in die droom. 

Maar het was maar een droom....

En weer springen, boek, knutselen en wandelen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja hè , die dromen waarvan je even moet bijkomen als je wakker word .

Springen?! Zag het al eerder , wat houd dat  in GD?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, lekker nuchter springen :D

Ik heb m ff opgezocht..ziet er profi uit allemaal. Hier ligt een 'profi hoepel' in de garage...hmmm...volgens mij zou dat goed zijn voor mijn taille haha! Wacht ik wel ff tot het  donker is haha! Heb je het zware gevoel er inmiddels uit kunnen springen? Naar kan dat zijn...dromen over drinken...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanavond voor 6 euro naar de film, gezellig! 

Blaadjes vegen voor de beweging. Tis droog, dus dat kan. 

Eten verzinnen, knutselen en toch nog ff springen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit nu gratis in filmhuis GD, iets voor jou ook misschien. Er is zoveel moois en leukd op filmgebied. Nu Amnestyfilm. Zou ik anders nooit heen. Docu's zijn ook zo mooi vaak. Kwam ik eerder nooit aan toe.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dromen, er word de laatste tijd wat af gedronken hier.

Vanmorgen werd ik wakker, met de voordelen van toch dat glas weer pakken. 

Ik zorgde beter,  deed meer boodschappen, beter seksleven,  ik ouwehoerde meer, of vind ik het allemaal minder belangrijk?

Of vind ik dat het niet alleen maar mijn taak is?

Ik zorg nog wel goed voor mijn beesten, ben ik ook de enige in. Maar die geven me dan ook onvoorwaardelijke liefde.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een droevig filmpje wel. Tot aan de hond dan. Ik dacht bij de laatste knuffel: nu zul je zien dat de hond helemaal zwart wordt, en droefgeestig verder gaat. Maar nee. Zou het bij honden anders werken? Absorberen die nooit treurnis? Nee, waarschijnlijk niet. Misschien omdat ze niet zoveel nadenken, en alleen maar hond zijn, zonder gedoe. Toch heb ik ook wel bij mensen de ervaring dat als ik hun sores aanhoor beide partijen een beetje verlicht verder gaan daarna.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Honden kunnen wel degelijk verdriet hebben of balen ergens van (net als dat ze natuurlijk kwaad kunnen worden of blij), frustratie kan je ook heel goed zien, maar dat duurt allemaal nooit zo lang. Life's too short ;) voor hun nog veel meer dan voor ons. 

bewerkt door bumperjim

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zeg tegen manlief..wat je aandacht geeft groeit. Zegt hij, dat zeg ik je al 20 jaar......

Het was een stille hint.....(hallo, joehoe!!! k ben er ook nog)

Moet het echt alleen van mij afkomen? Een kus, een knuffel, een vraag...hoe is het met jou?

Maar goed hij heeft andere dingen aan zijn hoofd. En zo is er altijd wel iets.

En weer verder....

Springen  wandelen werken eten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lekker geskied, lezen en naar bed. Morgen 2 uurtjes werken, daarna weekje vrij.

Ma bezoeken, jarig zitten zijn, lezen, knutselen, skien, springen en wandelen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geniet van je weekje vrij. Skieën lijkt me top. Doe je dat ergens op een 'indoor' baan? Aangezien hier geen bergen zijn, of sneeuw. 

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag :present:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Indoor rollerbaan, maar er zijn ook ( kunstgrasachtige)buiten banen.  En in Rucphen en Landgraaf zijn er indoor ski hallen. 

Gewoon een keer een proefles nemen. Je raakt verslaafd of je vind er niks aan.  :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...