Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
harald

Harald

Aanbevolen berichten

We zijn goed bezig en dat voor een zeer lange periode:D.

Ik moet mijn teksten altijd bewerken want mijn Nederlands is niet meer zoals het was. Hier wordt er alleen spaans gesproken en soms vind ik de juiste woorden in t nederlands niet. Maar ja, blijkbaar ben ik toch nog verstaanbaar:P

bewerkt door Erizo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja we gaan lekker en hopelijk voor altijd.

Niks mis met je nederlands, moet zelf ook nog wel es nadenken. En zelfs dat lukt soms niet:P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen maatje.

Heb je goed geslapen?

Ik ben nu s'avonds zo moe. Ik val gewoon in slaap. Vorige week was dat nog vd drank, het zal wel voorbij gaan. 

Het niet drinken gaat zelfs heel goed. Heb er helemaal geen zin in. Mijn man zit s'avonds naast me met zijn fles wijn maar het zegt me niets. Het enige nadeel is dat ik nu nuchter zijn gelul moet aanhoren:face-icon-small-shocked:.

Heb je mooie dag gehad gisteren?

Tekst nagekeken en het is gelukt om vd eerste keer zonder fouten te schrijven. Dat hoop ik toch:).

bewerkt door Erizo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen Erizo, ik heb wel goed geslapen, maar ik was al om 4:30 wakker. Hoort bij de onthoudingsverschijnselen in het begin. Komt wel weer goed.

De vermoeidheid gaat ook wel over, kan even duren. En ik zou als ik jou was gewoon lekker je bedje induiken als        's avonds je slaap hebt. Hoef je ook het gelul van je man niet aan te horen:P

Gisteren was wel een redelijke dag. Het was mooi weer en ik moest echt boodschappen doen(geen eten meer in huis) en naar de apotheek. Al met al ongeveer 3 kwartier buiten geweest.

Jij een fijne dag gehad?

Over je nederlands hoef je je geen zorgen te maken hoor. Als het maar te begrijpen is:P

En we gaan voor dag 4!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren een doodgewone dag gehad. Voormiddag wat huishouden doen en namiddag zoon helpen met voorbereiding examen engels. Vandaag moet hij fisica studeren( wet van Newton):face-icon-small-shocked:. Mijn zoon is autist en heeft veel hulp nodig. Hij wil zo graag op alles geslaagd zijn maar dat zal moeilijk zijn. Ik help hem zo goed als ik kan  maar die wet van Newton daar begrijp ik wel niks van:mellow:.

Ben jij een fisica-knobbel? Ik krijg nu al hoofdpijn als ik eraan denk.

Ondertussen dag 4. Mijn doel is 10 weken niks drinken (70 dagen). Daarna wil ik ook het roken opgeven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

(Tweede) wet van Newton: F = m.a , bedoel je deze?

Als het erom gaat de formule te onthouden kan het helpen de letters in een driehoek tekenen met de F midden boven en de m en de a naast elkaar daaronder.

F

m a

Door je dat beeld in te prenten onthoudt je ook m=F/a en a=F/m. Die truc werkt bij meer van dat soort formules.

Gaat het erom te begrijpen waarom het zo is, dan kun je het beste in het leerboek (of met google) zoeken naar aansprekende voorbeelden uit de wereld om ons heen. Het hoeven er niet veel te zijn, maar het moet bij de persoon in kwestie een Aha Erlebnis opwekken. Dat kan soms even zoeken zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oche oche... wat weten ze in Frankrijk dingen toch altijd mooi te verwoorden.. :)

En nu ik hier toch ben... Harald, sterkte maar weer eens met de gang van zaken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Thanx BJ:D en Kohtje.

Ik ben alleen vanmorgen even buiten geweest Erizo voor wat boodschapjes en gezien het pokkeweer vond ik dat al meer dan genoeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 uur geleden zei bumperjim:

Bor missed a great opportunity to shut up

Oui monsieur.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Bor:

Ik was niet tactisch en niet respectvol. Mijn excuses.

Excuses aanvaard.  Je had gisteren misschien een slechte dag. Kan iedereen overkomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dankjewel.

Slechte dag of niet maakt niet zoveel uit, ik was veel te impulsief. Ineens stond het er al en toen dacht ik nog wat zeg ik nu weer.

Maar het was al gelezen dus dan heeft snel weghalen ook geen zin meer. En dan zegt de moderator tegen mij "dat was niet bepaald tactisch en niet respectvol van je Bor". En dat klopt ,dat vind ik zelf eigenlijk ook, vandaar mijn oprechte excuses.

Aandachtspunt voor mij.;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen Erizo,

We gaan voor dag 5! Alleen mijn stemming is weer eens tot onder het nulpunt gezakt. Waarom weet ik niet. Maar goed, niet teveel nadenken en proberen bezig te blijven. Hopelijk gaat het morgen weer beter.

Op zich valt de trek wel mee, maar dat heb ik vaker in het begin.

Hoe gaat het met jou?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Met mij gaat het goed.

Spijtig dat je stemming weeral op laag peil staat. Kijk naar een leuke film of lees een goed boek of muziek goed hard zetten. 

Ik heb het druk vandaag. Poetsen, winkelen, zoon naar pedagoog brengen en daarna fisica oefenen ( wa is da moeilijk jong). Mijn zoon denkt dat ik de supermama ben en dat ik alles kan of weet:).

Ik ga nu verder met mijn keukenkastjes poetsen. Tot later.

En denk eraan. Vandaag wordt er niet gedronken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...