Spring naar bijdragen

Huiskamer Zaterdag 10 Februari


Bestwel

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Allen,

Het is weer weekend. De afgelopen dagen was het heel mooi weer. In de Huiskamer lees ik positieve geluiden. Iedereen is stapjes vooruit aan het zetten. Elke dag wordt het voor ons allemaal een klein beetje beter ....

Met een positieve houding, vertrouwen, doorzettingsvermogen en discipline gaat het lukken.

Hebben jullie leuke plannen en vooruitzichten voor het weekend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik niet echt jij wel? O goeie morgen Bestwel.

Ja fijn hé om te zien dat iedereen vooruit gaat? Dat hebben we toch samen  bereikt, maar op de eerste plaats zit de echte kracht bij jezelf.

Ik ga dadelijk m'n bed verschonen, wassen, wat poetsen en dan weer lekker kaarten maken.

We hebben het goed hé?

O ja, ik heb goed geslapen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh allemaal,

Weekend! Dat hebben we wel verdiend.
Wat we gaan doen? Olympische Spelen kijken (ben echt een liefhebber), vanavond sjoelcompetitie bij ons thuis en vanmiddag of morgenochtend een rondje hardlopen. Dat sowieso. 

Verder is het hoog carnaval bij ons, maar dat laat ik aan mij voorbijgaan. Niet mijn ding, maar het halve stadje is volledig in de ban. Misschien nog even naar de optocht kijken zondag. 

Wat slapen betreft: dat gaat nog steeds behoorlijk. Vannacht ruim 7 uur weggezaagd, dat is niet verkeerd. 

 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De afgelopen week mijn nachten ongeveer 6 uur ... Is te doen. Ik voel weer meer vertrouwen komen. De verlaagde dosering merk ik nog niks van ..... als dit zo blijft zet ik wat sneller door en dan ben ik over 2 weken op 0.

Het weekend .... Fietsen en wandelen. Boodschappen doen, bioscoop. Op familiebezoek, dus gezellig met elkaar eten.

Verder vooral, beetje lezen (dat ging een half jaar geleden heel moeizaam), en genieten van kleine dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Weer een gebroken nacht, maar ik probeer er niet aan te denken. Is moeilijk als je slechte zicht je daar aan herinnert.

Baby van 00.00 tot 09.00 uur geslapen. Wauw zij wel, haha. Vanavond een verjaardag. Morgen komt een vriendin langs. Verder rustig aan doen. 

Ben de bacopa weer gaan nemen. Kijken wat het doet.

Fijn weekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@mito ... Valentijn :) hiero ook een verwen weekend voor mijn vrouw :heart: ik heb wel wat goed te maken ....ook al weet zij van niks, ik weet wel dat ik haar tekort heb gedaan ... Maar alles komt goed .... we zijn een heel eind op de geode weg ..

@Jeshen ... zeg tegen jezelf dat je beter hebt geslapen dan gisteren, en dat het elke dag een beetje beter wordt. Je gaat het op een gegeven moment zelf geloven, zelfs als het niet helemaal waar is. Je gaat er dan naar handelen en het ook zo voelen .... gaat helemaal vanzelf .... Intentie leidt tot resultaat ... en ...het resultaat is het gevolg van de intentie ....

bewerkt door Bestwel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, @Senna33

Geslapen van 4;00 tot nu. Ben gaan lezen over valeriaan omdat ik tegenstrijdige berichten hoor. Ik had het gevraagd aan de huisarts en deze zegt je mag ze slikken. Kunt stoppen zonder afbouwen en het schijnt mild te helpen tegen klachten waarvoor men oa ook benzos slikt. Ik kwam dit tegen vanacht omdat ik niet sliep 

http://m.orthokennis.nl/nutrienten/valeriaan

ik heb het wel in huis maar weet het niet. Is het echt zo erg? 

 

Lieve Senna, De dokter geloofd niet zo in de schade van de benzo's ondanks de literatuur die daar over bestaat. Prof Heather Ashton  denk daar door haar ervaring met afbouwers heel anders over en streed een eenzame strijd tegen de benzo's. Zij raadt ons aan niet te knoeien met middelen die gelijke effecten hebben op onze hersenen, omdat het misschien wel een fractie helpt, maar onze genezing vertraagd en dus langer en soms meer klachten geeft. Onze gewone huisarts heeft hier geen kaas van gegeten en daardoor krijg je zijn advies.

Aan de andere kant kan ik je zeggen dat op de Amerikaanse site Benzobuddies er ook over geschreven wordt. Mensen proberen van alles tijdens benzo-ontwenning dus bronnen genoeg om te lezen hoe het ze is vergaan.  En.... Proberen kan je altijd. Het kan helpen, en het kan een tegenovergesteld effect geven, bij dezelfde persoon op verschillende dagen.

Persoonlijk neem ik niets wat de GABA-A receptor bewerkt. Maar ik hoop dat als je het gaat proberen, je ons hier op de hoogte houdt van wat het met je doet!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben weer naar buiten geweest en het ging goed. Wat rare pijn in mijn rechter been weer en een kramp in mijn voet. 3 uur op pad geweest naar de markt en het centrum. Nu doodmoe warm worden op de bank. Maar gelukkig nog steeds iets beter dan vorige dagen. Keel nog steeds pijnlijk. Hoop dat dat snel over gaat.

Hoe was jullie dag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Kannietmeer:

Ben weer naar buiten geweest en het ging goed. Wat rare pijn in mijn rechter been weer en een kramp in mijn voet. 3 uur op pad geweest naar de markt en het centrum. Nu doodmoe warm worden op de bank. Maar gelukkig nog steeds iets beter dan vorige dagen. Keel nog steeds pijnlijk. Hoop dat dat snel over gaat.

Hoe was jullie dag?

Zooh, super goed, ff 3 uur naar buiten, dan lekker bankhangen he!  Benen voel ik ook nog steeds,  dingen komen en gaan,  ach ik hoef jou niets tevertellen, ik ook lekker even naar buiten geweest,  straks bij vrienden op visite,  morgen komt onze dochter die woont ruim een uur bij ons vandaan, die doet paardrijden, en ze komen van de manege hier in Vlissingen een strandrit maken, leuk dus,     keelpijn wel minder? Er heerst van alles. Nog  iets geks, ik wist niet dat je lage bloeddruk kon krijgen van stress,  leuke hobby zeg kaarten maken, fijne avond X guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knm, ik ga je / jullie zeker op de hoogte houden omdat ik ook veel goede verhalen lees. Ik ga ermee starten zodra ik op 2x2 Mg diazepam per dag zit. Fijne avond iedereen! Ik stap heerlijk de douche in, uitgebreid scrubben, haarmasker. Gewoon lief zijn voor mezelf. Daarna studeren. Huisje is redelijk spik en span en de nodige machines was zijn weg 

x Senna 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei GUUS:

Nog  iets geks, ik wist niet dat je lage bloeddruk kon krijgen van stress,

in ieder geval wel van Benzo's. De mijne en die van vele anderen waren op het randje van te laag. helpt ook niet mee in de duizelige gevoelens en de energie/vermoeidheidsbalans.  Anderen hebben weer last van een hoge bloeddruk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...