Spring naar bijdragen

Last van klachten na het stoppen met alcohol.


Scepsis

Aanbevolen berichten

Beste Verslavingdebaas-leden,

Ik ben een jongen van 21 jaar en ik heb een half jaar overmatig alcohol gedronken. (Elke avond 1 of 2 flessen wijn). Ik ben nu een maand gestopt. De eerste week kon ik 4 dagen niet slapen en daarna heeft mijn lichaam het weer opgepakt. Dit niet slapen was echt een hel. De week hierna voelde ik mij top fit. Toen de week voorbij was, kreeg opeens na een gesprek met iemand wat erg stroef liep, de realiteit te verliezen. Ik ben nu een week verder en heb hier nog steeds last van. Klachten als snel aangebrand, dingen komen heel hard binnen. Ik heb trouwens gedronken om mijn gevoelens te ondrukken. Mijn vraag is, is dit normaal als je gestopt bent met de alcohol? Heb dit namelijk nog nooit meegemaakt. Ik wordt er echt helemaal gestoord van en weet niet wat ik moet doen. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. 

 

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey scepsis, je had je beter voor kunnen stellen bij wie is wie . Hier word je lastiger gelezen.  De meesten van ons gaan drinken om een reden en vaak is dat verdoven zodat je niet hoeft te voelen.  Stoppen betekend dus dat je wel moet gaan voelen.  Dit kan heel moeilijk zijn en allerlei dingen oprakelen waar je wat mee moet . Ik zit daar zelf nu ook midden in. Het verschil is , dat ik nu leef en tijdens mijn zuiptijd aan het doodgaan was.  Je moet er doorheen . Succes 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...