Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas
harald

Harald

Aanbevolen berichten

Jammer maar herkenbaar Harald, was het je eerste stopperiode of ben je vaker gestopt? Ik denk dat de meesten hier wel eens terugvallen. Ik zelf in ieder geval wel. Het is de kunst je weer te herpakken. Denk maar: 3 stappen vooruit en eentje terug.

Want dat is het! Het is geen monopolie en nu ben je weer terug bij af! Trek lering uit je terugval. Waarom gebeurde het en hoe kun je het de volgende keer voorkomen? 

Dus...herpak jezelf en door!

Mij helpt het om hier iedere dag even te komen en me aan te melden op het dagpact, misschien ook iets voor jou?

Wees niet te hard voor jezelf. Je wil graag, want je bent hier! Super goed dat je eerlijk bent naar jezelf! Succes!:rose:1eebdd9ee1b9431f7237dc32b6164807.jpg.1d0e9c56e3d1ac0d060e052998d2cea5.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Hey Harald, wat is er gebeurd ? Ik had afgelopen woensdag een terug val na bijna 5 maanden droog . Of liever gezegd een misstap . Ben je nu al weer vaker aan het drinken of was het eenmalig? Vaak heeft het een oorzaak dat je weer naar de fles grijpt.  

Wanneer je niet meer drinkt moet je weet gaan voelen en komt ook naar voren waarom je dronk . Daar moet je dan mee gaan dealen . 

Het is niet verloren Harald , blijf hier komen en schrijven en wees niet te streng voor jezelf. Spreek met jezelf af dat je vandaag in ieder geval niet drinkt en zo weer verder . Kom op, dat kun je wel . 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Je bent onverschillig Harald.  Heel herkenbaar . En dan is het verrekte moeilijk om te zeggen ik doe het NIET meer . Vooral met drank in huis . Kun je iemand in vertrouwen nemen ? Je bent nu aan het drinken neem ik aan? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Probeer te gaan slapen harald en niet meer te drinken vanavond/vannacht en probeer morgen iemand te bellen. Ook al is het dan weekend, dan zijn er ook mensen die wat voor je kunnen doen. Kom op

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook ik heb vorige week na een maand mijzelf voor gek gezet met een schamende uitglijder als gevolg. Het is weer gedaan sinds die ene dag waarbij het totaal mis ging, nu weer week droog. Maar de schaamte, wat er is gebeurt achtervolgt me nog dagelijks. Probeer het er bij te laten vandaag Harald. Sterkte 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...