Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
harald

Harald

Aanbevolen berichten

Op 11-5-2019 om 16:40 zei Erizo:

Ik heb het toen ook op een zuipen gezet. Ik had er niks van gezegd zodat * niet denkt dat het zijn schuld was.

Yep, zag ik wel maar je moet jezelf niet moeilijker maken dan het al is, dat is wat eigenlijk wat ik probeer te zeggen.

Ik begrijp het wel, ik ben ook wel terug gaan drinken omdat mijn maatje "het ook deed" maar dat is natuurlijk niet de bedoeling ervan om maatjes te zijn.

Het klinkt erg hard maar ik heb geleerd om m"n drinken te gaan begrijpen/ controleren door me te richten op mensen die gestopt zijn of gecontroleerd kunnen drinken en hun als voorbeeld te aanschouwen. Een maatje die bleef drinken, in drink- flow zat te cirkelen kwam ik niets verder mee, integendeel, ik deed mee.

Dat dit op de draad van Harald staat is omdat ik niet weet waar ik dit anders kan zeggen tegen @Erizo maar ik veroordeel niemand, dit is puur mijn ervaring wat ik hier deel. Maar ditzelfde is vica versa ook voor @harald bedoeld.

bewerkt door Bor
wat toegevoegd

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey @harald mijn beste... het gaat niet goed zeg je maar wat ga je nu verder doen?

Volgens mij zijn er 2 wegen, denk je ook niet? Welke neem je?

De moeilijke of de makkelijke?

bewerkt door Bor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Contact opnemen met de hulpverlener(s) en melden hoe je er (weer) voorstaat? Is dat een idee?. Echt doorbreken van het patroon?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goede nacht, alcohol is een uurtje ontspanning en roes. En per dag 23 uur narigheid. Dat had ik met mijn hulpverlener bedacht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@haraldprobeer tussendoor wel een paar glazen water, of een zakje ors oplossen in water. Je moet niet gaan uitdrogen.

En ik weet dat het ws geen zin heeft maar tik het toch. Je moet die afspraken niet afzeggen, laat ze maar zien hoe slecht het met je gaat. Wat heb je te verliezen? Dit is kunstmatige rust die binge..........Weet je natuurlijk ook wel allemaal. Erg lastig om wel/niet te reageren.

Kom op, iets van een plan als het op is......niets halen. Ben je straks toch niet meer toe in staat. Dan kun je beter vandaag/morgen ermee beginnen. Dan valt het nog te overzien. Kom op kanjer, je hebt zo bewezen dat je het zeker wel kan!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je rust zoekt....hoef je ' alleen maar '  één ding NIET te doen, verder niet...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen Malou(e.a.). Gisteren bezoek gehad van hulpverleners, ze maakten zich ernstige zorgen. Heb vanochtend gebeld met de poli en de verpleegkundige belt vanmiddag terug.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei harald:

Goedemorgen Malou(e.a.). Gisteren bezoek gehad van hulpverleners, ze maakten zich ernstige zorgen. Heb vanochtend gebeld met de poli en de verpleegkundige belt vanmiddag terug.

Harald, alles begint met wakker worden, inzet, aftaaien en daarna slapen, ik wens je succes.

En lichaamondersteunend eten uiteraard.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik stop morgen met drinken. Waarom niet vandaag? Geen idee, ik heb nog wat in de koelkast liggen. Maar ik ga stoppen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei harald:

Ik stop morgen met drinken. Waarom niet vandaag? Geen idee, ik heb nog wat in de koelkast liggen. Maar ik ga stoppen.

:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi Erizo, het is me niet gelukt. Vannacht gedronken en toch weer bij gehaald. Weer mislukt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...